Het grote Yamaha Diversion topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allen,

Nog de beste wensen....

Helaas heeft mijn motor 2017 niet rijdend gehaald. Eind vorig jaar heb ik veel elektronische problemen gehad. Deze waren niet snel op te lossen en het advies van de monteur is om de gehele kabelboom te vervangen.

Daarom ben ik opzoek naar een goede kabelboom voor een XJ900s uit 1995.

Heeft iemand er toevallig nog 1 liggen die ik over kan nemen?

Hoor het graag!



Gr. Stef


heb nog een complete boom liggen
geef maar een gil
 
Laatst bewerkt:
Zelf ben ik op zoek naar een voorrem schijf voor mijn 900 4KM

iemand die nog rond slingeren?

beetje krom na een aanrijding tijdens het file filteren vanochtend op de A50 ;(
 
Zelf ben ik op zoek naar een voorrem schijf voor mijn 900 4KM

iemand die nog rond slingeren?

beetje krom na een aanrijding tijdens het file filteren vanochtend op de A50 ;(

Zet er nog even bij of het de linker of rechterremschijf moet zijn. Het staat op de schijf zelf.
Ben je er zelf zonder kleerscheuren vanaf gekomen?
Laat ik het hopen.
Succes met opknappen.
 
zelf zonder kleerscheuren of andere malheur.

stond nog overeind haaks op de vangrail en in de berm.

was echt een SMIDSY geval.
 
Sjonge jonge luitjes, moest ik hier eerst Oma wegjagen.
Valt hier niets meer te melden, of raken hier de :] Divjes uitgestorven?
 
Sjonge jonge luitjes, moest ik hier eerst Oma wegjagen.
Valt hier niets meer te melden, of raken hier de :] Divjes uitgestorven?
Divjes weet ik niet, maar mijn oude XJ is weer bijna klaar voor het nieuwe seizoen. *O*
Nog een maandje, dan mag ze weer de weg op :]

We hebben er weer zin in !!!!
full

full
 
Divjes weet ik niet, maar mijn oude XJ is weer bijna klaar voor het nieuwe seizoen. *O*
Nog een maandje, dan mag ze weer de weg op :]

We hebben er weer zin in !!!!
[afbeelding]
[afbeelding]


Waarom heb je maar 2 bougies liggen?

Mooi bandje, en idd, nog een maandje wachten. Das de komende week niet zo erg want het wordt toch regenachtig weer..

(van mij heeft die winter ook wel lang genoeg geduurd).
 
Waarom heb je maar 2 bougies liggen?

Mooi bandje, en idd, nog een maandje wachten. Das de komende week niet zo erg want het wordt toch regenachtig weer..

(van mij heeft die winter ook wel lang genoeg geduurd).
Scherp opgemerkt Albert ☺
Ze hadden er nog maar twee op voorraad bij Polo in Kleef. Zijn er al wel twee bij gehaald hoor
 
Laatst bewerkt:
Zo, een mooie nieuwe slof, ziet er goed uit.
En een kleine beurt, staat in het vooruitzicht, zo mag ik het zien.
Voor het eerst staat mijn Div 900S deze winter ongewassen, niet gepoetst, en heeft ze ook géén olie/beurt gehad, ze staat er maar wat triest bij. Ik voel me schuldig.
 
Zo, een mooie nieuwe slof, ziet er goed uit.
En een kleine beurt, staat in het vooruitzicht, zo mag ik het zien.
Voor het eerst staat mijn Div 900S deze winter ongewassen, niet gepoetst, en heeft ze ook géén olie/beurt gehad, ze staat er maar wat triest bij. Ik voel me schuldig.
Hoe is het met jou @motormuisie?
 
Een week geleden voor het eerst met fisio therapie begonnen. Erg pijnlijk, kan mijn arm met moeite 30 cm optillen. Spierkracht is totaal weg.
Eerste week maart pas weer foto's maken, dus voorzichtig beginnen.
Sterkte met het herstel, hoop echt voor je dat er binnenkort wat merkbare vooruitgang in zit.
 
Een week geleden voor het eerst met fisio therapie begonnen. Erg pijnlijk, kan mijn arm met moeite 30 cm optillen. Spierkracht is totaal weg.
Eerste week maart pas weer foto's maken, dus voorzichtig beginnen.

Sterkte met het herstel, hoop echt voor je dat er binnenkort wat merkbare vooruitgang in zit.
Ik ook. Het zou toch fijn zijn je weer op de moto te zien zitten! Sterkte!
 
Laatst bewerkt:
Ok, sinds enige weken hier ook een blije XJ600S uit 2000 rijder. Wat een heerlijke motor is het, rijdt mooi zuinig (1:23 haal ik gemiddeld op N-wegen woonwerk), voelt in het rijden heel licht aan, ik kan er rustig 50 mee in de 6 rijden als ik eens een dorpje tegenkom, echt een hele fijne motor. En ik moet elke keer weer lachen als ik de 3000 toeren passeer vanwege de bleeeerp die er dan uit de uitlaten komt.

Nu zoek ik alleen nog een betaalbaar rek voor een topkoffer, of misschien nog beter, zijkoffers. Nog beter, omdat ik denk dat een topkoffer wellicht wat wind vangt en de motor wat instabiel kan maken. Ze zijn alleen nergens te vinden voor een paar tientjes :( Dus mocht iemand nog iets weten of hebben liggen, dan houd ik me graag aanbevolen.
 
Te koop,

Puig opzetruitje heb deze op mijn XJ 900 gehad, gebruik hem niet meer.
€ 35.00 ex vezendkosten.
Mail me paul-mulder@live.nl
Gr
Paul
full
 
heb wel interesse in dat ruitje, is zo'n ding enigszins universeel? Maw, past ie waarschijnlijk ook op mijn XJ900F ruit?
En klemt ie op de ruit of moet je er gaten in boren?
 
heb wel interesse in dat ruitje, is zo'n ding enigszins universeel? Maw, past ie waarschijnlijk ook op mijn XJ900F ruit?
En klemt ie op de ruit of moet je er gaten in boren?


Deze zit met klemmen vast. dus je hoeft niet te boren, heeft altijd op mijn XJ 900 uit 1998 gezetten.

GR
Paul
 
Ff update wat betreft de carbs...

Ik heb ze terug en er is goed en slecht nieuws...

Goede nieuws ze zijn goed schoon sowieso de buitenkant en wat ik kan zien de binnenkant ook...

Slechte nieuws de choke knop is gebroken en de hevel waar deze aan vast zit is compleet verbogen, het lijkt erop dat tijdens het verzenden naar mij de doos is gevallen precies op het deel waar de choke zit.

Ook had ik er een brief bij gedaan of ze het aantal uitdraaiingen wilde noteren van de mengselsgroeven... Helaas geen notities terug gekregen.

Ik heb al een mail gestuurd met foto's van de knop en hevel.

Kortom mijn ervaring is verdeeld over Tovami. Kijken met welke oplossing ze komen.

Update
Net hevel terug gebogen, iemand nog asje met choke knop erop over?
 
Ff update wat betreft de carbs...

Ik heb ze terug en er is goed en slecht nieuws...

Goede nieuws ze zijn goed schoon sowieso de buitenkant en wat ik kan zien de binnenkant ook...

Slechte nieuws de choke knop is gebroken en de hevel waar deze aan vast zit is compleet verbogen, het lijkt erop dat tijdens het verzenden naar mij de doos is gevallen precies op het deel waar de choke zit.

Ook had ik er een brief bij gedaan of ze het aantal uitdraaiingen wilde noteren van de mengselsgroeven... Helaas geen notities terug gekregen.

Ik heb al een mail gestuurd met foto's van de knop en hevel.

Kortom mijn ervaring is verdeeld over Tovami. Kijken met welke oplossing ze komen.

Update
Net hevel terug gebogen, iemand nog asje met choke knop erop over?
Kan je hier wat mee:
Motoronderdelenshop.nl - carburateurs Yamaha XJ 600 S (4DU)
 


Bedankt voor de moeite, zal inderdaad zo iets worden maar ik hoop hem eigenlijk voor minder te vinden.

Probleem is gewoon dat Tovami het in de dezlfde doos heeft terug gestuurd als ik heb gedaan alleen dan zonder bubbeltjesplastic en luchtkussens, dus de carburateurs konden gewoon lekker in de doos vrij bewegen...

En tja pakketdiensten gaan denk ik niet zachtzinnig om met pakketjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan