*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij hebt een voortandwiel gekocht met geluidsdemping!?
Ik dacht serieus dat niemand dat zou doen. Die geluidsdemping zit erop voor de type goedkeuring. Maar vervanging doe je toch gewoon een tandwiel zonder?.
.

Zoon tandwiel origineel van Kawa is echt wel een heel stuk stiller als een aftermarket zal het niet verder toelichten maar is echt zo
In ieder geval ik moest altijd een ori tandwiel hebben
 
http://www.optitune.nl/onderhoud/slijtagedelen/klepstelplaatjes?limit=20

In deze doos worden de plaatjes inderdaad aangeboden met stappen van 0,05 mm.
Als je zoekt op merk en type krijg je dit te zien:

full


Dit is toch met stapjes van 0,025 mm ? Of zie ik dit verkeerd ?
 
Zoon tandwiel origineel van Kawa is echt wel een heel stuk stiller als een aftermarket zal het niet verder toelichten maar is echt zo
In ieder geval ik moest altijd een ori tandwiel hebben

:^ Ik wil ook altijd een origineel tandwiel....is echt stiller....
 
Laatst bewerkt:
Ga je de achterkant/veer nog iets verhogen, nu die toch uit elkaar ligt. Die van mij was cm verhoogd dmv vulplaten👍 stuurt goed hoor👍
 
Ga je de achterkant/veer nog iets verhogen, nu die toch uit elkaar ligt. Die van mij was cm verhoogd dmv vulplaten👍 stuurt goed hoor👍
Ja, dat zeker.
Ik had wel bij mijn eerste 9 de schokdemper op maximale hoogte gezet, maar dat was geen succes. :X
Daarna een stuk lager dat was een prima. Dus die hoogte dit keer weer.
 
Steek je voorvorkpoten 4a6 mm door je kroonplaten is makkelijker en werkt zeker zo goed

Klopt helemaal, maar als je wat langer bent is het fijner om de achterkant iets op te hogen.
Ik heb bij mijn niner de achterzijde opgehoogd middels sluitringen, volgens mij een stuk of 6.
Stuurt een heel stuk directer :]
 
Op het moment nog niet veel verder gedaan aan de 10 misschien volgende week alles eraf en meten en dan bestellen ben in ieder geval blij dat ze te bestellen zijn,gaat die zeker mooier en beter van lopen :Y :Y

Ik vind wel dat de klepstelplaatjes erg duur zijn geworden.....een aantal jaren gelden betaalde ik nog €2,50 per stuk.....nu €6,50 oer stuk......Laatste keer had ik er 10 nodig.
Ik kon er maar 3 onderling uitwisselen ;(
 
Hier zijn ze nog duurder 7,50 eurie maar ja je heb ze nodig en als je er hier bij Motoport omgaat neem dan maar een schroefmaat mee is echt gewoon treurig waar ze je mee wegsturen :(
Denk dat ik er 8 nodig heb vorig jaar gecontroleerd alle uitlaatkleppen opnieuw moeten stellen
Inlaatkleppen waren net op het randje van de kleinste tolerantie dus die zullen nu aan de beurt zijn
 
Laatst bewerkt:
Hier zijn ze nog duurder 7,50 eurie maar ja je heb ze nodig en als je er hier bij Motoport omgaat neem dan maar een schroefmaat mee is echt gewoon treurig waar ze je mee wegsturen :(
Denk dat ik er 8 nodig heb vorig jaar gecontroleerd alle uitlaatkleppen opnieuw moeten stellen
Inlaatkleppen waren net op het randje van de kleinste tolerantie dus die zullen nu aan de beurt zijn

Ik neem ook altijd mijn schroefmaat mee en idd 9 van de 10 keer is het de verkeerde maat die ze mee willen geven.
Heb jij vorig jaar ook al de klepspeling gecontroleerd ? En nu weer ?
Hoeveel km heb je gereden afgelopen jaar ?
 
ik heb gisteren een sloop klauw gekocht. Heb alleen de buitenkant er van nodig, aangezien van die van mijn linkerklauw het schroefdraad van de ontluchtingsnippel lekt...
 
Ik neem ook altijd mijn schroefmaat mee en idd 9 van de 10 keer is het de verkeerde maat die ze mee willen geven.
Heb jij vorig jaar ook al de klepspeling gecontroleerd ? En nu weer ?
Hoeveel km heb je gereden afgelopen jaar ?


Ja vorig jaar gecontroleerd en alle uitlaatkleppen te krap,de inlaatkleppen konden nog net aan dus toen maar alleen de uitlaatkleppen gedaan dus denk dat ik nu alleen de inlaatkleppen moet stellen
Heb zo tussen de 6 en 7000km gereden vorig jaar
 
Goeden middag zx9 rijders.

Ik heb in mijn zrx voorpoten gebouwd/gezet van een zx9.

De uppside down versie dan....

Nu ben ik op zoek naar een stuurdemper om die passend te maken op mijn zrx met de voorpoten van een zx 9.

Heeft iemand wat of weet iemand wat...

Gaat voornamelijk om de klem om de voorpoot met stuurdemper,de rest maak ik wel zelf passend.

Grt jopiezrx
 
Klik ff 2 of 3 pagina's terug , daar heb ik de vraag gesteld en werd er ook 1 aangeboden! Dit was voor mij niet de juiste maar misschien kan jij er wat mee
 
weet iemand zo de standaard tandwiel verhouding van een ZX9R uit '98, wil een nieuwe set bestellen maar ben vergeten te kijken thuis ( ben nu op mijn werk).
dus als iemand hem zo weet dan kan ik toch vast een setje bestellen.

bedankt alvast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan