Het grote Cafe-racer topic deel 2

;)
full

full

full
 
Het ging mij meer om de uitlaat in de achterbrug de voorvork is een gewone met aluminium covers

Benieuwd inderdaad hoe ze dat gedaan hebben, kan er enkel niet meer afbeeldingen van vinden. Als het massief is breekt er al gauw ergens een las in de uitlaat zodra je er al op gaat zitten, maar misschien hebben ze het met flexible joints opgelost?
 
Benieuwd inderdaad hoe ze dat gedaan hebben, kan er enkel niet meer afbeeldingen van vinden. Als het massief is breekt er al gauw ergens een las in de uitlaat zodra je er al op gaat zitten, maar misschien hebben ze het met flexible joints opgelost?

Volgens mij blaast de uitlaat gewoon bij stilstand door die hollekes, en enigzins ernaast als de vering werkt.
 
Die usds hierboven zijn mooi gelukt, maar usd met trommelrem? Beter rsu met schijven lijkt me.
 
Die usds hierboven zijn mooi gelukt, maar usd met trommelrem? Beter rsu met schijven lijkt me.

Vergis je niet, wat je daar ziet zijn CMA 4 leading shoe trommelremmen. Dat is niet bepaald een downgrade tegenover de remcapaciteit van schijfremmen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan