Zijspan agenda (zie OP)

Dit weekend dus jaarlijkse BSA/Hotrod Rally in Genemuiden. Wees welkom.

Morgen band: Gazoline!
 
25th- 29th May 2017
Heid O The Glen Sidecar Camping Weekend
Moniaive, Dumfrieshire Schotland.
Site: Craigdarroch Arms Hotel, Moniaive,
Tell: 01848 200205 Tim E-mail to.sullivan@gmail.com
Cost £12.00 per Unit, B&B avaible in hotel and village at reasonable cost, Contact Tim at hotel.
Showers will be available on site
Usual facilities will be available on site
Contact for more info Norrie Milton 0772070579 E-mail n.milton57@yahoo.com (please note change of e mail address)


Is een aanrader :Y , wij zijn al een paar keer naar het schotse zijspan treffen geweest en gaan ook dit jaar weer.
 
Laatst bewerkt:
Volgend weekend hekseketeltreffen in Gemert.
Mensen met plannen om er heen te gaan?
Als er niks tegen zit zal ik zaterdag middag mijn tent opzetten
 
Uitgetwijfeld. :Y

Het word dit jaar Sankt Andreasberg in de Harz.

Winterfest 2017 in St. Andreasberg - Bilder - Goslarsche.de




Uitgelølt B|

Ik heb al een paar weken last van mijn rechterschouder, en linkervoet. En daarom vandaag maar eens naar de huisarts geweest.

Schouder: Kan slijtage zijn, een beknelde zenuw of verkalkte pees. Morgen een afspraak maken om foto's te laten maken.

Voet: een beginnende Hallux Valgus. In straight to the point Nederlands; scheefgroei van de grote teen.




Het "Ouwe Lullen" topic word steeds meer mijn ding. ;) Ondertussen zal ik 't hiermee moeten doen: Bildaktualisierung durch Meta-Tag :')
 
Laatst bewerkt:
Ik moet straks naar Goes om foto's te laten maken. Binnenkort weten we meer. En gelijk maar een afspraak gemaakt met de fiscale fysiotherapeut.


Sterkte..

Mij ga je ook niet zien op het AET. Ik heb een hekel aan kamperen en wintersport. Dat combineren ín Duitsland :N
 
Kamperen in de winter is niet meer voor mij, ik zoek liever de warmte op in het zuiden!
Ze mogen dat treffen wel in Spanje doen van mij daar zijn de temperaturen toch net nog wat aangenamer voor in je tent te slapen.
 
Mijn span ook tot maart aan infuus. Heb het in de winter druk met andere zaken en vind het ook een mooi gevoel als het seizoen er weer aan komt.

Sterkte dr mee Bosso!
 
Terug
Bovenaan Onderaan