Mijn Kawa met watsonian

Ik ga echt de koffer niet verzagen :-).
Ik denk dat ik de accu in de bak zet, staat toch mooier met beide koffers erop ipv aan 1 kant.
 
Maar net even gekeken, misschien kan ik beugels maken en hem dan laten zakken tot net onder de koffer, van de week eens naar kijken of dat gaat lukken.
 
Ga gewoon z beugel laten maken en poedercoaten kan ik hem 10cm laten zakken past de koffer ook weer.
Nu wil ik handvatten bestellen bij mlm maar zie nergens of rechter en linkerhandvat anders zijn qua dikte want bij sommige wordt gashuls meegeleverd en bij andere weer niet :-(
 
Ga gewoon z beugel laten maken en poedercoaten kan ik hem 10cm laten zakken past de koffer ook weer.
Nu wil ik handvatten bestellen bij mlm maar zie nergens of rechter en linkerhandvat anders zijn qua dikte want bij sommige wordt gashuls meegeleverd en bij andere weer niet :-(

Als je een setje koopt voor een 22 mm stuur (wat jij denk ik hebt), krijg je voor de gaskant één met een grotere binnendiameter. Je koopt ze per set.
let wel even op of je een open uiteinde of gesloten nodig hebt.
 
Zo de laatste dingen besteld.
Spiegelhouders cnc gefreesd en nieuwe spiegels en handvatten.
Vrijdag kijken of ik een beugel kan laten maken en poedercoaten om de accu te laten zakken.
Vrijdag spiegels ed monteren en dan kunnen we eens gaan rijden zaterdag of zondag.
 
Op het poetsen van nog wat onderdelen na en het laten zakken van de accu is die klaar, spiegeltjes staan hem netjes moet ik zeggen.
Hopen dat het vanmiddag of morgen een beetje droog weer is dan kunnen we een wat langer testritje maken.
 
Zo de eerste proefrit zit erop.
Jeetje wat stuurt dat ineens lekker met een schommelvork, niet meer zo zwaar maar gewoon lekker.
Alleen vond ik hem wel veel meer zoeken, met name achter, dat is wel wennen.
Dingen die naar voren kwamen:

Stationair afstelling vergt nog wat werk.
Achterrem moet beter afgesteld
Benzinemeter draadjes goed nakijken.

Verder werkt alles.

Klaar voor de proefrit
file.php


file.php


file.php
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor!

En langs de auto materialen zaak om een nieuwe kentekenplaat te kopen.

Dit is namelijk bekeuring waardig. Moet een blauw vakje met nl in staan.
 
Die heb ik liggen en leg ik in de bak omdat die een stuk kleiner is dan deze en dan krijg je een groot zwart vlak te zien en vind ik lelijk.
 
Dat is het gedeelte van de vetter kofferset beugels, dat is een stuk vlakke plaat voor de kentekenplaat.
Maar ja dan kost het maar 90 euro, zou wel kinderachtig zijn.

Waar ik ook nog achter kwam is dat mijn motorbroek niet meer past, die is gekrompen bij mijn middel (kuch)
 
Als je die lelijke plaat nu eens vervangt door een paar nette buisjes? Omdat die Amerikanen alles lomp groot en lelijk maken hoef jij toch geen boete op te lopen? En ik denk dat een boete heel snel gaat, die oude plaat trekt de aandacht wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan