Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk ik ook wel.
Zal komende periode ook maar weer netjes daar rijden was net na de mac richting hartelbrug ook een ongeluk gebeurd. Klein autootje die de onderkant van een vrachtwagen wilde bekijken
 
Hoppa, vandaag weer 100 km op de teller gezet, prima weer.

Nu nog een nieuwe achterband en dan kan ik er voorlopig weer tegen aan.
 
Mogguh :W

Temperatuur was gisteren idd best lekker. Was gisteren niet vooruit te branden, enorm veel moeite om mijn ogen open te houden. Om toch maar een beetje beweging te hebben gehad, ben ik maar weer eens op de fiets naar het werk gegaan. Begon het in de avond lekker te regenen, dan kijk je uiteraard uit naar de terugweg na je dienst :N Maar lekker tussen de regenbuien door naar huis kunnen rijden *O*

Schijnt volgende week weer flink te gaan vriezen :/
 
Goeiemorgen! :W

Vriezen???? Zweet me pak bijna uit nu. 10 graden! :D

gr
 
Ja de nacht gaat weer richting 0 volgens br gisteren.
Vandaag zeggen ze (br) dat de nacht van di-wo naar -3 gaat.

Maar dat is wat ze nu zeggen.


Goedemorgen allemaal :W
 
Vannochtend ff bij Republic Moto op de koffie geweest, mooie tent en zeer nette shop! Ga hier zeker vaker nog een bakkie doen.
 
Ik ga er ook nog wel een keer naartoe maar eerst wat beter weer.
Begin echt depri te worden van dit kl@#$ weer. B|
 
Ik ga er ook nog wel een keer naartoe maar eerst wat beter weer.
Begin echt depri te worden van dit kl@#$ weer. B|
Idd, tijd voor de zon...

Weet niet of ik daar nog eens ga komen. Met de auto ga ik niet naar een motorzaak. Tenzij ik net ff bij de Ikea geweest ben, dan wil ik nog wel eens bij MSB langswippen... Maar of ik er ook met de sp naartoe ga? Durf de gok niet te nemen om €370,- wel of niet te mogen storten naar die ene instelling in Leeuwarden... :N
 
Laatst bewerkt:
Gewoon geen aandacht trekken en niet in eerste versnelling door de stad rijden.
Afgelopen zomer met de R6 door het centrum geweest met Yoshimura zonder db killer, politie wel tegen gekomen maar niets aan de hand als je rustig doet.

Of oom agent mocht er de avond er voor niet op, dan heb je pech. :P
 
Vannochtend ff bij Republic Moto op de koffie geweest, mooie tent en zeer nette shop! Ga hier zeker vaker nog een bakkie doen.

Tof, ik ga er morgenochtend heen :Y

@GB: Niet zo bang zijn, niets aan de hand. Het is echt niet zo erg als dat het allemaal lijkt. Zo lang je niet de aandacht trekt is er niets aan de hand.
 
Ja precies, dat van dat geen aandacht trekken ken ik, doe ik ook niet. Maar heb dat topic erover gelezen, dat maakte allemaal geen drol uit wat je wel of niet doet. Zal nu misschien meevallen omdat het nu niet het seizoen is, maar nu zit ik ook niet op de motor. Maar zodra het motorseizoen weer aangebroken is, gaat het gezeik geheid weer beginnen.

Ben er in een avonddienst een keer langsgereden om te kijken waar het nou precies zat. Heb de lokatie gezien, zitten ook een hoop huizen boven en omheen, gaat niet lang duren dat er gezeik gaat komen als er een paar enthousiaste motorrijders langsgeweest zijn. Dan nemen ze die lokatie gewoon mee, ligt toch bij het centrum. Met die achterliggende gedachte zit ik een beetje... (vind het net ff veel poen om ff de gok te gaan nemen)
 
Laatst bewerkt:
Ja precies, dat van dat geen aandacht trekken ken ik, doe ik ook niet. Maar heb dat topic erover gelezen, dat maakte allemaal geen drol uit wat je wel of niet doet. Zal nu misschien meevallen omdat het nu niet het seizoen is, maar nu zit ik ook niet op de motor. Maar zodra het motorseizoen weer aangebroken is, gaat het gezeik geheid weer beginnen.

Ben er in een avonddienst een keer langsgereden om te kijken waar het nou precies zat. Heb de lokatie gezien, zitten ook een hoop huizen boven en omheen, gaat niet lang duren dat er gezeik gaat komen als er een paar enthousiaste motorrijders langsgeweest zijn. Dan nemen ze die lokatie gewoon mee, ligt toch bij het centrum. Met die achterliggende gedachte zit ik een beetje... (vind het net ff veel poen om ff de gok te gaan nemen)

Das waar ja, voordeel dat hij in de loop zit voor meer omzet maar meer kans op gezeur ja.

We gaan het zien.
 
Goedemorgen, :W

Over dat gedoe met uitlaten in R'dam,ik heb vorig jaar speciaal ervoor een Db-killer gekocht voor mijn niet legale uitlaat (toch klinkt ie lekker,zelfs met Db-killer, :9~ ). Bij Mile Pajic...Was een stuk goedkoper dan het risico van een flinke boete,en het feit dat ik gelezen heb in dat topic dat je ook niet eens meer naar huis mag rijden met de motor als je de l#l bent.
Maar ik ben vorige zomer niet aangehouden daar,trok ook niet echt de aandacht net als GB,maar wil het risico ook niet nemen.

Ik ga deze zomer ook zeker even langs Republic Moto,lijkt me een leuke zaak,zo te zien op Fb.
Volgende week gaat het weer vriezen,ben er wel klaar mee nu,wil zomer! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan