Het MT-07 topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een hoop gepuzzel met de grote van de foto nu dan toch een foto met wat updates.
Daarnaast rijd ik niet door in de winter en staat hij lekker binnen in een verwarmde schuur.
Mochten jullie nog enige opslag tips hebben hoor ik het graag!, hij staat er nu bij zoals hij op de foto staat, Wachtend tot het 1 maart word. :]

Accessoires
-alu windscherm
-bar end mirror
-Yamaha radiator side cover
-akrapovic uitlaat
nog te doen:
-Korte kenteken plaat houder :+
-Misschien nog meer leuke tips?


[afbeelding]

Als hij een tijd stil staat zou ik de brandstof eruit halen en V-Power erin doen. Die brandstof zit minder rommel in dan gewone euro 95 en blijft langer goed. Ik zou sowieso ook de originele tail tidy doen, maar ook de billet koelvloeistof reservoir kap (past mooi bij de radiateur kappen) en de tankpads zodat je niet met je benen langs de lak schuurt. Verder een nice bike man :t
 
Beste mensen,

Ik heb recent een Leovince Underbody uitlaat onder mijn MT gehangen, maar nu merk ik dat hij opvallend meer stinkt... Ik heb echter vernomen dat er geen katalysator in de uitlaat zit, scheelt het in geluid veel als ik er een katalysator in plaats? (ik weet dat een katalysator de NOx uitstoot reduceert, dus daarom zou ik hem liever wel plaatsen)

Alvast bedankt!
 
Beste mensen,

Ik heb recent een Leovince Underbody uitlaat onder mijn MT gehangen, maar nu merk ik dat hij opvallend meer stinkt... Ik heb echter vernomen dat er geen katalysator in de uitlaat zit, scheelt het in geluid veel als ik er een katalysator in plaats? (ik weet dat een katalysator de NOx uitstoot reduceert, dus daarom zou ik hem liever wel plaatsen)

Alvast bedankt!

Een katalysator neemt altijd wat geluid maar omdat het een aftermarket katalysator is zal dat wel een beetje meevallen. Maar je kunt de db-killer er dan ook weer uithalen.
 

vooralsnog heb ik alleen een klein filmpje... Ik ga hem morgen even wassen, daarna volgen foto's! *O*

Het geluid is heel erg veel voller dan de STD uitlaat, ik ga iig nog een katalysator plaatsen en dan eventueel de DB-killer verwijderen (als het te tam wordt) :P

Overigens, ik had voor 'Instagram stories' een VVS filmpje gemaakt, die weliswaar iets langer is... (ik haat VVS), dus hier de link alsnog;
 
Laatst bewerkt:
Waar is zo'n SC project systeem te krijgen in godsnaam?

Meeste jongens halen ze bij Bolksi. Google maar ff. Is volgens mij ook eigenaar van Motor-Forum. Donders goeie gast alleen z'n website is erg slecht haha.

Wat de kwaliteit betreft van die SC project in BLACK. Je kunt van die grijze een matte versie een glanzende versie kiezen. Die matte blijft mooi (is ook iets duurder), die glanzende gaat verkleuren. Ik neem aan omdat deze zwarte ook een matte versie is dat die ook gewoon mooi blijft. En SC maakt geen troep, dat is top spul, dat is mijn ervaring
 
Looks good Barta💪💪

2lt3ip0.jpg


Hier nog een fotootje! De MT voorzien van de Leovince underbody, maar ook het Puig schermpje en handguards :) Jammer van al het zout op de weg! (ik heb gisteren een klein testritje gemaakt in een sneeuwbui, er was veel zout weggeregend, maar alsnog gewassen vandaag) :Y
 
[afbeelding]

Hier nog een fotootje! De MT voorzien van de Leovince underbody, maar ook het Puig schermpje en handguards :) Jammer van al het zout op de weg! (ik heb gisteren een klein testritje gemaakt in een sneeuwbui, er was veel zout weggeregend, maar alsnog gewassen vandaag) :Y

Ziet er netjes uit! :t. Inderdaad jammer van al het zout op de weg.
 
Netjes hoor! Valt het demperdeel veel op als je er van de zijkant naar kijkt?
Ik ben ook aan het kijken voor een andere uitlaat en twijfel tussen de Akra en de Termignoni. De underbody van de Akra heeft lichtjes wel mijn voorkeur en vind ik mooi qua vorm.
 
Sjaa het blijft moeilijk want dat matt black is niet lelijk.
Ik vind dat de SC-Project wel een veel grotere afstand heeft
dan de Akra bij de begin bocht.
Vind dat toch minder mooi. Wat een zeikert ben ik toch;)
vox46v.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sjaa het blijft moeilijk want dat matt black is niet lelijk.
Ik vind dat de SC-Project wel een veel grotere afstand heeft
dan de Akra bij de begin bocht.
Vind dat toch minder mooi. Wat een zeikert ben ik toch;)
[afbeelding]
MARSK! LAAT DIE AZIJN ES STAAN! _O- _O-
Gekkigheid hoor, ik kan ook struikelen over de meest knullige dingen.

Zeker Bone, voor mij had het zonder twijfel die SC geweest. Onder andere vanwege die zwart (gecoate?) headers.
 
[afbeelding]

Hier nog een fotootje! De MT voorzien van de Leovince underbody, maar ook het Puig schermpje en handguards :) Jammer van al het zout op de weg! (ik heb gisteren een klein testritje gemaakt in een sneeuwbui, er was veel zout weggeregend, maar alsnog gewassen vandaag) :Y

Volgens mij zag ik hem ook voorbij komen op facebook 'wie rijdt' bij bolski ofzo ? :)
 
Heel dik, maar ik zelf durf echt niet meer zonder keuring te rijden. Kwestie van tijd, gezien toenemende overlast links en rechts.
 
Deze beste man kan bijna elke uitlaat regelen: Bolski uitlaatstore uitlaten db-killers bochtensets kettingsets - Home
Ik had mn SC in 1 week binnen bij hem, maar daar had ik geluk mee haha:P


Btw, misschien is deze ook nog onbekend voor jullie, dit ding is denk ik de eerste uitlaat die het lawaai van een acra titanium dolt haha:p

[~[url="http://i.imgur.com/gHjN5TU.jpg"]afbeelding~][/URL]

Filmpje :)

Staat wel stoer die gouden velgen. Heb zelf ook een witte... hmmm..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan