Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze maar doen dan.
20160404_151438_zpsin2bghgf.jpg
 
Ben er ook weer bij!
Goedemorgen iedereen!
Ook zo Mogen genieten van files?
Op n57 3 man op elkaar geklapt, hoe is een raadsel
Groet
Sebas
 
OP even onder handen genomen, scheelt weer een hoop scrollen... :)

@ GenesiZ: Welke motoren heb jij nou nog? Heb je evt beeldmateriaal van je nieuwe bike voor in de OP? Zag dat 1 van je foto linkjes het bij mij niet meer doet...

Suzuki GS650GT '83, Kawasaki z750 '76 & Kawasaki ZRX1100 :+

Eentje rijd, maar die staat nog niet thuis :X

Ik maak volgende maand even een nieuw plaatje voor de OP :Y
 
Ben er ook weer bij!
Goedemorgen iedereen!
Ook zo Mogen genieten van files?
Op n57 3 man op elkaar geklapt, hoe is een raadsel
Groet
Sebas

was een grote chaos... op n15 ook al 2 auto's op elkaar... druppelde weer na lange tijd, automobilisten waren weer bang :(
 
Mogguh :W :P

Zo, net weer ontwaakt, nu nog even wakker worden. Strakjes maar een stukje hardlopen en de rest van de dag chillen *D
 
Zo, net ff met Zuid Holland gebeld over de situatie hier ter hoogte van de woonboulevard in Spijkenisse en het feit dat daar dus constant vrachtwagens aan het keren zijn, ik wil daar een bord verboden, zeker gezien het feit dat dat er 200 meter verder een gigantische rotonde is....

Ook geklaagd over de vondelingen weg, en dan de Flyover ter hoogte van de shell, die metalen afdekplaten voor het regenwater vermoed ik zijn op, tijd voor vernieuwing voordat ik m'n band er op lek rijd.
 
Lekker bezig :t Dat keren van die vrachtwagens is zeker drama, volgens mij mag dat daar ook niet, maar weet niet of er verbodsborden hangen.
 
Wat moet je nou nog doen aan die andere bikes om ze rijdend te krijgen?

Die Suzuki moet een nieuwe accu denk en dan zal hij starten/lopen. Ik heb hem rijdend met een zwik siliconen-spray in de hoek van de schuur gezet. Van de Kawa kreeg ik vanmorgen foto's dat het frame afgemaakt wordt, die moet ik in elkaar zetten met nog een zwik afmaak werk voor hij naar de coater gaat. Dat gaat nog wel even duren :Y

Vanmorgen vrij genomen, eind Mei lekker een week via een rondrit via Dusseldorf, Sauerland, Praag, Klein Zwitserland, Dresden, de Harz en weer terug naar huis. 3 artikelen schrijven van motorbouwers en 3 nationale parken om lekker te rijden en landschapfoto's te maken *O* Lekker met de ZRX1100 op pad :] :]

Zojuist ook de TomTom Rider 400 in ontvangst mogen nemen, die staat nu up te daten dus die hebben we ook mooi in de pocket :9~
 
Zo, net ff met Zuid Holland gebeld over de situatie hier ter hoogte van de woonboulevard in Spijkenisse en het feit dat daar dus constant vrachtwagens aan het keren zijn, ik wil daar een bord verboden, zeker gezien het feit dat dat er 200 meter verder een gigantische rotonde is....

Ook geklaagd over de vondelingen weg, en dan de Flyover ter hoogte van de shell, die metalen afdekplaten voor het regenwater vermoed ik zijn op, tijd voor vernieuwing voordat ik m'n band er op lek rijd.

Dankjewel! Hier irriteer ik mij mateloos aan.. maar het zijn ook niet alleen de vrachtwagens maar ook auto's. Beste methode is een bord + camera op kenteken. Jij draait/keert? Okay Jan pakt de leuning en dokken. Want als je achter een auto aan rijd met z'n knipperlicht aan... Sjaakie gaat vol op de rem en je klapt er bijna achterin... |( |( |(


:Y :W
 
Zo even nieuw achterbandje besteld! :]
Als ik nu gas geef op vochtig wegdek blijf ik staan... hoewel alles draait! :+ 130 euro'tjes Pneus Online!
Zie dat ik precies een achterband oprij in 1 jaar (22jan - 2016 voor laatst voor en achterband besteld)

:W
 
Die Suzuki moet een nieuwe accu denk en dan zal hij starten/lopen. Ik heb hem rijdend met een zwik siliconen-spray in de hoek van de schuur gezet. Van de Kawa kreeg ik vanmorgen foto's dat het frame afgemaakt wordt, die moet ik in elkaar zetten met nog een zwik afmaak werk voor hij naar de coater gaat. Dat gaat nog wel even duren :Y

Vanmorgen vrij genomen, eind Mei lekker een week via een rondrit via Dusseldorf, Sauerland, Praag, Klein Zwitserland, Dresden, de Harz en weer terug naar huis. 3 artikelen schrijven van motorbouwers en 3 nationale parken om lekker te rijden en landschapfoto's te maken *O* Lekker met de ZRX1100 op pad :] :]

Zojuist ook de TomTom Rider 400 in ontvangst mogen nemen, die staat nu up te daten dus die hebben we ook mooi in de pocket :9~~
Nice, ben benieuwd las ie klaar is. Accuutje is zo gefixt. Ga je het nog druk krijgen met 3 brommerts rijdende houden :] *O*

Dat wordt wel een gaaf ritje, ga je alleen of rijden er nog meer mee?
 
Zo even nieuw achterbandje besteld! :]
Als ik nu gas geef op vochtig wegdek blijf ik staan... hoewel alles draait! :+ 130 euro'tjes Pneus Online!
Zie dat ik precies een achterband oprij in 1 jaar (22jan - 2016 voor laatst voor en achterband besteld)

:W
Netjes, hoeveel rijd je op jaarbasis aan km's? Ik koop mijn bandjes altijd op www.mopedreifen.de , ook een mooie site voor bandjes.
 
Netjes, hoeveel rijd je op jaarbasis aan km's? Ik koop mijn bandjes altijd op www.mopedreifen.de , ook een mooie site voor bandjes.

Doe even de rekensom met me mee.. zit nu op plusminus 36/37 (uit me hoofd) Gekocht met 11 erop in September 2014. Dus we rijden nu ongeveer 2.5 jaar al op die moto.
Dus zeg ff snel 10 per jaar :Y :]

Mijn woon werk is 30km, dus ongeveer 600 per 4 weken.

:W
 
Nice, ben benieuwd las ie klaar is. Accuutje is zo gefixt. Ga je het nog druk krijgen met 3 brommerts rijdende houden :] *O*

Dat wordt wel een gaaf ritje, ga je alleen of rijden er nog meer mee?

Suzuki heeft geen haast, als Jasper groter is dan gaan we daarmee aan de slag.

De trip ga ik alleen doen, maar zit om de dag bij gasten thuis dus zal me niet alleen voelen :+ En tussendoor door Sauerland, Klein Zwitserland en de Harz zet ik lekker een tentje op voor rust :Y
 
Doe even de rekensom met me mee.. zit nu op plusminus 36/37 (uit me hoofd) Gekocht met 11 erop in September 2014. Dus we rijden nu ongeveer 2.5 jaar al op die moto.
Dus zeg ff snel 10 per jaar :Y :]

Mijn woon werk is 30km, dus ongeveer 600 per 4 weken.

:W
Dat is netjes voor een bandje :Y
 
Suzuki heeft geen haast, als Jasper groter is dan gaan we daarmee aan de slag.

De trip ga ik alleen doen, maar zit om de dag bij gasten thuis dus zal me niet alleen voelen :+ En tussendoor door Sauerland, Klein Zwitserland en de Harz zet ik lekker een tentje op voor rust :Y
Beter *O*
 
Dankjewel! Hier irriteer ik mij mateloos aan.. maar het zijn ook niet alleen de vrachtwagens maar ook auto's. Beste methode is een bord + camera op kenteken. Jij draait/keert? Okay Jan pakt de leuning en dokken. Want als je achter een auto aan rijd met z'n knipperlicht aan... Sjaakie gaat vol op de rem en je klapt er bijna achterin... |( |( |(


:Y :W

tja , alleen mag je daar dat gewoon doen. dus....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan