MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uitzicht gister vanuit de skilift.

[afbeelding]


Vandaag op de piste....

full


... erg vervelend allemaal. O-)

En daarna.... de apresskihit van het jaar: KLIK :t
 
Nou.... dat maakt het feessie wel ja :X

Deze ook al gehoord?










Die bouwboeren zijn altijd al om 4 uur wakker. Trouwens, voor jou maakt het niet uit wanneer je op pad moet, je bent toch wakker. :)
:P
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Nieuwe motor *O* Gefeliciteerd

@ Wintersporters, Zij die nog gaan, Veel plezier
zij die net terug zijn, hoop dat jullie het leuk gehad hebben.
Wij zijn zelf ook net terug. lekker weekje gehad.
 
Pfoe wat een straf op al die pistes.. Begint wel weer ontzettend te kriebelen, maar sla 'n jaartje over. Iets over 'n nieuwbouwwoning en samenwonen. En een zak geld. Of twee. Veel plezier nog *D

Als aanvulling op m'n spetterende glamourhelm heb ik nu ook deze:

WSBK-2015-Rnd1-Chaz-Davies.jpg


davies.jpg


Want meer (en feller), is beter :+
 
Laatst bewerkt:
pfff, die lui sporen echt niet. ik kan/mag dus enkel met mijn franse kippenhok ('n Citroën Xantia, 2001, en da's ook maar op het randje) naar Frankrijk. de Saabs en de motoren zijn van voor 2000. zo word je wel haast verplicht om wat recents te kopen. komt dat effe goed uit: 'k ga rondkijken naar een Volvo V40 of V60.
 
pfff, die lui sporen echt niet. ik kan/mag dus enkel met mijn franse kippenhok ('n Citroën Xantia, 2001, en da's ook maar op het randje) naar Frankrijk. de Saabs en de motoren zijn van voor 2000. zo word je wel haast verplicht om wat recents te kopen. komt dat effe goed uit: 'k ga rondkijken naar een Volvo V40 of V60.
Wel goed lezen ;)

"Voorlopig moet je er alleen eentje aanschaffen als je van plan bent om in de milieuzones te rijden die momenteel van kracht zijn (stand 01-01-2017) Dat zijn er tot dusver drie: Parijs met zijn voorsteden, Grenoble met zijn voorsteden en Lyon met zijn voorsteden inclusief Villeurbanne. Voor de komende jaren staan er dertig nieuwe milieuzones op de planning. In vrijwel alle gevallen gaat het om stedelijke gebieden met een grote verkeersdichtheid."
 
Laatst bewerkt:
dan nog...ik mag dus met mijn ouwe meuck Parijs niet in. waar laat ik die sticker op mijn motor?

wel apart dat een grootstad (om eens een 'mooi' nederlands woord te gebruiken :r ) als Marseille er niet bij staat.
 
In Amsterdam mag je vanaf dit jaar niet meer varen met een 2-tact motortje :')
Alsof je in zo'n grote stad het verschil gaat merken als er een paar kinderen niet meer kunnen varen :N
 
Als aanvulling op m'n spetterende glamourhelm heb ik nu ook deze:
....plaatje.....
Want meer (en feller), is beter :+
Heb jij een helmenfetish voor histerysche helmen ontwikkeld of zo? _O-

Ik hou er van. :t

Ik heb zelf net deze muts besteld, mijn oude Arai moet anders voor bijna hetzelfde geld gerenoveerd worden;
32963715646db6b8f67edcc9e24eb205.jpg
 
Arai blijft mijn favoriet. Ben helemaal verknocht geraakt aan mijn jet hellumpie. Slimste keuze? Vast niet, maar het genot van maximaal vrij zicht, nagenoeg geen geruk aan je hoofd en comfort geven de doorslag voor mij...


Veilige km's allemaal met de nieuwe pet! :)
 
vanochtend bij Svala Zaandam geweest en een verhelderend gesprek gehad met de verkoop-meneer, die ik ken van het Saab-forum.

interessante kar, zo'n Volvo V40. achter het stuur zit het ruimer dan de Eend waar ik momenteel in rijd.

morgen eens rondkijken waar mijn nieuwe huis eventueel zou kunnen staan. in ieder geval niet in Hilversum of het Gooi.

ouderlijk huis is verkocht. Gooiland makelaardij heeft z'n werk goed gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan