Wie? Wat? Waterland! #24: Weekenden Worden Weggereden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De dagen worden al weer langer, en ondanks de kou kijk ik weer uit naar de WWW ritjes op woensdag.
Ik heb ze alvast in mijn agenda ingepland, en jullie ??

:] :]
 
Waar ga je komend weekend heen?
Ik ga van 2 t/m 5 februari met collega's skiën in de Vogezen. Ook van 18 t/m 26 februari ben ik skiën in Ventron.
Ik denk dat die periode samenvalt met de motorbeurs. Wellicht kom ik zaterdag terug en ga ik zondag naar de beurs.
Ik durf het haast niet te zeggenDonderdagvond 16 maart vlieg ik naar Milaan en ga dan 4 dagen met mijn broers skiën in Bruil Cervina, onder de Matterhorn.
 
Waar ga je komend weekend heen?
Ik ga van 2 t/m 5 februari met collega's skiën in de Vogezen. Ook van 18 t/m 26 februari ben ik skiën in Ventron.
Ik denk dat die periode samenvalt met de motorbeurs. Wellicht kom ik zaterdag terug en ga ik zondag naar de beurs.
Ik durf het haast niet te zeggenDonderdagvond 16 maart vlieg ik naar Milaan en ga dan 4 dagen met mijn broers skiën in Bruil Cervina, onder de Matterhorn.
Tjee rik, als je zoveel oefent wellicht volgende winterspelen wat voor je ( De Nederlandse Eddy de Eagle)
 
Waar ga je komend weekend heen?
Ik ga van 2 t/m 5 februari met collega's skiën in de Vogezen. Ook van 18 t/m 26 februari ben ik skiën in Ventron.
Ik denk dat die periode samenvalt met de motorbeurs. Wellicht kom ik zaterdag terug en ga ik zondag naar de beurs.
Ik durf het haast niet te zeggenDonderdagvond 16 maart vlieg ik naar Milaan en ga dan 4 dagen met mijn broers skiën in Bruil Cervina, onder de Matterhorn.

:} :9~

Dat zijn leuke vooruitzichten Rik. Hopelijk ga ik dit jaar ook weer eens de witte toppen af. Helaas nog geen concrete plannen en weinig tijd.
 
Zou een leuk idee zijn.
Niet voor mij, het lijkt me levensgevaarlijk op 2 van die latten. Ik hou het wel bij twee wielen. :]

Maar met het levendig houden van dit topic bedoel ik dat, in de wintermaanden, best wel andere onderwerpen ter sprake mogen komen. Want ik begrijp dat niet iedereen zo gek is om gewoon door te rijden. :+
 
Niet voor mij, het lijkt me levensgevaarlijk op 2 van die latten. Ik hou het wel bij twee wielen. :]

Maar met het levendig houden van dit topic bedoel ik dat, in de wintermaanden, best wel andere onderwerpen ter sprake mogen komen. Want ik begrijp dat niet iedereen zo gek is om gewoon door te rijden. :+

Nou, ik neem m'n petje af voor de winterdoorrijders. Bikkels met deze kou. Zodra de temperatuur weer boven de 15-17 C komt stap ik pas weer op de Cavia.
 
Nou, ik neem m'n petje af voor de winterdoorrijders. Bikkels met deze kou. Zodra de temperatuur weer boven de 15-17 C komt stap ik pas weer op de Cavia.
ach bikkel zal ik me zelf niet noemen, maar gebrek aan ander vervoer...... :/
(en ik weiger met het openbaar vervoer te gaan, ik spoor echt niet)
 
Animo zat, maar iedereen heeft het druk met andere dingen...

Als we nou effe een jaarplanning opstellen:

Februari: Motorbeurs Utrecht
Maart: Eerste WWW rit op zondag
April: Eerste WWW rit op woensdagavond
Mei: WWW uitje Vosges / Dolomiti
juni/juli/augustus/september: Wekelijks WWW feest 1900 AHXL, afmelden alleen mogelijk wanneer WWW-lid op motorvakantie is
oktober: laatste WWW ritten op zondag
november: Kart en eet uitje
december: WWW Winterslaap.

Als iedereen dit nou effe in z'n planning opneemt, krijgen we wel weer leven in de brouwerij.
Dat het voor mezelluf een uitdaging is zeg ik er gewoon niet bij...
 
Vandaag maar eens de motor gepakt en op jacht gegaan naar nieuwe laarzen. Tenslotte ben ik op vakantie als de motorbeurs er is. ( ik heb een verdomd zwaar leven )Helaas niets gevonden. Bikeroutfit in Amsterdam had de maat niet meer en kon dus niet passen. Das balen natuurlijk.
 
Inderdaad nieuwe laarzen gekocht. Gistermiddag naar motorplaza in Heerenveen gereden. Daar hebben ze veel keuze en kan je verschillende modellen passen. Uiteindelijk in de outlet een paar alpinestars supertech laarzen gekocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan