XS750 deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, deze heb ik september 2016 verkocht.
Wil graag weer een nieuwe bouwen. 2 jaar geleden lagen de xs'en voor het oprapen, nu zie ik er geen 1 meer
het aanbod wisselt gewoon, nu is het winter en rustig, best kans dat er straks weer meerdere tegelijk aangeboden worden..
 
Dezelfde uitvoering kocht ik een paar jaar geleden voor 450 euro.
Die zag er wel een stuk beter uit!
Mooie tijden waren dat:
evRTEOxh.jpg

Uiteindelijk zo verkocht:
XnDMV8gh.jpg
 
Dezelfde uitvoering kocht ik een paar jaar geleden voor 450 euro.
Die zag er wel een stuk beter uit!
Mooie tijden waren dat:
[afbeelding]
Uiteindelijk zo verkocht:
[afbeelding]
In Duitsland betaal je zo 2500 of nog een stuk meer voor zo'n ding!

450 slaat eigenlijk ook nergens op voor zo'n goede motor alleen ja, als niemand hem wil...
die ene die nu op marktplaats kost je nog een veelvoud van 450 als je hem echt mooi wil maken..
 
Ik heb hem toen verkocht voor 1250.
Weet nog wel dat er iemand veel meer voor wilde betalen en dat ik gek was de motor zo goedkoop te verkopen.
Nooit meer wat van gehoord.....
 
Misschien een domme vraag, maar lust de XS850 ook euro loodvrij?
Of moet deze nog lood vervanger hebben?
De motor komt van '80.
 
Misschien een domme vraag, maar lust de XS850 ook euro loodvrij?
Of moet deze nog lood vervanger hebben?
De motor komt van '80.
Normaal wel ja, maar het probleem waar we nu weer mee zitten is de nieuwe euro 95 waar ze 10% bio-ethanol bijmengen. Dát is wel een probleem, want bio-ethanol is niet echt geweldig voor rubbers en seals. Moderne seals kunnen er wel tegen, maar die van ons (aldus de info die ik heb gevonden) niet. Daarom gaat er 98 (waar geen bio-ethanol bij zit) in mijn fietsen :Y
 
Normaal wel ja, maar het probleem waar we nu weer mee zitten is de nieuwe euro 95 waar ze 10% bio-ethanol bijmengen. Dát is wel een probleem, want bio-ethanol is niet echt geweldig voor rubbers en seals. Moderne seals kunnen er wel tegen, maar die van ons (aldus de info die ik heb gevonden) niet. Daarom gaat er 98 (waar geen bio-ethanol bij zit) in mijn fietsen :Y

Thanks!!! :t
 
tja, misschien voor een mooie authentieke XS helemaal niet zo gek, het is dat ik niet zo van de SE houd...
ik weet niet wat er precies aan gebeurd is dat bijv het blok gestraald is maar wellicht hebben ze er nog echt een hoop werk in gestoken ook.
en.. 't blijft een vraagprijs...

ik vind het toch wat anders dan de 10,000 die ze voor die gele caferacer vragen of eerst 15, inmiddels alweer een stuk minder, voor die half-af ratlook XS die nu op Marktplaats staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan