Het Ducati Diavel topic

full

Dit is een voorbeeld van de hoes
 
Zadel mag weg voor 27,50 incl verzendkosten
Hij is puntgaaf en anders gooi ik hem over een paar maanden weg ,en dat is ook zonde
 
Opgelost! Michelin Pilot Power 3 vóór en achter gemonteerd.

Wat betalen jullie voor banden incl. monteren?

Ik heb betaald:
- Achterband: 170,90 (Michelin Pilot Power 3; de Pirelli kost 153,80)
- Voorband: 100,30
- Monteren: gratis :-)

Totaal: 271,20

Ik dacht laat ik 2 Tires eens mailen met de vraag wat een set banden + monteren kost omdat ik mij deze post herinnerde.. de banden hierboven waren wel online aangeschaft zag ik.
€150 voor de voorband, €225 voor achter en €57,50 voor het monteren = €432,50.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht laat ik 2 Tires eens mailen met de vraag wat een set banden + monteren kost omdat ik mij deze post herinnerde.. de banden hierboven waren wel online aangeschaft zag ik.
€150 voor de voorband, €225 voor achter en €57,50 voor het monteren = €432,50.

Inderdaad, waren online aangeschaft en destijds bij 2 Tires laten bezorgen.
 
Ondertussen van iemand een aanbieding voor de Michelin's gekregen, wel een mooie prijs €230 voor de banden. Alleen dacht ik gewoon voor Pirelli weer te gaan.

Hoe bevallen de Michelin's bij jou? Zou je er weer voor gaan of waren de Pirelli's beter?
 
Ondertussen van iemand een aanbieding voor de Michelin's gekregen, wel een mooie prijs €230 voor de banden. Alleen dacht ik gewoon voor Pirelli weer te gaan.

Hoe bevallen de Michelin's bij jou? Zou je er weer voor gaan of waren de Pirelli's beter?

Ik zou zeer zeker weer voor Michelin gaan. Naar het zich nu laat aanzien ga ik er langer mee doen en ze plakken prima aan de weg.
 
Ik ben op zoek naar een DB killer voor mijn Remus Hypercone uitlaat. Zat er niet bij bij aankoop van mijn Diavel. Weet iemand waar ik er eentje kan scoren? Heeft iemand hier er toevallig eentje liggen ter overname?

Remus_zpsc03ptxzk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Andere vraag. Ik heb mijn motor op dit moment in onderhoud bij MotorToer, een Ducati dealer. Maar is er nou echt een wezenlijk verschil qua onderhoud en service met bijvoorbeeld een willekeurige niet-Ducati MotoPort dealer?
 
Coulance aanvragen bij ducati kan je dan wel vergeten als je later buiten garantie brokken krijgt.

Daarnaast kan je je afvragen hoeveel goedkoper het gaat worden, gezien ze bij de ducati dealer veel ervaring hebben met je motor. Maar voor standaard zaken zoals remmen en banden zou ik wel eens rond gaan shoppen.
 
Ik ben druk in de weer om een Diavel Carbon van 2014 aan te schaffen. Ik wacht op de bevestiging van mijn dealer en dan gaat de Panigale van 2012 :) de deur uit. Ik houd jullie op de hoogte.
 
Niet bang dat je achter uit gaat van een panigale?

Waarom achteruit? Het is een anders soort motor maar het is niet dat hij van een geavanceerde machine naar een veredelde schakelbrommer gaat..

De topsnelheid zal hij inderdaad niet redden maar de spintjes gaan op een Diavel prima. De meeste supersports winnen het niet met wegtrekken.
 
Mee eens. Voor mij de reden om van een duc supersport naar de diavel over te stappen, maar het kan best dat je toch wat gaat missen. Was meer benieuwd.
 
Niet bang dat je achter uit gaat van een panigale?


Laat ik beginnen te zeggen dat een Panigale een geweldige motor is.
Als ik nu een supersport zou kopen, gelijk weer zo'n rode. Geen twijfel over.

ik wil echter wat anders rijden, en ik denk dat ik aan een duiveltje een goede combi is van sport en toer. Verder bleek uit mijn proefritjes dat een Diavel sterker is bij optrekken en het middengebied. Topsnelheid interesseert mij niet zo veel meer.
Ook zijn the looks van een duiveltje super, in mijn ogen dan. Zeker in de uitvoering zoals ik hem krijg. Is hij super mooi. En lekker rustig kunnen rijden is ook heel lekker hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan