Stekker maken aan lambda sonde ?

Johnny FZ1

Die hard MF'er
14 okt 2013
602
50
Weet iemand of ik een stekkerverbinding kan maken vlak bij de lambda sonde ? Het is namelijk best wel een werk om hem onder de tank los te maken. Wat voor een stekkerverbinding zou ik het best kunnen maken ?
Zou dit een goede oplossing zijn ?

360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heren .Bedankt voor jullie reacties.
Dit is echter wel een mooi voorbeeld waarom je bijna geen vraag op dit forum durft te stellen. Je bent bang dat mensen je vraagstelling verkeerd begrijpen of op alle slakken zout leggen . Er dingen bij halen waar je als TS niet om gevraagd heb of niet op zit te wachten .
Ik snap ook dat dit een forum is waar iedereen zijn mening heeft en mag hebben en dit ook mag uitdragen . Alleen jammer dat het meestal discussies worden die niet meer gaan over het onderwerp maar over verkeerd ( of niet ) gelezen reacties.

Voor mij mag het op slot .Ik heb mijn lesje weer geleerd. Ik hou het maar bij lezen .
Nogmaals bedankt.
 
Volgens mij spelen er een aantal zaken door elkaar hen. Ten eerste bestaan er vele manieren om tot een oplossing te komen en bestaan er meerder oplossingen, de ene manier heeft wat voordelen ten opzichte van de ander, e.a is ook nog eens afhankelijk van de toepassing en andere zaken. Daarnaast zal een techneut vaak vragen waarom je iets wil, wat je ermee wilt bereiken, want misschien ligt de oplossing wel heel ergens anders. Inmiddels maakt het zichtbare onderscheidt tussen "echte" techneuten en anderen het er ook niet gemakkelijker op, en zelfs onder de echte"techneuten" spelen persoonlijke voorkeuren en zienswijzen een rol. Ook zou het prettiger zijn om met iets meer respect tov van elkaar te communiceren en de woorden nooit en altijd achterwege te laten.

Ga vooral door met vragen stellen en laat je vooral niet ontmoedigen.

Het zal wel een fase zijn waarin het techniek forum zich nu bevindt. En als dat het niet is zal de techniek sectie vanzelf doodbloeden, ik heb dat eerder gezien bij andere fora.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heren .Bedankt voor jullie reacties.
Dit is echter wel een mooi voorbeeld waarom je bijna geen vraag op dit forum durft te stellen. Je bent bang dat mensen je vraagstelling verkeerd begrijpen of op alle slakken zout leggen . Er dingen bij halen waar je als TS niet om gevraagd heb of niet op zit te wachten .
Ik snap ook dat dit een forum is waar iedereen zijn mening heeft en mag hebben en dit ook mag uitdragen . Alleen jammer dat het meestal discussies worden die niet meer gaan over het onderwerp maar over verkeerd ( of niet ) gelezen reacties.

Voor mij mag het op slot .Ik heb mijn lesje weer geleerd. Ik hou het maar bij lezen .
Nogmaals bedankt.

Je hebt gewoon prima oplossingen gehad maar alleen omdat mensen vervolgens benieuwd zijn naar de reden waarom je zo'n aparte keuze zou maken voel je je al aangevallen? Tja dan is een vraag stellen op een forum misschien niks voor je.

Met een houding van ik wil alleen het juiste antwoord en voor de rest wens ik niet dat er tegen me gepraat wordt maak je het er ook niet bepaald leuker op. En dan ook nog in een slachtofferrol kruipen :')
 
en wellicht is jou reden voor deze vraag zo goed, dat een ander denkt....verek goed idee, onthouden komt mischien nog van pas.

ik vind ook wel dat er veel gemierenneukt word over wie, wat, wanneer, wel of niet gezegd is.
dat heb je in een normaal gesprek in levende lijven niet omdat er meteen wat hersteld gecorrigeerd of genuanceerd kan worden. niks van aan trekken en niet op reageren :N

laat je door zoiets niet weerhouden vragen te stellen of te reageren.
succes verder.
 
Je hebt gewoon prima oplossingen gehad maar alleen omdat mensen vervolgens benieuwd zijn naar de reden waarom je zo'n aparte keuze zou maken voel je je al aangevallen? Tja dan is een vraag stellen op een forum misschien niks voor je.

Met een houding van ik wil alleen het juiste antwoord en voor de rest wens ik niet dat er tegen me gepraat wordt maak je het er ook niet bepaald leuker op. En dan ook nog in een slachtofferrol kruipen :')
:^
Jammer weer van TS.
 
Terug
Bovenaan Onderaan