MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
yup, zelfs met de auto was het driften. erg verraderlijk, op de ene plek was het plus 4 en alleen nat, en dan reed ik zo een gebied in met bevroren sneeuw en ijzel en 10 km verder was het weer water, maar 5 km daarna was het weer ijzel.
 
Is een jonge gast die motoren verkoop aan huis als ik het goed heb.

Klopt, ken hem van de voetbal.
Dacht dat hij alleen in van die 125cc dingetjes deed maar sprak hem vorige week voordat hij een MT07 op ging halen, toen pas kwam ik er achter dat hij inmiddels stuk meer verkoopt haha.
Leuke voorraad heeft hij zie ik op de site
 
Waarheen? Waarom?
Almere.
Vrouw.


Als mijn vriendin haar baan opzegt om te verkassen komt ze in de kop van NH niet makkelijk aan een baan die ze wil.
Ik woon in Spanbroek en werk in Zaandam, als ik naar Almere verkas dan verandert er voor mij niks qua woon/werk afstand.
En nog wat argumenten waardoor de keus makkelijk was, ook al blijft het Almere O-)
 
Almere.
Vrouw.


Als mijn vriendin haar baan opzegt om te verkassen komt ze in de kop van NH niet makkelijk aan een baan die ze wil.
Ik woon in Spanbroek en werk in Zaandam, als ik naar Almere verkas dan verandert er voor mij niks qua woon/werk afstand.
En nog wat argumenten waardoor de keus makkelijk was, ook al blijft het Almere O-)
Afstand niet Nor... maar reistijd wel heul veel.... Almere > Amsterdam in de ochtendspits is killing....
 
ok ga maar neit op de motor. ik werd vanmorgen weer bijna plat gereden.

en ik zat neit eens in een dooie hoek ofzo, ik reed ter hoogte van zijn linker voorwiel, voor zijn neus. en nog stuurt ie hem mijn baan op :(

dubbele luchthoorn saves the day again, want eht was zo druk dat ik nergens heen kon. maar waar kijk je als je mensen voor je neus niet eens ziet?
 
ok ga maar neit op de motor. ik werd vanmorgen weer bijna plat gereden.

en ik zat neit eens in een dooie hoek ofzo, ik reed ter hoogte van zijn linker voorwiel, voor zijn neus. en nog stuurt ie hem mijn baan op :(

dubbele luchthoorn saves the day again, want eht was zo druk dat ik nergens heen kon. maar waar kijk je als je mensen voor je neus niet eens ziet?

Op je iphone / ipad / krant / boek / spiegel / vergaderstukken / navigatie / radio / bijrijder / gaspedaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan