The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks een starlet bekend staat als onverwoestbaar zijn ze best zeldzaam geworden.
Ik weet nog wel ergens waar ik regelmatig een oude zie staan.
Ik ga er morgenvroeg op weg naar het werk passeren, maar als ik hem vind zal er wel wat meer dan mijn motor op de foto gaan :P
 
full
 
Mis alleen de hanger en auto van je :P
Ha ja, ik ben nog gepasseerd op die ene plaats dat ik zei, maar die oude Starlet is volwassen geworden, het bleek een Corolla te zijn -O-

Ondertussen is de auto weer thuis, en rijdt ik de motor zonder een aanhanger eronder :]
 
:Z Als zelfs ey-dzeej en DKP niet rijden is het zeker echt k*t weer _O-
Maar weer een nieuwe opdracht dan: Je motor bij een bevroren stuk water*

* sloot, vijver, gracht, meer, zee, etc. Geen plas op straat.
 
De eerste foto is een vijver.
De rechtse van die twee kleinere van gelijke grootte.
Maar ik neem aan dat het niet zo duidelijk op de foto te zien is.

Dus ook nog maar die tweede genomen met die sloot langs de weg. Die is uiteraard overduidelijk 8-)

Aan Roeleey om uit te maken welke voor de opdracht geldt. Al zou ik persoonlijk sowieso voor nr.2 gaan :Y

Je motor met het voorwiel direct tegen (of in*) een sneeuwbergje dat minstens tot aan de wielnaaf reikt

* Letterlijk in is niet altijd mogelijk wegens regelmatig ontdooien en weer aanvriezen, waardoor het eerder ijs vormt, en het voorwiel er niet in zakt. En het er weer uit geraken kan leiden tot vallen, en dat wil ik niet. Daarom is het voldoende als het voorwiel tegen (de voet van) het sneeuwbergje staat. De wielnaaf moet dus niet in de sneeuw zitten, maar het sneeuwbergje moet op zijn hoogste punt wel minstens de wielnaaf bereiken.
Voorbeeldje ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:Z Als zelfs ey-dzeej en DKP niet rijden is het zeker echt k*t weer ...
Hmmm ... ik reed (en rijd) nog wel hoor :Y
Sinds ey-dzeej die Hyundai maxivan opdracht geplaatst heeft, heb ik er alweer ruim 300km opzitten :]

Het lijkt er alleen op, dat we na uit ge-etalageerd te zijn, nu op de 'zeldzame-voertuigen-toer' ingeslagen waren :P

Zo een move, moeilijk te vinden. Ik wist er twee zijn, gelukkig kon ik aan die ene.

Starlets zijn er iets meer, maar op aanvaardbare omwegen slechts drie, waarvan één recht op de route, gelukkig stond die na mijn werk wél buiten.

Maar zo een Hyundai Maxivan? Op de Filipijnen zie je die een paar 100 keer per dag _O-
Maar hier ... hier zou je ze moeten kunnen tegenkomen onder de namen H1 (wel zeer zeldzaam), H100, H200, H300 en H350, maar ik vond er echt nergens zo een met grote bak :N
En ik ging er toch van uit dat ey-dzeej specifiek met zo een opbouwbak bedoelde, en geen gewoon werkers busje die wel een verhoogd dak heeft, of een met open laadbak, dus ...

dus ... ben ik blij met de door jouw geplaatste opdracht! *O*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mag het ook een blok ijs zijn ?

8MednXD.jpg


De temperaturen zijn overdag hier te hoog +3 graden voor sneeuw en aangezien het voorlopig niet naar uit ziet dat het zal gaan sneeuwen hier, is het geen realistische opdracht hier.

Geen vlokje sneeuw zichtbaar..

Wop277P.jpg
 
Mag het ook een blok ijs zijn ?

[afbeelding]

De temperaturen zijn overdag hier te hoog +3 graden voor sneeuw en aangezien het voorlopig niet naar uit ziet dat het zal gaan sneeuwen hier, is het geen realistische opdracht hier.

Geen vlokje sneeuw zichtbaar..

[afbeelding]
:N

Er moet daar toch wel ergens langs de kant van de wegen nog wat sneeuw te vinden zijn?

Hier overdag ook vlotjes boven het vriespunt hoor. Voor echte sneeuw moet ik (diep) Wallonië in.

Het heeft de voorbije week (weken) toch wel op heel wat plaatsen in NL gesneeuwd denk ik?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:N

Er moet daar toch wel ergens langs de kant van de wegen nog wat sneeuw te vinden zijn?

Hier overdag ook vlotjes boven het vriespunt hoor. Voor echte sneeuw moet ik (diep) Wallonië in.

Het heeft de voorbije week (weken) toch wel op heel wat plaatsen in NL gesneeuwd denk ik?

hahah nope niks nada bij mij in de buurt..(rotterdam en omstreken) Neerslag is de afgelopen dagen nihiel en wat er lag, was meer ijs dan sneeuw. De rest is al als sneeuw voor de zon verdwenen. Gister nog in den haag en omstreken gereden, maar daar ligt ook niks qua sneeuw. Wellicht moet ik dan even naar belgie rijden ervoor, maar dat gaat mij een beetje te ver voor een punt.

Net nog met een van de kids rondjes gefietst. maar alles is kurkdroog op wat zeer lichte rijp op wat gras hier en daar.

Wellicht in groningen, daar is de kans immers groter. Het valt mij wel op dat in het noorden en oosten van nederland het weer altijd anders is.. Zeker met code geel en oranje is het best heftig daar, maar in het zuiden/westen valt het altijd reuze mee.

Maar ik ga deze opdracht niet kunnen volbrengen de komende dagen. De weerberichten zien er ook niet naar uit dat daar verandering in zal komen. Dus je hoop ligt bij een andere speler die het wel kan halen.. owh wacht die zijn er niet momenteel :+

tot over 46 uur dan :W
 
...
Dus je hoop ligt bij een andere speler die het wel kan halen.. owh wacht die zijn er niet momenteel :+

tot over 46 uur dan :W
Ja, wat scheelt er toch met al die andere spelers :?

Zo mooi weer afgelopen dagen, echt stralend zonnetje 8-)

En dat klimaatverschil hebben wij ook hoor. Alleen dan een beetje omgekeerd.
Noorden ed westen altijd wat warmer.
Zuiden heeft meestal veel meer sneeuw en voor veel langere tijd.
En het oosten is meestal droger, maar ook veel kouder. Onlangs nog tot -16°C gegaan wist een nicht van me te laten weten ... brrrrr, dat is koud.

En geef toe, mijn sneeuw opdrachtje is heel wat gemakkelijker dan die Hyundai Maxivan :P
En dan die van de Move en de Starlet. Allemaal "over datum" uitgevoerd :+
Ik denk dat de andere spelers het zelfs al beu zijn om na 48u een nieuwe opdracht te plaatsen, Roeleey uitgezonderd vandaag _O-
 
Nou gisteren was het in Utrecht toch echt flink glad hoor DKP. Echt lekker rijden is het niet.
En sneeuw? enige sneeuw die er te vinden is hier kan je via een beeldscherm bekijken zeg maar.
 
Ja, wat scheelt er toch met al die andere spelers :?

mooiweer rijders of bang voor pekelrijders :+ maarja met de kilometers die wij rijden, voordat die pekel zijn werk heeft gedaan, zijn wij al weer 2 fietsen verder :P


En geef toe, mijn sneeuw opdrachtje is heel wat gemakkelijker dan die Hyundai Maxivan :P
En dan die van de Move en de Starlet. Allemaal "over datum" uitgevoerd :+

Kan ik helaas niet toegeven. Jouw sneeuwopdracht is niet te doen aangezien er gewoon hier in Nederland geen sneeuw ligt ;(
Dus zijn die auto's makkelijker, die rijden hier zelfs nog steeds _O- Zelfs als de tijd is verlopen zijn ze haalbaar _O-

Ik moet je wel toegeven dat je het weer gelukt is om een niet haalbare opdracht neer te zetten :Y Alleen heeft de opdracht dit keer geen puur belgisch of puur nederlands object erin staan _O-

Ik denk dat de andere spelers het zelfs al beu zijn om na 48u een nieuwe opdracht te plaatsen, Roeleey uitgezonderd vandaag _O-

Daar kan ik je wel gelijk in geven :+, zelfs die weten het op een gegeven moment niet meer. :9
 
Laatst bewerkt:
Kan ik helaas niet toegeven. Jouw sneeuwopdracht is niet te doen aangezien er gewoon hier in Nederland geen sneeuw ligt ;(

Da's niet waar! In de Betuwe ligt genoeg :+

upload_-1


upload_-1


upload_-1


Heerlijke rit over dijkweggetjes langs de Waal en Rijn afgelopen zaterdag. Nu weer aan de arbeid (met de trapfiets welteverstaan :( )

Gister was ik in de buurt van zutphen (koekblik)...en daar lag nog meer!
 
Laatst bewerkt:
Da's niet waar! In de Betuwe ligt genoeg :+

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heerlijke rit over dijkweggetjes langs de Waal en Rijn afgelopen zaterdag. Nu weer aan de arbeid (met de trapfiets welteverstaan :( )

Gister was ik in de buurt van zutphen (koekblik)...en daar lag nog meer!

Spelbreker :9

Wat ik bedoelde was dat er bij mij in de buurt niks ligt ;) Ik weet wel dat er ergens in NL wel sneeuw zal liggen;) maar de betuwe en zuthpen liggen nogal ver weg voor een puntje.
en de andere spelers zijn in hun winterslaap, dusja spel zal wederom stil liggen, totdat er een nieuwe opdracht wordt uitgegeven.. En dat kan langer duren dan 48 uur momenteel B|
 
Da's niet waar! In de Betuwe ligt genoeg :+
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijke rit over dijkweggetjes langs de Waal en Rijn afgelopen zaterdag. Nu weer aan de arbeid (met de trapfiets welteverstaan :( )
Gister was ik in de buurt van zutphen (koekblik)...en daar lag nog meer!
Ik wilde nog net vragen of het nu de bedoeling is dat de foto's voor de opdracht dienen, maar bij een tweede keer lezen zie ik dat het van zaterdag is.

O ja, in zo een situatie, je mag de sneeuw ooknbijeens hrapen met je voeten of handen om ervoor te zorgen dat het sneeuwbergje hoog genoeg is he ;)

Kan je er niet nog is gouw langs met je motor? :]
Spelbreker :9
...
spel zal wederom stil liggen, totdat er een nieuwe opdracht wordt uitgegeven.. En dat kan langer duren dan 48 uur momenteel B|
_O-

Hmmm ... Roeleey is toch ook weer "wakker" geworden ;)
En, naar de tweede helft van de week wordt het weer een stuk warmer. Onze andere medespelers zullen dan (hopelijk) ook weer op de motor springen :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wilde nog net vragen of het nu de bedoeling is dat de foto's voor de opdracht dienen, maar bij een tweede keer lezen zie ik dat het van zaterdag is.

O ja, in zo een situatie, je mag de sneeuw ooknbijeens hrapen met je voeten of handen om ervoor te zorgen dat het sneeuwbergje hoog genoeg is he ;)

Kan je er niet nog is gouw langs met je motor? :]

Zou graag willen, maar denk 't niet. :P Waarschijnlijk pas a.s. zaterdag weer en dan is de opdracht al weer verlopen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan