Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er waren ook wel races waarbij Dovi en Iannone net voor de klantenteams reden.

Het was meer een seizoen van Ducati zijn ups and downs. :)

Onder slechte omstandigheden op Argentinië was Dovi de eerste fabrieks Ducati met plaats dertien en 1'33.419 achterstand.
Samen finishen was er niet altijd bij, dus die statistieken lopen mank als we podiumplaatsen achterwege laten.
Maar San Marino zes en zeven, Aragón elf en twaalf, op Valencia vijf en negen.

Werd daar niet een podium door de neus geboord door zen teammaat?
 
Werd daar niet een podium door de neus geboord door zen teammaat?
Busted. :Y Die telt eigenlijk niet, net als zoveel andere races.
Mede door The Maniac. Er is best veel 'uitval' geweest. :Y (maar ook veel minder goede wedstrijden)

full


 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk denk ik dat hij 4e wordt dit jaar.
Overstap naar Ducati.
Vinales op een fabrieks Yamaha.
Rossi & Marquez blijven op hun honk.
Dat zal de top 4 worden, maar de volgorde van de top 3, geen idee.
 
Persoonlijk denk ik dat hij 4e wordt dit jaar.
Overstap naar Ducati.
Vinales op een fabrieks Yamaha.
Rossi & Marquez blijven op hun honk.
Dat zal de top 4 worden, maar de volgorde van de top 3, geen idee.

Ik zie Rossi eerder in de positie van 4e aan het eind van het seizoen , ik zie hem wel binnen top 6 bij iedere Grand Prix met enkele podium daarbij , maar er zijn gretige jonge honden bijgekomen en een JL op de Duuc zie ik zeker een paar GP´s winnen , laat het maar spannende races worden.
 
Ik zie Rossi eerder in de positie van 4e aan het eind van het seizoen , ik zie hem wel binnen top 6 bij iedere Grand Prix met enkele podium daarbij , maar er zijn gretige jonge honden bijgekomen en een JL op de Duuc zie ik zeker een paar GP´s winnen , laat het maar spannende races worden.

Logische voorspelling want Rossi is al drie jaar op een rij tweede en verloor in 2015 nipt van Lorenzo.
 
een motor naar je hand zetten en er een kampioens motor van maken zoals rossi deed bij yamaha is niet iedereen gegeven dat vergt niet alleen de kennis van de rijder maar ook van het team om een onoverwinnelijke eenheid te worden, het zou hem sieren als het dit jaar lukt om nr 1 te worden. :}

Wat je van JL vindt als mens is een mening. Maar feit is dat hij al een paar x wereld kampioen is geweest, dus op dat moment de beste van de wereld.
Hij is niet voor niets door Ducati gehaald, en ik zie niet in waarom dat niet zou lukken. Een top-coureur op een motor die al heeft laten zien dat de aansluiting er is.
Ik acht de kans helemaal niet zo extreem klein, juist extreem groot. O-) 8-)
 
Blijft allemaal koffiedik kijken,

Vale pakt zijn puntjes wel met al zijn ervaring en waarschijnlijk wat psychologische spelletjes met Maverick spelen.
Maverick gaat als gretige hond snel maar waarschijnlijk af en toe over de grens.
MM, wordt die wat rustiger of gaat ie MM style.
Jlo, hoe vaak regent het tijdens een race en is ie al een beetje gewend aan de duuk.
DP, met zijn steady stijl ook niet uit te vlakken.

Dit zal de top 5 zijn, maar welke volgorde :?

Who the fuck care's , als we maar op het puntje van de bank schreeuwend zitten te kijken :)


Maar stilletjes hoop ik Dani, heb nou eenmaal een zwak voor dat manneke :Y
 
Blijft allemaal koffiedik kijken,

Vale pakt zijn puntjes wel met al zijn ervaring en waarschijnlijk wat psychologische spelletjes met Maverick spelen.
Maverick gaat als gretige hond snel maar waarschijnlijk af en toe over de grens.
MM, wordt die wat rustiger of gaat ie MM style.
Jlo, hoe vaak regent het tijdens een race en is ie al een beetje gewend aan de duuk.
DP, met zijn steady stijl ook niet uit te vlakken.

Dit zal de top 5 zijn, maar welke volgorde :?

Who the fuck care's , als we maar op het puntje van de bank schreeuwend zitten te kijken :)


Maar stilletjes hoop ik Dani, heb nou eenmaal een zwak voor dat manneke :Y



Vergeet iaonne niet ! Ondanks dat die wild is en er ook wel is af gaat is hij zeker snel en heeft hij ook laten zien dat de Suzuki ook goed bij hem past. Zoveel verschillende winnaars als afgelopen jaar is leuk. Al vond ik een miller niet echt in het rijtje thuis horen. Die had er waarschijnlijk beter aan gedaan zich eerst verder te ontwikkelen in de moto2 ipv gelijk voor het grote geld te kiezen....
 
Vergeet iaonne niet ! Ondanks dat die wild is en er ook wel is af gaat is hij zeker snel en heeft hij ook laten zien dat de Suzuki ook goed bij hem past. Zoveel verschillende winnaars als afgelopen jaar is leuk. Al vond ik een miller niet echt in het rijtje thuis horen. Die had er waarschijnlijk beter aan gedaan zich eerst verder te ontwikkelen in de moto2 ipv gelijk voor het grote geld te kiezen....

Van Miller ben ik het niet helemaal met je eens. In de regen meerdere keren knap gereden dus zeker een goede coureur. In het droge moet je toch aardige alientrekjes hebben voor de winst en een beetje geluk. Mijn gevoel is dat via de moto2 Miller niet dezelfde kans had gekregen in de motogp en zeker niet ontwikkeld tot alien. Ik ben hem juist gaan waarderen door zijn sprong in het diepe en vond de winst dan ook een beloning voor zijn moedgeldkeuze.
 
Blijft allemaal koffiedik kijken,

Vale pakt zijn puntjes wel met al zijn ervaring en waarschijnlijk wat psychologische spelletjes met Maverick spelen.
Maverick gaat als gretige hond snel maar waarschijnlijk af en toe over de grens.
MM, wordt die wat rustiger of gaat ie MM style.
Jlo, hoe vaak regent het tijdens een race en is ie al een beetje gewend aan de duuk.
DP, met zijn steady stijl ook niet uit te vlakken.

Dit zal de top 5 zijn, maar welke volgorde :?

Who the fuck care's , als we maar op het puntje van de bank schreeuwend zitten te kijken :)


Maar stilletjes hoop ik Dani, heb nou eenmaal een zwak voor dat manneke :Y
:^
Wie had 4 jaar geleden voorspeld dat de oude vos Rossi 3 keer 2de zou worden in de eindstand en bijna de titel pakte?,die titel gaf hij zelf weg |(
Een podium zou volgens de niet Rossifans al lastig zijn en zie.......... ;)
2017 zal opnieuw moeilijk zijn maar dit is voor alle toppers :Y .
DP is minder in trek bij de fans maar op zijn dag zijn ritme heeft dan is hij moeilijk te kloppen :] .
Maar hij is een pechvogel breekt snel iets ,helaas :X
De testen gaan beginnen *D ,zegt nog weinig maar leuk om te volgen :Y .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan