Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals ik ergens heb gelezen gaat er nog het een en ander veranderen aan de fietsen, of dit betrekking heeft op het kuipwerk weet ik niet !

Volgens mij is het dit seizoen de trend om een fiets te presenteren die alsnog aangepast word.. Ducati deed het ook al

Het is geen 2017 fiets maar wel met 2017 livery
 
Wat is jouw favoriet?

Dat is deze :Y
full
 
ben zo benieuwd naar de livery van de fabrieks Honda's zullen vast weer een grote verrassing zijn.
 
Laatst bewerkt:
de vraag van vinalis aan rossi hoe hij zo snel kan blijven ondanks dat het nivo omhoog gaat is volgens mij simpel te verklaren.
1 tot op het bot gemotiveerd.
2 zeer veel ervaring.
3 kan de yamaha beter lezen dan een ander.
4 en het belangrijkste is dat hij nog steeds ontzettend veel plezier in het racen heeft kijk maar naar de glimlach die hij constant op zijn gezicht heeft,totaal geen stress of druk.
hij zal wel een zeeeer grote concurrent hebben aan zijn teammaat maar dat maakt hem alleen maar sterker.
 
de vraag van vinalis aan rossi hoe hij zo snel kan blijven ondanks dat het nivo omhoog gaat is volgens mij simpel te verklaren.
1 tot op het bot gemotiveerd.
2 zeer veel ervaring.
3 kan de yamaha beter lezen dan een ander.
4 en het belangrijkste is dat hij nog steeds ontzettend veel plezier in het racen heeft kijk maar naar de glimlach die hij constant op zijn gezicht heeft,totaal geen stress of druk.
hij zal wel een zeeeer grote concurrent hebben aan zijn teammaat maar dat maakt hem alleen maar sterker.
Kijk uit er loopt kwijl op je toetsenbord. :Y
 
De eerste speldenprikjes worden al weer uitgedeeld heerlijk... belooft weet een leuk gezellig motor-forum jaar te worden. Zet um op jongens... Go vale gogogo *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
blijft bij sommige toch pijn doen dat hij nog steeds de man is die weer 2e geworden is en die verslagen moet worden door de jonkies,ook in 2017.
ben wel benieuwd of gorgel dit jaar direct kampioen word op een competitieve fiets heb in het verleden wel eens iemand kampioen zien worden op een mindere fiets.
 
ben wel benieuwd of gorgel dit jaar direct kampioen word op een competitieve fiets heb in het verleden wel eens iemand kampioen zien worden op een mindere fiets.
Ik heb heel weinig verwachtingen van zijn prestaties. Ik ben bang dat die nog wel even aan het bijspijkeren is. If I'm wrong en hij gaat in zijn hammertime modus dan komt niemand meer bij hem op die Duc. Mijn nieuwsgierigheid gaat vooral uit naar Vinales dit jaar. Ik heb grote verwachtingen van hem.
 
Ik heb heel weinig verwachtingen van zijn prestaties. Ik ben bang dat die nog wel even aan het bijspijkeren is. If I'm wrong en hij gaat in zijn hammertime modus dan komt niemand meer bij hem op die Duc. Mijn nieuwsgierigheid gaat vooral uit naar Vinales dit jaar. Ik heb grote verwachtingen van hem.

Ik hoop dat ze allemaal héél dicht bij elkaar zitten en dat dat iedere race close racing is en dan maakt de winnaar mij niet zo veel uit ,....hoop natuurlijk wel op JL voor mij en anders Vinales omdat ik dat alleen maar tof vind voor Wilco .
Ik verwacht VR wel regelmatig in de top 6 met een enkele podium als uitschieter want de jonge honden gaan ermee aan de haal .
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat ze allemaal héél dicht bij elkaar zitten en dat dat iedere race close racing is en dan maakt de winnaar mij niet zo veel uit ,....hoop natuurlijk wel op JL voor mij en anders Vinales omdat ik dat alleen maar tof vind voor Wilco .
Ik verwacht VR wel regelmatig in de top 6 met een enkele podium als uitschieter want de jonge honden gaan ermee aan de haal .
Denk ik ook gerrit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan