Jonathan Rea topic

Voor het 2e jaar in successie is Jonathan Rea Wereldkampioen World Superbikes!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* :} :} :} :} :} :}

Het is hem zo gegund :Y
 
Laatst bewerkt:
C3pm3M8WIAAqPQ4.jpg
 
Wat een gaaf plaatje! :} Leuk voor in de OP. Maar ben bang dat de OPpermeester verdwenen is.
In 2010 bestond dat ventje nog niet? :+
De OPpermeester is inderdaad al vier jaar offline. O-)
 
Volgens mij iets in de trant van; jammer dat het een saaie man is.
Wat natuurlijk op meerdere manieren opgevat kan worden..
Rea heeft geen spektakel bij zich.. rijden ziet er old skool en relaxed uit, doet niet aan rare uitspraken of bling bling, post plaatjes van zn gezin op het internet ( want dat is heel belangrijk voor hem)

Tsja hij komt idd wat saai over.. maar is wel absoluut de beste sbk coureur momenteel
 
Rea: I'm not at fault for state of World Superbike

Lavilla zei dat Rea misschien niet de meest charismatische persoon is, en dat mensen onder andere daarom beetje bij beetje afhaken. Rea en Lavilla hebben onderling gesproken en Rea weet heel goed dat het niet naar bedoeld werd: hij zegt zelf ook dat hij relatief "normaal" is.

Dus ja, bij zo'n quote moet je meteen vertrekken bij je werkgever, wat Tet betreft. Logisch. :z
 
Volgens mij iets in de trant van; jammer dat het een saaie man is.
Wat natuurlijk op meerdere manieren opgevat kan worden..
Rea heeft geen spektakel bij zich.. rijden ziet er old skool en relaxed uit, doet niet aan rare uitspraken of bling bling, post plaatjes van zn gezin op het internet ( want dat is heel belangrijk voor hem)

Tsja hij komt idd wat saai over.. maar is wel absoluut de beste sbk coureur momenteel
aha. is geen woord van gelogen dan. Grootste uitspatting van Rea was dan misschien wel het applaudisseren richting Sykes, na die crash.
 
Rea: I'm not at fault for state of World Superbike

Lavilla zei dat Rea misschien niet de meest charismatische persoon is, en dat mensen onder andere daarom beetje bij beetje afhaken. Rea en Lavilla hebben onderling gesproken en Rea weet heel goed dat het niet naar bedoeld werd: hij zegt zelf ook dat hij relatief "normaal" is.

Dus ja, bij zo'n quote moet je meteen vertrekken bij je werkgever, wat Tet betreft. Logisch. :z
Dat dus, media maakt er een negatief dingetje van.
Media bepaalt in vele gevallen hoe een uitspraak " valt" en ze mogen helemaal graag stoken.

Is ze weer niet gelukt.. op tet na
 
Ben ik dan de enige die dat “saaie” van Rea niet ziet? Vanaf de allereerste race die ik bezocht waar hij op het podium kwam trok hij burnouts en zocht hij contact met het publiek. Op Assen altijd bij de GT. En op de Nurburgring regelmatig in de eerste bocht na de race.

En fan van hem sinds ik dit filmpje zag:


:}

Wat moet hij nog meer doen dan :?
 
O ja er is hier bijna een jaar niets gemeld. Was al iemand op gevallen dat deze held voor de 4e keer in successie kampioen is geworden? :}

Ligt het gebrek aan spanning aan Rea? Of zou het misschien kunnen dat zijn concurrenten gewoon meer gas moeten geven? :z
 
Ik denk het tweede.

Hij rijdt net zo saai als Lorenzo die vanaf de start tot finish op 1 rijdt. Te weinig sensatie, omdat hij zo goed is.

Kunnen andere er een strijd van maken dan wordt het leuk om naar te kijken. Er valt geen eer te behalen meer voor hem in de WSBK als je het mij vraagt. Of hij moet eens van motor wisselen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan