Honda SH150i deel2

Volgens mij T10/5W steeklampjes.
Inderdaad, ik heb de voorste kap even losgehaald. Ging gemakkelijker dan ik dacht :-). Twee schroefjes los bij het stuur en dan de kap naar beneden schuiven. Er zitten vanaf fabriek van die blauwachtige steeklampjes in W5W T10 12V. Bedankt voor het meedenken!
 
Mocht er mog interesse zijn in een leuke en complete SH150i van 2013 met slechts 3000 kilometer op de teller....de mijne gaat wa de verkoop in!
 
Oh jammer, ik wilde vandaag gaan kijken. Ja ik las dat die van jou te koop stond, nog even over nadenken :)
 
Iemand was je helaas voor daar bij MP, niet ik want ik heb namelijk een Kymco Downtown 350i ABS met 0 kilometer gekocht:-)

Daarom mijn SH te koop, 3000Km en voorzien van gloednieuwe Metzelers, laag Puig kuipruitje en originele ruit meegeleverd.
Heeft ook een topkoffertje.
 
Omdat die idioot duur zijn voor hetgeen je krijgt.

Oogt niet echt als een maxiscooter terwijl is het eigenlijk wel is.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen, ik ben geïnteresseerd in de aanschaf van een Honda SH150i uit 2014. Hij staat bij MP Rotterdam. Momenteel is de zaak gesloten ivm brand in een nabijgelegen loods dus kijken/rijden is niet mogelijk. De plannen zijn, als we er financieel uitkomen bij inruil, om de Aprilia Scarabeo 300 (nieuw gekocht in 2009) in te leveren. Misschien eerst particulier verkopen is ook een mogelijkheid want ik denk dat ik er dan meer voor krijg. Reden voor downsizen is dat ik de scooter niet meer gebruik voor lange woon/werkafstanden maar alleen voor ritjes in de buurt zoals winkel/sportschool. Bestaat de mogelijkheid eigenlijk nog om de motorscooter op dit forum te koop aan te bieden? Edit: motor staat te koop op het forum.

[~[url="https://s16.postimg.org/3k82pfb9h/pjimage.jpg"]afbeelding~][/url]sube

Inderdaad al verkocht, jammer. De aprilia scarabeo 300 die ik nu heb is zo goed als zeker verkocht, de koper heeft al een aanbetaling gedaan. Ik kijk wel wat ik nu ga doen, misschien sparen voor iets anders :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan