Het MT-07 topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen het eerste probleem met de kou ondervonden.
Starten ging prima, accu goed, ritje prima.
Maar toen ik aankwam was door de wind op de voorkap mijn sleutel in het contact gevroren.
Vangt ook volle wind daar zo voorop, ondanks het windschermpje.
Gelukkig op m'n werk een beetje kruipolie kunnen lenen :) .

Oeps, het was afgelopen week ook wel koud. Had de week ervoor zelfs ijs (mist) op mijn jas staan toen ik van de trapfiets stapte. Of een sokje over je contactslot heen, haha.
 
Oeps, het was afgelopen week ook wel koud. Had de week ervoor zelfs ijs (mist) op mijn jas staan toen ik van de trapfiets stapte. Of een sokje over je contactslot heen, haha.

Ach geloof dat het weer 15 gr gaat worden, dus laat het voorjaar maar komen.
Vandaag duo seat cover besteld:
Bodystyle-Sitzkeil-10009081_590_DET01_17.JPG

Mij benieuwen... :) In kleur, mat grijs. *O*
 
ja, die japanse dames kunnen er wat mee...
ik heb de spray guard besteld trouwens, benieuwd
Maak even een foto als je hem er op hebt zitten. Ben er benieuwd hoe dat er uit komt te zien!


Is er iemand die ervaring heeft met de 2 spiegel gaten op te vullen nadat je bar ends hebt genomen? Heb al gezocht naar verschillende bouten maar kan niks vinden.

Zag op een oud forum dat een aantal leden MT-07 stickers op hun velg hadden zitten. Wil ik ook! :Y Kan iemand mij hier bij helpen?
Alvast bedankt!
 
Scheelt het echt, zo'n zadel? En is het hoger dan het origineel?
Ik vind het wel meevallen, maar heb eigenlijk alleen maar korte stukjes gereden in de 2 maanden dat ik het zadel had.
Vrienden van me vonden het wel een verbetering op lange afstanden.
Zadel is niet bepaald hoger, materiaal is alleen anders.
Ik doe het zadel weg omdat ik een MT09 tracer ga bestellen rond augustus.
Mn 07 is de deur al uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag voor de MFer 150 euro exclusief verzendkosten, lijkt me netjes toch.
Duozadel nooit gebruikt ivm seatcover.
 
Maak even een foto als je hem er op hebt zitten. Ben er benieuwd hoe dat er uit komt te zien!


Is er iemand die ervaring heeft met de 2 spiegel gaten op te vullen nadat je bar ends hebt genomen? Heb al gezocht naar verschillende bouten maar kan niks vinden.

Zag op een oud forum dat een aantal leden MT-07 stickers op hun velg hadden zitten. Wil ik ook! :Y Kan iemand mij hier bij helpen?
Alvast bedankt!

Voor de gaten heb je een keuze erbij. Ik heb er nu ook barends op zitten en die gaten ga ik gebruiken voor een telefoonhouder. Zo'n houder met een draad eindje eraan.En eventueel voor mijn TomTom bandit. Anders kan je er van die carrosserie pluggen in duwen.

Wat stickers betreft: Ebay. Kan je heel veel mt07 gerelateerde stickers krijgen voor je velgen!

Groetjes
 
Voor die MT-07 sticker voor op de velg moet je volgens mij bij Ebay zijn, die kan ik niet vinden op sites uit de EU. Over stickers gesproken, ik heb me van de week toch laten verlijden door een filmpje op youtube. Heb nu ook rimstripes :p

 
Ik heb zelf ooit keer bij Stickmanvinyls stickers vandaan. Die gingen rechtstreeks door naar de prullenbak. Plakte helemaal niet.

IMG_20170203_135345.jpg


Op mijn werk heb ik die originele van Yamaha op voorraad. Ook niet bijster kostbaar.
 
Heb je eventueel een linkje naar zo'n telefoonhouder met een draad einde?
Kan het niet meteen vinden.

Je kan er 1 nemen van RAM MOUNT. Maar dan moet je als eerst beginnen met een 'knotsje' met een draad eindje eronder

RAM Mounts RAP-B-379U-311862 1" Tough-Ball with 5/16"-18x.625"

De maat ervan weet ik ff niet uit me hoofd van de bestaande spiegel gaten maar daar moet je dan zelf ff naar kijken.

Vervolgens koop je bijvoorbeeld deze. Dit is al met zin verbindings stuk die je aan beide kanten op een knots kan klemmen. In dit geval iets voor je telefoon

RAM Mounts RAM-HOL-UN7BU Universal X-Grip Cell/iPhone Cradle

Succes! Ik ben het ook nog van plan op deze manier te gaan doen iedergeval :P

Hierbij nog mijn velgenstickers. Hetzelfde als MC steen, vond ze ook wel tof ;)

16251626_10212155727867681_1860456297446653237_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je kan er 1 nemen van RAM MOUNT. Maar dan moet je als eerst beginnen met een 'knotsje' met een draad eindje eronder

RAM Mounts RAP-B-379U-311862 1" Tough-Ball with 5/16"-18x.625"

De maat ervan weet ik ff niet uit me hoofd van de bestaande spiegel gaten maar daar moet je dan zelf ff naar kijken.

Vervolgens koop je bijvoorbeeld deze. Dit is al met zin verbindings stuk die je aan beide kanten op een knots kan klemmen. In dit geval iets voor je telefoon

RAM Mounts RAM-HOL-UN7BU Universal X-Grip Cell/iPhone Cradle

Succes! Ik ben het ook nog van plan op deze manier te gaan doen iedergeval :P

Hierbij nog mijn velgenstickers. Hetzelfde als MC steen, vond ze ook wel tof ;)

[afbeelding]

Super! Bedankt voor de gedetailleerde beschrijving met links, ik ga het exact zo doen denk ik.
Moet wel eerst men MT hebben natuurlijk, binnen maximum twee weken wordt hij geleverd, 2017 model in Tech Black!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan