Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uit een ander topic gepikt, maar toch leuk om ook hier te plaatsen:
 
Waar zijn z'n voeten :X

15589714_1915976438637021_8048418922853423814_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Laat hij Suzi nou rijden in zijn Civic? (Inmiddels al weer ingeleverd)

C1MupmWWIAAcQqF
 
Laatst bewerkt:
hij moet duidelijk nog even de punten op de I zetten bij de Yamaha. maar goed daar heeft hij ook even de tijd voor.
 
Ik vond het in een fragment laatst al opmerkelijk dat hij zelf aangaf dat ie soms wel een paar dagen nodig had om uit te vogelen wat hij nou precies bij de monteurs en engineers aan moest geven wat ie anders wilde hebben en wat anders moest.

Hij gaf aan dat het probleem van de slechtere trainingen en quali's daar lag, vooral als de begin afstelling helemaal niet bij dat specifieke circuit past.

Een nieuwe motor en dan ook nog een nieuw team is waarschijnlijk voor hem heel lastig en dus heeft ie tijd nodig ook al geeft ie aan dat het gevoel met de machine heel goed is.
 
Van der Mark tevreden met werkzaamheden aan Yamaha-superbike

http://nl.motorsport.com/wsbk/news/van-der-mark-tevreden-werkzaamheden-yamaha-superbike-869630/

Michael van der Mark is tevreden met de vooruitgang die hij tijdens een vierdaagse test in Portugal met het Pata Yamaha-team heeft geboekt.

De Nederlander raakte op het circuit Portimão vertrouwd met de Superbike van Yamaha en noteerde een tijd van 1:42,794, ruim twee tienden langzamer dan zijn nieuwe teamgenoot Alex Lowes. Door aanpassingen aan het chassis en het vinden van de ideale balans tussen het remmen en accelereren bouwde Van der Mark zowel op nieuwe banden als oud rubber vertrouwen op met de YZF-R1.

Uiteindelijk legde Van der Mark 144 ronden af. “We hebben de beschikbare tijd op de baan goed benut om de richting van de werkzaamheden te bepalen. Ook hebben we een racesimulatie gedaan en hoewel ik niet het ideale ritme vond, wist ik wel waar we aan moesten werken”, vertelde hij. “Daarnaast kregen we de kans om de nieuwe Pirelli-achterband voor de kwalificatie uit te proberen. Dat was interessant al weet ik niet of we deze tijdens een raceweekend gaan gebruiken.”

“Al met al ben ik best tevreden. We hebben enkele goede ronden gereden en mijn tijden werden steeds competitiever. Dus we hebben veel progressie geboekt en dat geeft ons een goed gevoel voordat we naar Phillip Island afreizen”, aldus Van der Mark.

Het team bereidt zich nu voor op de eerste officiële test op 20 februari. Deze vindt plaats op het Australische Phillip Island. Op hetzelfde circuit trapt in het daaropvolgende weekend het World Superbike-kampioenschap af.

75Q4ZIAV1U7BBG03MKR2.jpg
 
Daar vinden we dus de reden voor zijn vernieuwde stijl ;)

hoop echt dat er komend seizoen een strijd gaat komen tussen minstens 5 man ;

Rea, Sykes
Davies, Melandri
Lowes, Vd mark

Het zou nog mooier zijn dat er een man o f 10 mee kan doen voor het kampioenschap
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan