'Nee, hij is niet uniek'

Hoppa, dees hebbe we alvast.

3b5ef1661a.png
 
Ben eigenlijk wel geneigd om haar een PM te sturen:

'Zeg Joyce, zet jij die schitterende Alai eens zelf op je kneiter en ren eens heel hard tegen de muur.'
 
Laatst bewerkt:
Er staat arai replica.
Duidelijk zat.
Meestal wordt met replica bedoelt dat de helm de grafics van een coureur heeft. Als in "Arai Doohan replica". Wat dat betreft is de advertentietitel misleidend.

In de tekst staat het wel goed: "replica Arai". Geen echte Arai dus maar een namaak, een zgn Alai zoals Coert65 terecht opmerkt :+
 
Ben eigenlijk wel geneigd om haar een PM te sturen:

'Zeg Joyce, zet jij die schitterende Alai eens zelf op je kneiter en ren eens heel hard tegen de muur.'

sommige mensen willen ook gewoon zo'n helm met graphics van hun favoriete coureur voor aan de muur ofzo he ;)
 
Diezelfde shit gebeurt ook met sturen voor in auto's (fake Nardi's, OMP, etc.), maar nog erger, met racegordels. Kunt op AliExpress voor 50 euro een setje TAKATA gordels kopen waar je geheid mee doodgaat als je n beetje crash hebt (dingen zijn namelijk eens getest door een Brits instituut en de ophangpunten braken gewoon af). Meest debiele vind ik nog wel dat Marktplaats er niks aan doet. Heb een keer zo'n klacht ingediend en met een medewerkster gesproken, maar die vond niet voldoende bewijs voor namaakgoederen (Dat de plaatjes exact dezelfde waren als die van AliExpress boeide niet, of dat de prijs een factor 6 lager lag dan origineel). Zelfs de emailwisseling waarin de verkoper zelf aangaf dat het namaak was was niet voldoende bewijs!

Marktplaats vindt het niet erg om met levens te spelen zolang het hun maar geld oplevert.
 
Diezelfde shit gebeurt ook met sturen voor in auto's (fake Nardi's, OMP, etc.), maar nog erger, met racegordels. Kunt op AliExpress voor 50 euro een setje TAKATA gordels kopen waar je geheid mee doodgaat als je n beetje crash hebt (dingen zijn namelijk eens getest door een Brits instituut en de ophangpunten braken gewoon af). Meest debiele vind ik nog wel dat Marktplaats er niks aan doet. Heb een keer zo'n klacht ingediend en met een medewerkster gesproken, maar die vond niet voldoende bewijs voor namaakgoederen (Dat de plaatjes exact dezelfde waren als die van AliExpress boeide niet, of dat de prijs een factor 6 lager lag dan origineel). Zelfs de emailwisseling waarin de verkoper zelf aangaf dat het namaak was was niet voldoende bewijs!

Marktplaats vindt het niet erg om met levens te spelen zolang het hun maar geld oplevert.

Heb jij soms ook zo'n imitatiestuur dat je zo kort door de bocht gaat?
 
Heb jij soms ook zo'n imitatiestuur dat je zo kort door de bocht gaat?
Vanuit horlogeforum is marktplaats ook regelmatig gewezen op neppers die als échte prijzen aangeboden worden. Daar lees je dezelfde verhalen. Marktplaats doet er niets aan.
 
Heb je ook een foto van haar gekregen. Klinkt als een leuke vrouw. *D
Ze klinkt verder wel gezellig ja haha:

Ik heb zelf een echte arai maar moet zeggen deze niet echt slecht is ondanks China
16:32
Muah, hij heeft niet echt de vorm van een Arai en buiten dat is het een Casey Stoner replica, wat op zich knap is aangezien die altijd Nolan heeft gedragen als merk ;)
16:38
Haha weet ik en binnenkant is anders en de snelsluiting is ook duidelijk een niet arai is maar 250 kmu ging goed genoeg qua wind
16:48
 
Haha weet ik en binnenkant is anders en de snelsluiting is ook duidelijk een niet arai is maar 250 kmu ging goed genoeg qua wind
16:48
Woonplaats is dicht bij de Autobahn, maar toch best lef dat ze 'm getest heeft met dat plastic nog voor het vizier :}

Of ze zat bij vriendje achterop en die rijdt zo vreselijk dat je beter niets ziet :+
 
Ik heb zelf ook een originele Arai RX7V,de Mamola replica van een paar jaar terug. Maar ik zie toch genoeg afwijkingen,de afwerking van de luchtopeningen bovenop,het ontbreken van het kleine spoilertje ertussen,de missende dubbel d sluiting,etc etc...Het ontbreken van de Snell foundationmerken. Maar of een nieuwe rijder,die dat niet weet,er achter komt :?


Eigenlijk vind ik dat dit niet kan.Al is het vrouwtje nog zo leuk. :/
 
Ik heb zelf ook een originele Arai RX7V,de Mamola replica van een paar jaar terug. Maar ik zie toch genoeg afwijkingen,de afwerking van de luchtopeningen bovenop,het ontbreken van het kleine spoilertje ertussen,de missende dubbel d sluiting,etc etc...Het ontbreken van de Snell foundationmerken. Maar of een nieuwe rijder,die dat niet weet,er achter komt :?


Eigenlijk vind ik dat dit niet kan.Al is het vrouwtje nog zo leuk. :/


Als je zonder onderzoek je motorhelm blind van marktplaats haalt is het natuurlijk wel een beetje natuurlijke selectie, al mag ik dat eigenlijk niet zeggen.

Maak me dan nog het meeste zorgen om een 16 jarig jongetje die zo'n 'hippe' helm koopt voor zijn eerste scooter, hoewel ik vermoed dat zo'n ali helm nog wel veilig genoeg is bij snelheden onder de 50km/h.


Ze klinkt verder wel gezellig ja haha:


Wel kleding maat XXL dat ze aanbiedt. Enige voorzichtigheid is dus geboden O-)
 
Laatst bewerkt:
Denk dat wij het predikaat uniek inmiddels wel mogen hanteren haha.

Mn nieuwe achterlicht wordt nu zelfs ontwikkeld ism de HvA op basis van mijn design.
 
Terug
Bovenaan Onderaan