Het GSX-R1000 Topic deel 20: The Ultimate Performance

€20399 voor de A en €22899 voor de RA op suzuki.nl.
Serieus geld, mag aannemen dat de fiets ook serieus stuurt :]

Ben er wel benieuwd naar eerlijk gezegt. Eens proefzitten op de motorbeurs en dan hopen dat er nog eens een demodag is ergens!
Klopt best een flinke cent ja, ik zag de (verwachte) prijzen van de nieuwe fireblade ook
die vragen nog wat meer voor de nieuwe blade, ik dacht 22 kaal, 24 voor de sp1 en 27 voor de sp 2 ongeveer.
 
Er zijn ook mensen die 12 maanden per jaar rijden. 20k is goedkoper dan de gemiddelde lease-auto. Dus rij je dan helemaal niet duur.

Hoeveel zijn dat er denk je?
Supersport fietsen zie je veelal alleen in het zomerseizoen
We hebben het hier trouwens over bedragen tot 27k, koop je toch een redelijk lease bakkie voor
 
Hoeveel zijn dat er denk je?
Supersport fietsen zie je veelal alleen in het zomerseizoen
We hebben het hier trouwens over bedragen tot 27k, koop je toch een redelijk lease bakkie voor

Ik rij lekker op mijn gixxer naar m'n werk. Alleen niet deze week, te koud en kans op sneeuw en ijzel. Verder is een snelle motor wel prettig in het verkeer. Kun je steeds snel maken dat je wegkomt tussen niet-kijkende blikkers.
 
Hoeveel zijn dat er denk je?
Supersport fietsen zie je veelal alleen in het zomerseizoen
We hebben het hier trouwens over bedragen tot 27k, koop je toch een redelijk lease bakkie voor

en dan moet er nog voor een vracht poen
gepimt worden trek je knip maar los
ben ik even blij dat als het goed is
de blade me laatste sportfiets is
het houd een keer op als je op leeftijd komt ;(
 
Ik rij lekker op mijn gixxer naar m'n werk. Alleen niet deze week, te koud en kans op sneeuw en ijzel. Verder is een snelle motor wel prettig in het verkeer. Kun je steeds snel maken dat je wegkomt tussen niet-kijkende blikkers.

We hebben het hier over supersport motoren van 22 tot 27k,daar gaat 99% niet mee rijden in de wintermaanden en zeker niet met pekel e.d
 
en dan moet er nog voor een vracht poen
gepimt worden trek je knip maar los
ben ik even blij dat als het goed is
de blade me laatste sportfiets is
het houd een keer op als je op leeftijd komt ;(

Klopt Teus,zijn toch geen prijzen meer, met het spul wat wij er dan nog extra op willen komt die al gauw op 25 tot 30k, maar zal bij ons ook wel de leeftijd zijn '( de interesse word wat minder,heb het op de S1000RR goed naar me zin en zal voor mij ook wel eens de laatste kunnen zijn :')
 
Laatst bewerkt:
Klopt Teus,zijn toch geen prijzen meer, met het spul wat wij er dan nog extra op willen komt die al gauw op 25 tot 30k, maar zal bij ons ook wel de leeftijd zijn '( de interesse word wat minder,heb het op de S1000RR goed naar me zin en zal voor mij ook wel eens de laatste kunnen zijn :')

ja ruud het zijn geen prijzen
maar als ik 10jaar jonger was geweest
dan had er wel nog wel een nieuwe gestaan
en lekker pimpe13 in een dozijn is :N
daar zijn er zo veel van -O-
 
We hebben het hier over supersport motoren van 22 tot 27k,daar gaat 99% niet mee rijden in de wintermaanden en zeker niet met pekel e.d

Die van mij zal nieuw ook 20 of 22k zijn geweest, heb 'm niet nieuw gekocht. En hij rijdt heerlijk, ook als het rond nul graden is op de A27. Pekel is wel naar, want dan moet ik vlak voorbij Utrecht stoppen om m'n vizier weer doorzichtig te maken.
 
Goedenavond,

Heeft er iemand interesse in mijn K6?

2006 / 6871km (!)
2de eigenaar

3000 kilometer geleden onderhoud gehad:

2x Bridgestone S20 EVO
alle vloeistoffen + filters vervangen
Bougies vervangen

Extra's:
Mivv carbon GP demper
Hell Stalen remleidingen rood (niet op de foto te zien)

Terugroep acties uitgevoerd bij Hoegee
Af laten stellen bij Hoegee - 166pk op het achterwiel ( Marc Hoegee zegt: rij jij hem eerst maar eens in met deze kilometerstand _O- )

full


Nu is mijn vraag, wat is een realistische prijs voor mijn motor?
Als ik naar marktplaats kijk is de waarde gemiddeld 5000-6000 euro maar deze hebben normale kilometerstanden gereden. niet zo abnormaal laag als die van mij. De motor is echt erg netjes.

Graag advies van de kenners...

alvast bedankt :t
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond,

Heeft er iemand interesse in mijn K6?

2006 / 6871km (!)
2de eigenaar

3000 kilometer geleden onderhoud gehad:

2x Bridgestone S20 EVO
alle vloeistoffen + filters vervangen
Bougies vervangen

Extra's:
Mivv carbon GP demper
Hell Stalen remleidingen rood (niet op de foto te zien)

Terugroep acties uitgevoerd bij Hoegee
Af laten stellen bij Hoegee - 166pk op het achterwiel ( Marc Hoegee zegt: rij jij hem eerst maar eens in met deze kilometerstand )

[afbeelding]

Nu is mijn vraag, wat is een realistische prijs voor mijn motor?
Als ik naar marktplaats kijk is de waarde gemiddeld 5000-6000 euro maar deze hebben normale kilometerstanden gereden. niet zo abnormaal laag als die van.

Graag advies van de kenners...

alvast bedankt

Veel meer als 6000 euro zal het niet worden ben ik bang
 
@Capamike; lijkt me vanwege lang stilstaan? Ik las dat de K7 zelfregulerend is (wat dat ook moge betekenen..) dus misschien dat het met een aantal keren pompen beter word?....


Ik kwam me hier even herintroduceren;De motor waar ik vanaf 2008 plezier mee heb gehad is nu van Vino,de blauwe K2 op de vorige pagina...

Ik heb na lang dubben of ik misschien niet toch een comfortabele naked zou willen,toch weer besloten een supersport te nemen.Dit toch vanwege de vele circuitdagen die ik doe..
Ondanks dat de K5 door velen word bestempeld als de beste 1000,is het toch de K7 geworden.Die is vast wel net zo goed te maken.... ;)

De linkpijp die René aanbood is al onderweg,het idee is hier een LeoVince Factory einddemper op te monteren...@Gixaddict; Heb jij nog zo'n demper op de plank liggen,ik zag dat je er een paar jaar geleden ook mee bezig was geweest?




[afbeelding]


Echt een dikke fiets veel veilige kilometers ermee. Morgen eindelijk ook bij een K8 kijken.
 
Goedenavond,

Heeft er iemand interesse in mijn K6?

2006 / 6871km (!)
2de eigenaar

3000 kilometer geleden onderhoud gehad:

2x Bridgestone S20 EVO
alle vloeistoffen + filters vervangen
Bougies vervangen

Extra's:
Mivv carbon GP demper
Hell Stalen remleidingen rood (niet op de foto te zien)

Terugroep acties uitgevoerd bij Hoegee
Af laten stellen bij Hoegee - 166pk op het achterwiel ( Marc Hoegee zegt: rij jij hem eerst maar eens in met deze kilometerstand _O- )

[afbeelding]

Nu is mijn vraag, wat is een realistische prijs voor mijn motor?
Als ik naar marktplaats kijk is de waarde gemiddeld 5000-6000 euro maar deze hebben normale kilometerstanden gereden. niet zo abnormaal laag als die van mij. De motor is echt erg netjes.

Graag advies van de kenners...

alvast bedankt :t


Zo weinig kilometers in al die jaren. Als het aantoonbaar is dan zou je toch wel iets mee kunnen krijgen dan 6000,- maar denk dat je max op 6500,-
 
Er zijn ook mensen die 12 maanden per jaar rijden. 20k is goedkoper dan de gemiddelde lease-auto. Dus rij je dan helemaal niet duur.

25K heb je een prima volledig uit geruste Ford Focus. Staat absoluut niet meer in verhouding. De mijn was nieuw voor zover ik weet 15K.
 
Ik heb nog nooit lang op een K5,K6 gereden dus kan zelf geen goed vergelijk geven.
Maar van mijn kant ook een super ervaring met de K7.
63k km zonder problemen, ook geen lampje oid en ook 0.0 olieverbruik.
Motor altijd warm gereden maar verder ook goed meer door gereden :]

Geldt voor mij ook. 7 jaar probleemloos met m'n K7 gereden; ongeveer 74.000 km.

:W
 
prijs €6000,- na advies van jullie.

Goedenavond,

Heeft er iemand interesse in mijn K6?

2006 / 6871km (!)
2de eigenaar

3000 kilometer geleden onderhoud gehad:

2x Bridgestone S20 EVO
alle vloeistoffen + filters vervangen
Bougies vervangen

Extra's:
Mivv carbon GP demper
Hell Stalen remleidingen rood (niet op de foto te zien)

Terugroep acties uitgevoerd bij Hoegee
Af laten stellen bij Hoegee - 166pk op het achterwiel ( Marc Hoegee zegt: rij jij hem eerst maar eens in met deze kilometerstand _O- )

[afbeelding]

Nu is mijn vraag, wat is een realistische prijs voor mijn motor?
Als ik naar marktplaats kijk is de waarde gemiddeld 5000-6000 euro maar deze hebben normale kilometerstanden gereden. niet zo abnormaal laag als die van mij. De motor is echt erg netjes.

Graag advies van de kenners...

alvast bedankt :t
 
Vandaag helaas een teleurstelling bij de dealer was de motor die ik wilde zien al verkocht ...... Gisteren


Die k6 van @s1000rr was zeker 6000,- waard :+
 
Laatst bewerkt:
De nieuwe gsx in het echt gaan bekijken beetje dubbel gevoel hij zit wel lekker en rijd waarschijnlijk super en als je er een andere uitlaat bij denkt is hij nog zo lelijk niet :)
Maar afwerking voor die prijs vind ik toch niet zo denderend zo lijkt de kroonplaat/koppelingshendel enz allemaal exact hetzelfde eruit te zien als op men k5 :P
De gsx-r 1000r stond er ook maar die stond op een hoger platform/mocht je niet bij ziet er wel mooi uit maar prijsverschil is toch groot 5k voor wat betere vering/meer elektronica :o

De mooiste 1000 vond ik toch de nieuwe blade al ben ik normaal helemaal geen honda fan :N
Kost wel nog eens 1000 meer dan de basis gsx de kawa is de goedkoopste motor en kwa afwerking vind ik die beter dan de gsx alleen de zithouding/motor van gsx spreekt me meer aan dan van zo'n nieuwe kawa.

Ik hou het nog ff bij men ouwe meuk koop ik er 5 van voor de prijs van een nieuwe :+
 
Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en op de beurs een 1299 panigale 2017 euro 3,lage biv, aangeschaft .Levering maart-april
 
Eerder had ik het erover de linkpijp die eerder werd aangeboden te voorzien van een LeoVince Factory demper.....totdat ik op MP een nieuwe Akrapovic vond... *D

De linkpijp paste perfect,dus gelijk maar meegenomen (bij Roadrunner motoren,mooi zaakje)..

Ik heb ook maar even alles op de weegschaal gegooid; de standaard uitlaten en katalysator met alle bevestigingsmaterialen kwamen uit op 10.3 kilo.... :X
De Akra demper was 1625 gram + samen met de linkpijp kwam zo rond de 2 kilo uit.....8 kilo gewonnen *O* ...

Nu schijnt er ook nog iemand op MF te zijn die tanks van carbon maakt.... :+






full
 
25K heb je een prima volledig uit geruste Ford Focus. Staat absoluut niet meer in verhouding. De mijn was nieuw voor zover ik weet 15K.

Je vergelijkt een dure motor met een goedkope auto. Je moet de snelste motor vergelijken met de snelste auto. Die kost meer dan een ton.
 
Terug
Bovenaan Onderaan