Altes Elefanten treffen

mag ik heel eerlijk reageren Rutger?....

ik vind het hartstikke leuk dat je toch gewoon naar am Ring komt! *D


En Dwaal: troost je, de mijne staat er op dit moment ook nog zo bij...


maar ik hoop hem toch uiterlijk dit weekend voor t eerst aan de praat te krijgen zodat die nog verder uit elkaar kan voor een snelle lik verf en dan het weekend erop net op tijd weer in elkaar om dan het weekend erop naar de Eiffel te kunnen tuffen :)
full
 
Ik heb gisteren mijn nieuwe CDI uitgeprobeerd - eerst toch maar even de stator doorgemeten; de high coil en low coil hebben maar 5 ohm weerstand... Die zijn dus kapot. Ik heb nog een stator in mijn reserve blok liggen, maar of die het doet... Vanmiddag maar even (eens zien of ik erbij kan zonder het blok eronder weg te moeten halen) vervangen.

Er is inmiddels een vervangend systeem uit Australie onderweg: als dat op tijd is zet ik die erin. Dan ben ik voor eens en voor altijd van dit zwakke onderdeel af.

@EHE: Ziet er toch prima uit? Een paar avondjes werk en je bent weer het heertje :)

Voor geinteresseerden:
CX 500 CDI Ignitions | Rae-San Electronics
Ik heb de HAL effect besteld - met de stock versie heb ik nog steeds mijn stator probleem
 
Als t een beetje mee zit, dan gaat t zeker lukken dwaal.
Ik heb deze motor nu bijna een jaar, maar heeft nog nooit gelopen, dus ik hoop niet problemen als bij de jouwe tegen te komen

Failure is not an option
 
wanneer rijden jullie?

Ik reeds de woensdag vrijgenomen, dus ga ervan uit dat ik er dan `s avonds al ben.
Volgens mij rijd Miel dan al meteen mee.
En goeie kans dat de Brabo`s van vorig jaar (guzzi & JP met zn XJ) dan ook al aanhaken.
 
nee, zo luxe heb ik het niet voor elkaar...

ik vertrek met Geewiz vrijdagochtend die kant op.

twee dagen lam in de sneeuw/drek is lang genoeg voor mij...
 
Zijspan doet het. Nieuw systeem van Rae San (uit australie) voor de ontsteking werkt erg mooi - en het scheelt een hoop draden - de stator en de pickups doen niets meer, de cdi is er helemaal uit (vervangen door het australische kastje)

Duzs.... nog even een ritje maken en daarna de kleppen opnieuw stellen en volgens mij is de motor er dan in ieder geval klaar voor. Nu de baas nog ;)
 
Zijspan doet het. Nieuw systeem van Rae San (uit australie) voor de ontsteking werkt erg mooi - en het scheelt een hoop draden - de stator en de pickups doen niets meer, de cdi is er helemaal uit (vervangen door het australische kastje)

Duzs.... nog even een ritje maken en daarna de kleppen opnieuw stellen en volgens mij is de motor er dan in ieder geval klaar voor. Nu de baas nog ;)

Top! :t
Zien we je daar weer
 
dan gaat t vast goed komen met de CX Dwaal,

mijn GL hangt nog aan de drooglijn...
Morgenavond beginnen met opbouwen en dan hopelijk voor eind deze week aan de praat zien te krijgen.
full
 
ik hoop idd niet dat ik weer eens door slingertje zijn 2 wiel aangedreven monster met sneeuwkettingen de berg op getrokken/gezandstraald moet worden...

een beetje lak kan geen kwaad tegen de roest en er blijft vast wel iets zitten en dat schijnt toch wel goed te zijn voor het behoud zeggen ze
 
Hier wordt ook nog ff eea geklust. achterbrug was nu zo rot dat het stabilisatiefunctie er bijna tussenuit was. Andere verpaste ligt inmiddels klaar, wachtende op een sopje verf.
Was nog een lastige om bij de 4 bougies van die pc te kunnen.... En natuurlijk 1 in de ompakking van het blok laten vallen .. Dikke sjaize.
Straks nog ff een andere band en accu zien te scoren. Beide hartstikke op...

En als het goed is brengt de DHL vandaag de nieuwe kachel!
 
Kijk, goed nieuws allemaal. Ik ga morgen een 200+ km testrit proberen. Als ze dat aankan gaat het goedkomen. (Wel even wegenwacht europa aangeschaft.... voor de zekerheid)
 
Terug
Bovenaan Onderaan