ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
m'n onderdelen zijn binnen , kan dus beginnen met sleutelen.
[afbeelding]

Niet vergeten de platen eerst 24 uur in de olie te leggen. De stalen niet natuurlijk. Tevens de eerste en de laatste schijnen anders te zijn dus daar ook op Letten. Ik heb ze ook in de garage liggen maar nog geen zin om te beginnen.
 
Niet vergeten de platen eerst 24 uur in de olie te leggen. De stalen niet natuurlijk. Tevens de eerste en de laatste schijnen anders te zijn dus daar ook op Letten. Ik heb ze ook in de garage liggen maar nog geen zin om te beginnen.

Hoi Leon
Waarvoor moeten ze 24 uur in de olie liggen :? Staat nergens geschreven dat ik weet :N

GREETZ
 
Kleinzoon van vrienden van de buren....

6 jaar,wilde mijn motor wel eens zien...

Even erop gezet en een foto gemaakt voor hem,staat altijd bij horeon te kijken,moet een groene kawasaki ninja worden later.

Geweldig 6 jaar en nu al kawa gek...kreeg deze foto toen ze er een verjaardagstaart mee hadden gemaakt.
full
 
Kleinzoon van vrienden van de buren....

6 jaar,wilde mijn motor wel eens zien...

Even erop gezet en een foto gemaakt voor hem,staat altijd bij horeon te kijken,moet een groene kawasaki ninja worden later.

Geweldig 6 jaar en nu al kawa gek...kreeg deze foto toen ze er een verjaardagstaart mee hadden gemaakt. [afbeelding]
Ha geweldig. ;)
 
:W

Ik mag nu officieel meedoen in dit topic, ik heb afgelopen zaterdag de 1100 van VFRFighter gekocht.

Het naar huis rijden(vanaf noord Holland over de afsluitdijk naar Fryslan) was nog een hele onderneming en niet voor herhaling vatbaar. In de sneeuw/hagel/bagger/blerf rijden heeft niet bepaald mn voorkeur.

Foto's volgen nog :)
 
:W

Ik mag nu officieel meedoen in dit topic, ik heb afgelopen zaterdag de 1100 van VFRFighter gekocht.

Het naar huis rijden(vanaf noord Holland over de afsluitdijk naar Fryslan) was nog een hele onderneming en niet voor herhaling vatbaar. In de sneeuw/hagel/bagger/blerf rijden heeft niet bepaald mn voorkeur.

Foto's volgen nog :)
Toevallig van Joost, zat er een kuipje op. :?
 
:W

Ik mag nu officieel meedoen in dit topic, ik heb afgelopen zaterdag de 1100 van VFRFighter gekocht.

Het naar huis rijden(vanaf noord Holland over de afsluitdijk naar Fryslan) was nog een hele onderneming en niet voor herhaling vatbaar. In de sneeuw/hagel/bagger/blerf rijden heeft niet bepaald mn voorkeur.

Foto's volgen nog :)

:] *O*
 
Hoi Leon
Waarvoor moeten ze 24 uur in de olie liggen :? Staat nergens geschreven dat ik weet :N

GREETZ

Zodat de olie in kan trekken zorgt ervoor dat er in begin minder slijtage aan de nieuwe platen komt. Dit bij de eerste keren ontkoppelen. Ik wist dat ook niet. Mijn vriend die al 40 jaar sleuteld vertelde me dat en ook in mijn motorzaak waar ik de platen heb gekocht zei die eerst in de olie leggen dus doen we dat. :)
 
Wisten jullie dat als je een koppeling demonteerd, dat de platen vrijwel droog zijn?
Wordt dmv middelpunt vliedende kracht uit de korf geslingerd.
Gewoon nattig monteren is ruim voldoende.
Maar ook een koppeling moet je inrijden.
 
denk dat de gedachten niet heel veel verschillen, hooguit de uitvoering. De één zegt een dag, de ander een uur, wellicht is een minuutje ook al ok?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan