KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het even gemist geloof ik, maar waarom komt er ook alweer water in de brug in de eerste plaats?
 
Ik dacht via de boutjes waar het kettingscherm mee vast zit, maar weet het niet 100% zeker
 
Zoon blij gemaakt met zijn eerste "motor". Op de uitlaat na uitgeknutselt;

full

full

full
 
Ik heb het even gemist geloof ik, maar waarom komt er ook alweer water in de brug in de eerste plaats?

Dat vroeg ik mij ook al af :?

imo is het niet het roesten van de bout door vocht, maar het "vreten" door het contact tussen staal en aluminium. Ik heb de bout er namelijk wel uit gekregen en zag in het draadgat een duidelijke grijzige harde aanslag. Ik heb die eruit gekregen door met een tap de draad op te zuiveren. Daarna bout goed invetten. Ik rij al weer twee jaar zo en de bout draait soepeltjes.

Maar misschien zit ik wel hardstikke naast.
 
Laatst bewerkt:
Mooi spul he janroelof?! Zowel de kids als die loopfietsjes :t

Niet zelf geknutseld, maar wel het juiste merk 8-)



full
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig! Vroeg mee beginnen en straks
Mee naar de TT. Kun je in de toekomst samen rijden. Tegen die tijd op een Adventure 1190 of zo.
 
Zelf gemaakt? Vakwerk!


jazeker, en ik moet zeggen ik vond het spuiten nog wel het moeilijkste. Nog nooit eerder met spuitbussen gewerkt, en dat was te merke :?

maar al met al een leuk project geweest.

heb nog alle tijd voor die van mijn dochter die is pas 1 :Z
 
Mooi spul he janroelof?! Zowel de kids als die loopfietsjes :t

Niet zelf geknutseld, maar wel het juiste merk 8-)



[afbeelding]
Haha prachtig he :t
Hebben die 2 van ons toen veel lol aan gehad staat nu al paar jaar te stoffen op zolder .... Alweer 11 en 8 jr gaat snel geniet ervan !!

full


Ps die van jou lekt olie _O-
 
Laatst bewerkt:
Holy Moly mannen, het hart van deze jonge vader (zoon van 1, dochter van 3) gaat tekeer als een malle!
 
ik heb ook nog zo een ding liggen, maar die van mij denken aan hele andere zaken...
 
Laatst bewerkt:
Staat hier een KTM Freeride E te koop voor -50%, nieuw.... twijfel twijfel
 
Haha prachtig he :t
Hebben die 2 van ons toen veel lol aan gehad staat nu al paar jaar te stoffen op zolder .... Alweer 11 en 8 jr gaat snel geniet ervan !!

[afbeelding]

Ps die van jou lekt olie _O-

Haha, daar lijkt het op ja! Hij gaat er trouwens ook mee om alsof het een crosser is. Hij flikkert dat ding echt overal van 'm af. En hij was zo mooi :P
 
Bekende van me had zo'n ding op de SMT..... na 1 avondrit... KLIKO
Ziet er mega mooi uit, maar is drama qua lichtopbrengst.

(en ik gok... eigenlijk verboden)

Zoiets dacht ik ook al, heel weinig lichtopbrengst, maar ziet er idd vet uit.

Vorig jaar met de meet-up was er eentje met smoke koplampglas, is dat dan iets?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan