Hét MF Motorweekend 2017

Toen moesten we van de spoorwegpolitie ontopic blijven, nu zijn we ontopic, en is het gereutel via 'lullen verderder' naar whatsapp, is het weer niet goed :+


ja hoo smerige opstokert :+ nu haal je dingen door elkaar; we hadden vroeger een "echt" topic, dat ging over het aanstaande weekend en een "gelul" topic. De Topicpolitie deed altijd een poging die twee gescheiden te houden want als je het "echte" topic met gelul volspamt dan komen nieuwkomers er moeilijk tussen. Maar goed; het gelul is verschoven naar de whatsapp dus dat topic sterft langzaam
 
Ga eens on-topic jullie, dan kunnen we in het lullen topic verderlullen over het voorrijdweekend bijvoorbeeld. En de routecommissievergaderingmetversnaperingbijFred..
 
dienstmededeling
Mensen, er is dit jaar ook een kampeeroptie. Ik heb nog even details gevraagd en kreeg dit antwoord:

Ik heb geïnformeerd bij de camping en de prijs voor 1 nacht verblijf daar komt op € 25,00 voor een tweepersoonstent. SVR leden betalen € 23,00.
Prijs is inclusief electra en water.

Prijs voor ontbijt en diner bij ons in het hotel komt op 27,50 € per dag. Totaalprijs Arrangement komt dan voor deze personen op € 162,00.
Er is daar beperkt ruimte en de eigenaar wil uiterlijk eind februari weten hoeveel er bij hem willen komen.
Hij staat namelijk begin maart op de camping beurs in Assen.

Dus, kortom; wil je dit, dan moet je snel zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hoi
Nu de vrije dagen bijna zeker zijn wil ik graag 2 plekjes boeken voor mij en mijn vrouw.
Ik las al ergens dat er in verschillende groepjes word gereden, zijn er meer beginnende rijders?
 
Hoi
Nu de vrije dagen bijna zeker zijn wil ik graag 2 plekjes boeken voor mij en mijn vrouw.
Ik las al ergens dat er in verschillende groepjes word gereden, zijn er meer beginnende rijders?

Er is voor elk wat wils ... afgelopen jaren is er zelfs een instructie groepje geweest voor mensen met geen of weinig ervaring of mensen die het gewoon leuk vinden om achter Fred aan te tuffen ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi
Nu de vrije dagen bijna zeker zijn wil ik graag 2 plekjes boeken voor mij en mijn vrouw.
Ik las al ergens dat er in verschillende groepjes word gereden, zijn er meer beginnende rijders?

Welkom! Er zijn altijd beginner-groepjes, maar ook groepjes met mensen die al jaren beginner zijn ;)
 
@King: Ik ga voor kamperen tijdens het weekend. Aangezien ik al betaald heb stel ik voor het verschil in de drankpot van het voorrijden te gooien :)

Niet dus. Is te ver lopen van camping naar hotel...
 
Laatst bewerkt:
@King: Ik ga voor kamperen tijdens het weekend. Aangezien ik al betaald heb stel ik voor het verschil in de drankpot van het voorrijden te gooien :)

Oh ik stort het verschil wel terug hoor, geen punt
 
dienstmededeling
Mensen, er is dit jaar ook een kampeeroptie. Ik heb nog even details gevraagd en kreeg dit antwoord:Dus, kortom; wil je dit, dan moet je snel zijn.

Goede morgen!
Ik zie een kleine discrepantie tussen dit bedrag voor 4 nachten (162 euro) en wat op de op staat: 197 euro.
King, zijn dat jouw reserveringskosten? ;-)
 
Goede morgen!
Ik zie een kleine discrepantie tussen dit bedrag voor 4 nachten (162 euro) en wat op de op staat: 197 euro.
King, zijn dat jouw reserveringskosten? ;-)

Nee zeg! Ik heb werkelijk nog nooit "kosten" in rekening gebracht... :)

Je haalt twee dingen door elkaar: Die €162 dat is de prijs voor de kampeerders, die andere is voor de hotelkamer optie. In de startpost staat die kampeeroptie (nog) niet benoemd omdat die er nog niet was.
Het verschil tussen hotel en camperen is maar klein omdat het grootste deel van de kosten zit in ontbijten, avondeten en de bbq avond. En het is meer dan gebruikelijk omdat we vier dagen gaan nu.
 
Nee zeg! Ik heb werkelijk nog nooit "kosten" in rekening gebracht... :)

Je haalt twee dingen door elkaar: Die €162 dat is de prijs voor de kampeerders, die andere is voor de hotelkamer optie. In de startpost staat die kampeeroptie (nog) niet benoemd omdat die er nog niet was.
Het verschil tussen hotel en camperen is maar klein omdat het grootste deel van de kosten zit in ontbijten, avondeten en de bbq avond. En het is meer dan gebruikelijk omdat we vier dagen gaan nu.
We gaan toch (bijna) altijd 4 dagen ? :?

Mag ik een contactformulier ? O-)
(betaling al gedaan zojuist , voor hotel, tegen ieder verwachting in, vast :P )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan