Circuitdag Estoril (info gevraagd)

ddvries04

Die hard MF'er
10 dec 2012
329
201
Flevoland
Ik ga eind april, begin mei naar Portugal. Is in de buurt van het Estoril circuit en m'n motor gaat ook mee. Iemand enig idee waar ik info kan vinden over circuitdagen op Estoril? Zegmaar vergelijkbaar met CRT.

Alvast bedankt!
 
The Race Academy gaat naar Estoril dit jaar 9 - 11 mei. Dat is echter meer een race opleiding als vrij rijden.
 
wij zijn eerder ook wel bezig geweest met estoril wat ik toen begreep komen de Portugezen gewoon als het uitkomt, via de officiele site geen reaktie, we zijn nu weer aan het proberen hebben daar iemand in de buurt om het te regelen maar tot op heden niets, als jij een organisatie daar weet voor vrij rijden hoor ik het graag succes.
we willen graag eind maart.

Tjalling Elzinga
 
Eind maart ben ik daar met focused events. Maar dat event is ondertussen al wel een tijdje uitverkocht. Misschien ff contact opnemen met hun zodat je misschien nog wel last minute kan als er mensen moesten afhaken.
 
Eind maart ben ik daar met focused events. Maar dat event is ondertussen al wel een tijdje uitverkocht. Misschien ff contact opnemen met hun zodat je misschien nog wel last minute kan als er mensen moesten afhaken.


op de site staat niets over estoril?
 
Terug
Bovenaan Onderaan