Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het maar KAWASAKI GROEN IS JA!!!!........... :(

full
 
Laatst bewerkt:
Even een kleine afwijking van het Kawasaki gebeuren, ik heb een advertentie op MP gezet, in de hoop dat ik hier mee iemand een plezier kan doen??

Weet je iemand die een oude Fan is en spulletjes hier van in zijn verzameling heeft? dan is dit vast leuk om er bij te hebben.

≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen

GAAT OVER, IK HEB IN BRABANT EEN JEUGD CROSSCLUB DIE HET GRAAG WILLEN HEBBEN.
Die hebben ook een TvH bokaal. :t
 
Laatst bewerkt:
Even een kleine afwijking van het Kawasaki gebeuren, ik heb een advertentie op MP gezet, in de hoop dat ik hier mee iemand een plezier kan doen??

Weet je iemand die een oude Fan is en spulletjes hier van in zijn verzameling heeft? dan is dit vast leuk om er bij te hebben.

≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen

GAAT OVER, IK HEB IN BRABANT EEN JEUGD CROSSCLUB DIE HET GRAAG WILLEN HEBBEN.
Die hebben ook een TvH bokaal. :t

Is al weg :?
 
Zo, die zijn allemaal even druk op het andere forum en zal ik er hier een beetje bagger op gooien.
Vandaag begonnen met de velgen van de 73'er en de 74'er.
ik heb de 2 velgen van de 73'er ontdaan van de banden en de spaken.
deze laat ik slijpen en opnieuw verchromen, maar wel zo dat het nummer er in blijft zitten.
Achtervelg
full

en de voorvelg.
full
 
met het losdraaien van de schijf 2 bouten afgebroken.
Vlakslijpen centeren, klein gaatje boren, groter gaatje boren,
en als laatste zover uitboren dat je er een draadbusje uit kunt halen.
full

full

full

full
 
Lekker aan het klussen Ton, dat rem gebeuren is een klusje zeg je gaat dat nog schoon krijgen?
 
Die word weer als nieuw Rob, en natuurlijk ook de voering.
vandaag even de ankerplaat en de naaf stralen en polijsten, dan zijn we al weer wat verder
en herken je hem niet meer. :t
 
Ha ha Ton.
Ik geloof niet dat jij hier je bagger op het topic gooit.
Neem aan dat alles spic&span wordt.

Heb je een foto van dit project voor je 'm uit elkaar trok (of hebben we die al gezien)
 
Ha ha Ton.
Ik geloof niet dat jij hier je bagger op het topic gooit.
Neem aan dat alles spic&span wordt.

Heb je een foto van dit project voor je 'm uit elkaar trok (of hebben we die al gezien)

Ik denk dat je ze al gezien hebt, maar ik doe er nog even 2,(voor het geheugen van jou)
full

full


Dit is de 73'er en ik wil hem nu op de wielen hebben zodat ik de brugjes
weer vrij kan hebben voor andere motoren die gereed moeten voor April. :Y :t
 
Ik denk dat je ze al gezien hebt, maar ik doe er nog even 2,(voor het geheugen van jou)
[afbeelding]
[afbeelding]

Dit is de 73'er en ik wil hem nu op de wielen hebben zodat ik de brugjes
weer vrij kan hebben voor andere motoren die gereed moeten voor April. :Y :t


Ook weer een ,die waarschijnlijk jaren in een schuurtje heeft gestaan?
Ook het vinden er van is al een sport op zich. :Y
 
Ik was m ook ff kwijt Marcel......

Wat gebruik je hiervan Ton: motor/frame/tank/wielen/voorpoten/spatborden?/zadel?/achterlicht?/shocks?
 
Hiervan worden het frame, blok, achterwiel, en achterlicht gebruikt.
voorvork en voorwiel zijn van ander bouwjaar, die gebruik ik niet. achter spatbord komt een lange op,
en de schokbrekers zijn krom. daar worden wel weer delen van gebruikt.
De bedrading is op, en gaat naar iemand die de stekkers gebruikt.
Het T stuk en balhoofd worden ook gebruikt.
ook de tank is origineel met de kleine emblemen, en word in Duitsland opnieuw gespoten.
En dan heb je nog veel kleine dingen die ook gebruikt worden zoals motor ophang set incl de bouten,
electra plaat, gereedschap bakje, steun van luchtfilter bak, schuif lade van het snaveltje, ect. :Y :Y :t
 
Hiervan worden het frame, blok, achterwiel, en achterlicht gebruikt.
voorvork en voorwiel zijn van ander bouwjaar, die gebruik ik niet. achter spatbord komt een lange op,
en de schokbrekers zijn krom. daar worden wel weer delen van gebruikt.
De bedrading is op, en gaat naar iemand die de stekkers gebruikt.
Het T stuk en balhoofd worden ook gebruikt.
ook de tank is origineel met de kleine emblemen, en word in Duitsland opnieuw gespoten.
En dan heb je nog veel kleine dingen die ook gebruikt worden zoals motor ophang set incl de bouten,
electra plaat, gereedschap bakje, steun van luchtfilter bak, schuif lade van het snaveltje, ect. :Y :Y :t

Bedankt Ton dat je m´n geheugen weer opgefrist hebt. Had ´m idd een keer gezien......

Is wwel een koekje zoals hij er bij stond maar jou kennende ga je er weer een fijn bijna fabrieksnieuw exemplaar van maken :Y

Achterlicht ga je gebruiken icm een lang achterscherm, maar dan heb je wel een andere houder nodig :+ (alsof jij dat niet wist _O- )

Succes en houdt ons hier op de hoogte. Altijd leuk mee te lezen *O*

Ik heb vandaag een experiment gedaan met een oud setje Z900-A4 carb´s.
Hebben al eens meer dan twee uur in het ultrasoon apparaat doorgebracht maar de naar schatting 30 jaar oude benzineresten wilde maar niet weg.
Nu heb ik wel eens gelezen dat die vrij makkelijk weg gaan door ze in oude remvloeistof te leggen. Daar hebben we afgelopen jaar door een terugroepaktie voor de Honda Goldwing 1800 voor het remsysteem minimaal 350 liter van gehad maar ik vergat steeds een paar liter apart te zetten.

Vandaag de carbjes in warm water gedaan met citroenzuurpoeder, in tijd van 20 minuten als nieuw.
Door de chemische reaktie bruist het zelfs en ze worden brandschoon.

De remvloeistof truck kan ik dus niet bevestigen maat met het citroenzuur wel.
 
Ik gebruik alleen het achterlicht en niet de steun Marcel, het imitatie onderdeel
heeft een erg brede chromen rand tegen het glas, en dat valt erg op.
Inmiddels de achter naaf alweer gereed, zal na het eten een foto plaatsen.
 
Bedankt Ton dat je m´n geheugen weer opgefrist hebt. Had ´m idd een keer gezien......

Is wwel een koekje zoals hij er bij stond maar jou kennende ga je er weer een fijn bijna fabrieksnieuw exemplaar van maken :Y

Achterlicht ga je gebruiken icm een lang achterscherm, maar dan heb je wel een andere houder nodig :+ (alsof jij dat niet wist _O- )

Succes en houdt ons hier op de hoogte. Altijd leuk mee te lezen *O*

Ik heb vandaag een experiment gedaan met een oud setje Z900-A4 carb´s.
Hebben al eens meer dan twee uur in het ultrasoon apparaat doorgebracht maar de naar schatting 30 jaar oude benzineresten wilde maar niet weg.
Nu heb ik wel eens gelezen dat die vrij makkelijk weg gaan door ze in oude remvloeistof te leggen. Daar hebben we afgelopen jaar door een terugroepaktie voor de Honda Goldwing 1800 voor het remsysteem minimaal 350 liter van gehad maar ik vergat steeds een paar liter apart te zetten.

Vandaag de carbjes in warm water gedaan met citroenzuurpoeder, in tijd van 20 minuten als nieuw.
Door de chemische reaktie bruist het zelfs en ze worden brandschoon.

De remvloeistof truck kan ik dus niet bevestigen maat met het citroenzuur wel.

pictures or it did not happen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan