Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
acey_nl (Koen): van harte gefeliciteerd met je 33e verjaardag!

full
 
Ooh tweede kindje , proficiat een waterman,beste sterrenbeeld ....

Wij zijn klaar voor Lissabon, vertrekken morgenvroeg tot zaterdag..

Groetjes karin
 
@ Karin: was een leuk verjaardagscadeau: Lissabon! 8-)


jazeker ,maar cadeautje wordt een tablet,kan ik mooi ook routes veranderen onderweg of nieuwe maken met myrouteapp (lifetime gekocht)....nu op zoek naar een goede goedkope online.......en Lissabon was geweldig,het weer beter als wat voorspelt was,namelijk alles bij elkaar nog geen kwartier regen gehad,snachts wel keertje storm en vanmorgen was het net zoals bij aankomst in Eindhoven wel ergere regen...........en nu mag het van mij wel lente worden... *D :]
 
Begin van de middag was de zon zo lekker aan het schijnen dat ik de deur wel uit moest. Vandaag de eerste motorrit van 2017 voor mij en de CBF, binnendoor onder Weert door en weer terug. Ondankst de 90.000km blijft hij erg lekker rijden ])
 
Als het zo doorgaat dan kan het eerste MF ritje van 2017 al héél binnenkort! *O*
 
ziet er goed uit voor aankomend week in ieder geval.
Merk het ook wel dat mensen alweer zin hebben, veel "winterbeurtjes" laatste 2 weken aangemeld.
 
Vandaag hebben we 2 jarigen: allebei van harte gefeliciteerd!

Nithwith (Tim) wordt vandaag 35 jaar

Weledelzeergeleerde Werkpaard (Alex) wordt vandaag 32 jaar.

full
 
Proficiat mannen.

Gaat er nog iemand naar de motorbeurs?

Ik kan kaartje krijgen van maatje van me. Alleen zaterdag moet ik eerst pa ophalen op vliegbasis Volkel rond 12uur.. dus dan zou het pas tegen 14:00 uur zijn wil ik op de beurs staan en die gaat om 18:00 uur weer dicht.... haha en zondag zit ik in belgie..
 
Tja,wij gaan dalijk *D !
Maar hier zijn de kaartjes al klaar voor vertrek :Y .
Benieuwd of we nog iemand van hier zullen treffen .... :W
 
Ben vandaag ook naar de Motorbeurs geweest.
Was er erg druk; heb niks gekocht; had ook niks nodig.
Geen echt opvallende brommers, kleding of-wat-dan-ook gezien.
Ach: lekker een vrije dag gehad en mooie babes gezien....... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan