Oldskool GSXR topic deeltje 40

full
 
Beste mensen,

Vanwege ouderdomsverschijnselen, (van mij, niet van de motorfiets), wil ik mijn oliegekoelde gsxr750r uit 1988 gaan verkopen. Het is een blauw/witte met 46.000 originele kilometers op de teller. Praktisch helemaal origineel met de gebruikelijke gebruikerssporen. Originele uitlaat, wielen, etc. Met gloednieuwe Hyperpro achter en WP stuurdemper. In redelijk goede staat. Moet wel nagekeken worden, want heeft 4 jaar stilgestaan. Is hier eventueel interesse voor ?

Met vriendelijke groet, Chris.
 
Beste mensen,

Vanwege ouderdomsverschijnselen, (van mij, niet van de motorfiets), wil ik mijn oliegekoelde gsxr750r uit 1988 gaan verkopen. Het is een blauw/witte met 46.000 originele kilometers op de teller. Praktisch helemaal origineel met de gebruikelijke gebruikerssporen. Originele uitlaat, wielen, etc. Met gloednieuwe Hyperpro achter en WP stuurdemper. In redelijk goede staat. Moet wel nagekeken worden, want heeft 4 jaar stilgestaan. Is hier eventueel interesse voor ?

Met vriendelijke groet, Chris.
Wel jammer om hem weg te doen
Heb je een foto en richtprijs?
 
Ik dacht zo ronde de 1650 eu. gezien de uiterlijke staat van deze motorfiets. Het blok is okay, zeker niet afgeragd, z.g.n. hyperpro, de WP stuurdemper. Voor de rest alleen nog wat T.L.C. nodig. Foto's lukt me niet op het moment. Kan iemand me vertellen hoe ?
 
Ik dacht zo ronde de 1650 eu. gezien de uiterlijke staat van deze motorfiets. Het blok is okay, zeker niet afgeragd, z.g.n. hyperpro, de WP stuurdemper. Voor de rest alleen nog wat T.L.C. nodig. Foto's lukt me niet op het moment. Kan iemand me vertellen hoe ?
Pb verstuurd
 
Ja, sorry ...ik heb nog steeds geen tijd gehad om hier wat foto's neer te plempen. Bedankt voor het meedenken (evt.omruilen), maar ben niet meer op zoek naar een sportmotor. Het gaat allemaal veel te makkelijk veel te snel. En ik kan de boete's heel goed missen. Het gaat een off road worden, daar ik sinds kort verhuisd ben naar een bosrijke omgeving. Ik ben bereid om een stuk te zakken in de prijs.
 
Laatst bewerkt:
Bij deze wat gedetailleerde foto's van de Suus. Het betreft dus dezelfde blauw witte gixxer als de van Mathijs.

full

Bovenaanzicht met WP stuurdemper
full

Zijaanzicht met WP
full


full

gloednieuwe hyperpro
full

de nog originele demper
full

full

46.000 originele kilometers

Greetz, Chris.
 
Ja, ik weet het en dan istie nog niet eens gepoetst. :$ Als een van jullie geïnteresseerd is, hoor ik dat wel. :) Misschien wel makkelijk. Mijn e meel adres is chrisknijf001 et hete meel.
Grtz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan