Het zwarte gat: wat heb je nu weer gekocht? - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
om het hokje ook wat op te warmen in de winter..
full
 
Nieuwe spiegels + handvaten. Moet zeggen dat ik nu veel beter zicht heb en niet meer tegen mijn ellebogen aan kijk *O*
full
 
Dat zijn nette spiegels, mooi formaat ook. Waar heb je die vandaan? Ik heb eens een goedkope (kleinere) versie daarvan gehad uit China, maar die trokken het niet bij hogere snelheden, draaiden ze telkens vanzelf naar binnen.
 
Dit zijn de Highsider Ferrara 2, heb ze via mlmparts.
Ze blijven bij 130+ mooi zitten en trillen niet, deden mijn vorige spiegels wel.
 
Helm gekocht bij de sales van motoport afgelopen weekend. Nog geen jaar oud voor een spotprijs en nee niet de prijs die erop staat.

rMFXavk.jpg


en een nieuwe jas.

L0d1Bym.jpg


Verder nog wat klein spul aangeschaft nu toch alles in de verkoop was *D
 
Aangezien ik toch grondig m'n Cat aan het opknappen ben en de originele ketting alweer bijna 20 jaar oud is, gelijk maar even geïnvesteerd in een nieuwe kettingset :)
Dat is een mooie set... Vaak zie ik sets met een goud-kleurige ketting maar een aluminum-kleurig kettingwiel... Waar komt deze set vandaan als ik vragen mag ?
 
Kon het niet laten, handig en opvallend als ik s'morgens in donker naar werk ga.
Moet ook zeggen dat hij degelijk aanvoelt heel wat anders dan de budget helmen die ik eerst had.
full
 
niet direct zwart gat, maar...

Een junior controller genomen.
dat is 1 vd twee Gerbing gadgets nodig om de Gerbing T-12 handschoenen via sigaren-plug op de accu aan te sluiten. (yep, plug is de andere gadget) De Gerbing batterijen (11.1V) gaan zelfs op zn zuinigst maar net 2.5hr mee, en soms is dat best koud in de laatste 30min.

Op de echte 12V heb je meer warmte, en vooral langer.
Bovendien kunnen die onhandige batterijen er nu wellicht uit.

De canbus zou het moeten kunnen hebben (spec opgezocht, zou net moeten kunnen)
- de handschoenen hebben volgens spec 2.2A nodig (spec zegt niet of dat per handschoen is...??)
- Canbus plugje mag volgens sommige specs precies 5A leveren.. (... kan het dus net binnen de spec).
- Als de canbus kortsluiting detecteert dan zou die plug zichzelf moeten uitschakelen (heb ik niet getetst..)

Draadjes onder de voering vd jas, en "bevestigd" bij uiteinden vd mouwen.
De controller rechtsvoor "vastgezet".
We gaan het zien...

Vandaag alleen nog maar op "medium" gereden, en dat was warm zat.
Lekker.
 
Nieuwe laarzen. Had ze nog niet direct nodig, maar als je favoriete merk/type ineens met 30% korting te koop staat neem ik een paar mee! Die liggen dus in de kast klaar voor wanneer mijn huidige paar echt is versleten... Zo heb ik in de aanbieding ook al een kettingset en oliefilters gekocht... :)
 
Nieuwe kettingreiniger en wat microfiber doekjes van vileda gekocht in Bauhaus(DE)
8 stuks voor €4,50, zo kon ik ze niet laten liggen :)
 
Oei, ik ben uitgeschoten. Een Garmin zumo 395 met alle motorkaarten toeters bellen etc. €640. Hopelijk is het een leuk speeltje!
 
Net via MP een Doorwaai pak gekocht, vond het nogal warm buiten 8-) 8-)
Incl. binnen regenjas en broek. Wordt komende week opgestuurd.

Was ik al een tijdje naar opzoek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan