Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lees nu dat Eisse ook al zijn race meuk verkocht heeft ?

M 'n circuit SRAD-je moet voor a.s maandag bijna af zijn voor Portimao maart.
 
Lees nu dat Eisse ook al zijn race meuk verkocht heeft ?

M 'n circuit SRAD-je moet voor a.s maandag bijna af zijn voor Portimao maart.
Ik wil ook weer! Ik ga 2 weken daarvoor naar Almeria/Andalucia, ook krankzinnig veel zin in, maar kan toch niet tippen aan Portimao denk ik. Portimao was echt mn hoogtepunt van 2016.
 
Gixxer liefhebbers ik heb nog een set Braking wave schijven liggen hebben een jaar a 2300km on de 600 k4 gezeten, de motor is inmiddels verkocht zijn er hier liefhebbers voor de schijven? Voor vragen pb
 
Ik wil ook weer! Ik ga 2 weken daarvoor naar Almeria/Andalucia, ook krankzinnig veel zin in, maar kan toch niet tippen aan Portimao denk ik. Portimao was echt mn hoogtepunt van 2016.


Ben zelf ook reuze benieuwd naar Portimao Huib *O* Ga niet elke sessie rijden denk 4 van de 7 of zo })

Almeria/Andalucia is met Racecracks neem ik aan ? Ook over nagedacht maar vond 2 dagen rijden te weinig te kostbaar dit weer vergeleken met 4 dagen Portugal.

We gaan met 10 man erheen :Y

Verder dit jaar ga ik met Racecracks de 2 daagse doen te Assen.Misschien wat dagen met hen op Zandvoort ? Maar merendeel zal het weer Assen gaan worden en met Roy op ZAC dagen vrij rijden *D
 
Zaterdag moet ik flink aan de bak, iemand heeft mij geholpen om spacers voor de remschijven te maken.De GSXR100 K6 voorpoten waren al klaar het plan was om ze pas na Portugal erin te zetten.

Heb wel nieuwe K tech FLow Valves moeten monteren van de standaard versie was er eentje beschadigd en niet goed meer in te stellen.

Zal tzt wel een kost verslagje maken wat je allemaal nodig hebt om je SRAD750 te upgraden met betere voorpoten.Mocht ik ooit met de K4 750 gaan circuit rijden dan kunnen ze ook daar ondergezet worden.Heb er goed over nagedacht :P

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ben zelf ook reuze benieuwd naar Portimao Huib *O* Ga niet elke sessie rijden denk 4 van de 7 of zo })

Almeria/Andalucia is met Racecracks neem ik aan ? Ook over nagedacht maar vond 2 dagen rijden te weinig te kostbaar dit weer vergeleken met 4 dagen Portugal.

We gaan met 10 man erheen :Y

Verder dit jaar ga ik met Racecracks de 2 daagse doen te Assen.Misschien wat dagen met hen op Zandvoort ? Maar merendeel zal het weer Assen gaan worden en met Roy op ZAC dagen vrij rijden *D

Jammer dat het er dit jaar voor me niet in zit, was graag mee gegaan.

Zaterdag moet ik flink aan de bak, iemand heeft mij geholpen om spacers voor de remschijven te maken.De GSXR100 K6 voorpoten waren al klaar het plan was om ze pas na Portugal erin te zetten.

Heb wel nieuwe K tech FLow Valves moeten monteren van de standaard versie was er eentje beschadigd en niet goed meer in te stellen.

Zal tzt wel een kost verslagje maken wat je allemaal nodig hebt om je SRAD750 te upgraden met betere voorpoten.Mocht ik ooit met de K4 750 gaan circuit rijden dan kunnen ze ook daar ondergezet worden.Heb er goed over nagedacht :P

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Goed bezig die Willem!
 
Jammer dat het er dit jaar voor me niet in zit, was graag mee gegaan.

Dat het voor je balen is dat begrijp ik best Roy, je nieuwe huis en de ZAC is nu prio 1 :Y

Volgend jaar gaan die mannen wederom hoor ;)

Goed bezig die Willem!

Beetje prullen he Roy })
Van kromme voorpoten tot rechte nu :+
Hopelijk breken ze niet af met 270km/uur op het rechte stuk :X :P

Ben wel benieuwd ernaar hoe de motor gaat in sturen/veren ? Het subframe laat ik ook aanpassen het gaat 5 cm naar achteren ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan