Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Pff, die steken echt totaal geen moeite in het WSBK, wist dat ten Kate de motoren zelf klaarmaakt voor het WSBK, maar had toch op zijn minst wel een motor zonder al die straattroep verwacht.. is gewoon een willekeurige productienmotor uit het magazijn :?


Yup....ze moeten alles zelf strippen en opbouwen.

Daarom ook knap wat ze presteren vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Yup....ze moeten alles zelf strippen en opbouwen.

Daarom ook knap wat ze presteren vind ik.

Precies, alle eer aan Ten Kate!
Vraag me wel af hoe dit bij de andere fabrikanten geregeld is. Het zou zomaar kunnen dat ze als volledige productiemotor afgeleverd moeten worden om zodoende aan de homologatie te kunnen voldoen.
 
Had afgelopen zaterdag een veringscursus bij TKR. De mannen hadden al keihard gewerkt. :}
5 van de 6 fietsen waren al compleet uit elkaar gehaald. :+
Eentje was nog compleet voor verder test- en meetwerk.
De kale frames lagen klaar om vanaf vandaag opgebouwd te worden. :t
Het worden nog drukke tijden voor die jongens! :t


dat zeker, geloof me dat er achter de schermen vast flink afgevloekt is dat die dingen zo laat waren. Met de ervaring die ze daar hebben krijgen ze het vast voor elkaar. Maar om te zeggen prima voorbereiding zo?
 
dat zeker, geloof me dat er achter de schermen vast flink afgevloekt is dat die dingen zo laat waren. Met de ervaring die ze daar hebben krijgen ze het vast voor elkaar. Maar om te zeggen prima voorbereiding zo?


yup
 
De 2017 Honda moet wel heel erg goed :X zijn wilt men direct goed kunnen presteren.

We zien het wel weer met dit priveteam.
 
De 2017 Honda moet wel heel erg goed :X zijn wilt men direct goed kunnen presteren.

We zien het wel weer met dit priveteam.




als alle fabriek nu een standaard de motor pas in januari kreeg zou het dan ook eerlijker zijn ?
ik gok wel dat ze met de komst van hayden afgelopen jaar er nog een tandje bij gezet hebben

en nu met bradl wordt het een mooi compleet plaatje geef ze een paar races en inderdaad fingers crossed dan maar voor 2017
 
als alle fabriek nu een standaard de motor pas in januari kreeg zou het dan ook eerlijker zijn ?
ik gok wel dat ze met de komst van hayden afgelopen jaar er nog een tandje bij gezet hebben

en nu met bradl wordt het een mooi compleet plaatje geef ze een paar races en inderdaad fingers crossed dan maar voor 2017


met geef ze ee npaar races word je geen kampioen..
 
Good old Johnny als voorbeeld:
cbrtakeoff.jpg

DC554-11-120B-REA-06.jpg
 
De productieversie van de RC213V was niet zo geweldig toch? _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan