Het Ducati Diavel topic

En weer zag ik de carbon red diavel gen2 rijden...nu in Oosterhout.....wie is het?


Gisterenmorgen om half negen zag ik weer een Diavel tussen de file door rijden op de A27 bij Geertruidenberg richting Breda....Carbon Red..

Iemand van hier?

Het leek zelfs dat ie van die velgen had met die bolletjes...maar dat weet ik niet zeker...ik had geen file...dus ik ging te snel om het goed te zien. :]
 
Ik zou graag een USB voedingskabel op mijn Diavel willen hebben voor mijn telefoon. Er wordt al een voedingskabel gebruikt voor mijn TomTom. Ik ben absoluut niet technisch dus mijn vraag is of iemand weet hoe ik dit zou kunnen doen of liever laten doen?
 
Er zit links naast de koplamp een speciaal kabeltje daarvoor. Je herkent het omdat het eruit ziet als een doodlopend elektriciteit kabeltje. Het is aan het eind dicht geklemd.

als je even googled kom je er wel achter waar precies.
 
Er zit links naast de koplamp een speciaal kabeltje daarvoor. Je herkent het omdat het eruit ziet als een doodlopend elektriciteit kabeltje. Het is aan het eind dicht geklemd.

als je even googled kom je er wel achter waar precies.

Thx, dat kabeltje wordt gebruikt om mijn TomTom te voeden. Zou je deze ook kunnen splitten?
 
volgens mij kan dat gewoon maar ik ben electronica expert. Ik zou het wel aandurven in ieder geval.
 
Hoi, ben nieuw hier! Ook maar gelijk mijn Diavelleke posten ;-)

10704007_10204285443527767_5478482914457568551_o.jpg
 
Hoop dat Ducati het goed oplost, dit mag nooit gebeuren met die kmstand al zou je er vaak hard mee doortrekken. Te lang langzaam rijden is vaak nog slechter zeker met slecht afgestelde standaard in lage toeren veel te arme mapping, maar een drijfstang die er dan uit komt lijkt me eerder een fabricagefout.
 
Beste Diavel rijders,

Ik zal me even voorstellen, ben sinds een paar maanden in het bezit van een Diavel Dark uit 2013 (zie foto) Ontzettend gaaf ding. Totaal andere beleving dan de Z1000 waar ik eerder op reed.

Nu heb ik een vraag over het eventueel plaatsen van een windscherm. Hebben jullie er 1 gemonteerd?
Zo ja, welk scherm en hoeveel verschil merk je nu?

Ik vind tegelijk de motor er een minder "Diavel" (lees: strak) uitzien.
De momenten dat ik op de snelweg reed, viel het wind vangen me best mee zonder scherm.

Ik lees graag jullie ervaringen.
full
 
Ik heb zelf een strada. Daar zit een groot scherm op en handvatverwarming.
Beide zijn in deze periode van het jaar wel erg fijn. Het scherm, mag er dan niet uit zien, praktisch is het wel. Ik kan nu makkelijk 200+ zonder dat ik veel last heb van de rijwind.
 
Ik had het lage sport schermpje.

Die grote schermen zijn a lelijk en b maken teveel lawaai.
Ik ben met m'n 187 groter dan de gemiddelde Italiaan ;)

Op m'n multistrada kan ik ook niet dat grote scherm gebruiken ivm teveel lawaai. Vandaar een laag puig sport schermpje.
 
Laatst bewerkt:
Hey guys , net dit forum ontdekt !
Ik ben Gino, woon in belgie en heb ook enkele jaren met een monster gereden, en nu de overstap gemaakt naar de diavel om wat meer en verder te kunnen toeren met wat meer comfort voor mij en de vrouw achterop.
Dat ie ook meteen dubbel zoveel pk's had was een mooie bonus... ;-)

Greetz


full
 
Laatst bewerkt:
T'is niet mijn vrouw die daar ligt .... :-)
De diavel was oorspronkelijk een dark, zelf het rood laten spuiten, in Ducati rood uiteraard ! Ik heb nog het gewone zadel met rode duo Seat cover, maar meestalzit het touringzadel erop gemonteerd, met de Ducati rugsteun, is de vrouw zeer tevreden over.... En een tevreden vrouw is goud waard ;-)

Heb al wat mooie routes gepland voor het voorjaar 2017 !
 
Hoi
Ik heb mijn Diavel verkocht en heb voor de liefhebber nog een origineel zadel modeljaar 2011 liggen Zonder beschadigingen
En een bikecover voor binnen
Dit is er 1 waar er op de zijkant een Diavel getekend staat en die strak om je motor zit
Ik zou er graag wat foto's bij voegen maar alles is te groot om te uploaden
Dus voor foto's moet je maar ff mailen naar bschaik1981@kpnmail.nl
Zadel mag weg voor weinig , de hoes kost nieuw 280 euro dus daar wil ik nog wel 75 euro voor hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan