kawasaki aanpas kunstwerk

Hij moest toch ff naar buiten, gelijk maar ff picie dan.

Kontunit erg fraai. :9~

Ziet er ook beter uit omdat die lange demper weg is. :P
Nieuwe demper gaat goed staan.

Maar waarom heb je de dirtcatcher + kentekenplaat niet symmetrische tov de arm gemaakt. :?
Onder en boven even ver uit laten steken.

full


Verder lekker bezig. :t
 
De spreuk gelijk is ongelijk heb ik gehanteerd U wel bekend misschien.
Heb een nieuwe kenteken plaat houder gemaakt die ik wat hoger zal hangen.
Zag je vanmiddag nog oversteken met het hondje witte pit bull toch. *D
 
Vind m ook wel cool zo, alleen die beugel vind ik persoonlijk niks, maar dat vind ik van al die beugels niet haha.. Zie liever t kenteken aan de kont. Snap best dat je met zo'n kort kontje toch iets aan de regen spray wil doen. Misschien kan je t wat subtieler maken.

Misschien de voorvork nog wat door laten zakken? Dat ie iets meer op zn neus staat.

kontje is zeker wel gaaf en koplampkap is zo ook apart ;)
 
Die beugel is helemaal oké lekker grof, niet zo,'n lullig stangetje .en past helemaal in het concept *D
 
De spreuk gelijk is ongelijk heb ik gehanteerd U wel bekend misschien.
Heb een nieuwe kenteken plaat houder gemaakt die ik wat hoger zal hangen.
Zag je vanmiddag nog oversteken met het hondje witte pit bull toch. *D

Gelijk is ongelijk klopt, maar in een andere toepassing. ;)

full
:t

We moeten er voor waken dat je niet te makkelijk wordt. :P :+

Klopt met doggie, voortaan ff toeteren. :W
 
Weet niet wie er goed is in soep werk, maar zag in het zrx topic een picie van de kleuren.
Bedoeling zilvergrijs als hoofdkleur met candy appel green accent, vleugen van groen dus.
Wie O wie......
full
 
Weet niet wie er goed is in soep werk, maar zag in het zrx topic een picie van de kleuren.
Bedoeling zilvergrijs als hoofdkleur met candy appel green accent, vleugen van groen dus.
Wie O wie......[afbeelding]

Moet eerlijk zijn nu is het meer een geheel. De plaat houder nog iets wat te grof naar mijn smaak maar eerlijk is eerlijk het komt wel bij elkaar zo :t *O*
 
Weet niet wie er goed is in soep werk, maar zag in het zrx topic een picie van de kleuren.
Bedoeling zilvergrijs als hoofdkleur met candy appel green accent, vleugen van groen dus.
Wie O wie......

Net wat Ulleke zegt,de mannen bij Fotosoep kunnen dat prima. :t

Ik kan wel een beetje knippen/ plakken en kleuren met paint maar dan krijg je geen reëel beeld. :N

Moet zeggen dat ik die dirtcatcher steeds sexyer ga vinden. :+

full
 
Verder dan dit kom ik ook ff niet. Al erg lang niet meer gesoept...

full


Ik denk dat wanneer je je koplampunit minder diep maakt hij meer in verhouding is tot de rest van de bike.
Gulden snede enzo... ;)
 
Laatst bewerkt:
Verder dan dit kom ik ook ff niet. Al erg lang niet meer gesoept...

Ik denk dat wanneer je je koplampunit minder diep maakt hij meer in verhouding is tot de rest van de bike.
Gulden snede enzo... ;)

Kijk dat lijkt er meer op. :t

Alleen de baas wil Zilvergrijs als hoofdkleur + Candy apple green.
Dus denk ook dat de blauwe lijnen not done zijn?

Koplampunit mee eens en idd mooi gedaan dat zadeltje. 8-)
 
Laatst bewerkt:
zit er een x een mooie achtervork in een motor ,en dan zou je m zwart maken :?
 
Verder dan dit kom ik ook ff niet. Al erg lang niet meer gesoept...

[afbeelding]

Ik denk dat wanneer je je koplampunit minder diep maakt hij meer in verhouding is tot de rest van de bike.
Gulden snede enzo... ;)

Dit ziet er heel goed uit zo.
Blijf er nogmaals bij dat het kuipje zo blijft, met een ingekorte versie kan ik mijn verlichting weer niet kwijt en vind het persoonlijk er goed bij passen.
Heb de spuiter gecontact of hij aan dezelfde kleur kan komen.
Dit schijnt nog al moeilijk te zijn qua kleurnummer, daarom had ik gekozen voor zwart of zilver.
We gaan het zien, moet nog ff wat schuurwerk verrichten voor deze man, spuit klaar aanleveren ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan