Nicky Hayden

Jezus!
incidnete-stradale-misano-riccione-tavoleto-nicky-hayden-superbike-investito-17-maggio-foto-16-2.jpg


Duimen dat het goed komt!
 
Laatst bewerkt:
Gvd, nee! Toen ik dit topic op zag komen, dacht ik: Zal hij er de brui aan hebben gegeven en dan lees je dit. Duimen maar voor hem dan!
 
Ik hoop dat het goed komt met Nicky...
Wacht de verdere berichten af, maar als ik zo die 206 zie, is ie er vol door geschept, zelfs het dak ingedeukt. ;(
 
Kleine update: Nicky Hayden is inmiddels vervoerd van het Riccione ziekenhuis naar het Cesena ziekenhuis voor verdere behandeling en een mogelijke operatie. Waaraan hij geopereerd zou moeten worden is niet bekendgemaakt.
 
Kleine update: Nicky Hayden is inmiddels vervoerd van het Riccione ziekenhuis naar het Cesena ziekenhuis voor verdere behandeling en een mogelijke operatie. Waaraan hij geopereerd zou moeten worden is niet bekendgemaakt.
Als ik verschillende bronnen mag geloven is Nicky Hayden geopereerd aan het hoofd om de druk op de hersenen te verminderen en schijnt er sprake te zijn van enkele gebroken ruggenwervels. Hij is uit de operatie en ligt op de intensive care.

Kan alleen maar hopen dat hij hier fatsoenlijk uit komt om een goed functionerend leven te leiden. Of we hem dan ooit nog terug zien op de motor maakt mij echt niet uit... :/
 
Als ik verschillende bronnen mag geloven is Nicky Hayden geopereerd aan het hoofd om de druk op de hersenen te verminderen en schijnt er sprake te zijn van enkele gebroken ruggenwervels. Hij is uit de operatie en ligt op de intensive care.

Kan alleen maar hopen dat hij hier fatsoenlijk uit komt om een goed functionerend leven te leiden. Of we hem dan ooit nog terug zien op de motor maakt mij echt niet uit... :/

Ja, schedelbasisfractuur, dan is dit het eerste wat ze doen plus kunstmatig in coma houden. Krijg er kippevel van. En een open deur, maar het lijkt altijd of de goeden dit overkomt -O-
 
Als ik verschillende bronnen mag geloven is Nicky Hayden geopereerd aan het hoofd om de druk op de hersenen te verminderen en schijnt er sprake te zijn van enkele gebroken ruggenwervels. Hij is uit de operatie en ligt op de intensive care.

Kan alleen maar hopen dat hij hier fatsoenlijk uit komt om een goed functionerend leven te leiden. Of we hem dan ooit nog terug zien op de motor maakt mij echt niet uit... :/


eens -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan