Bij Enigma in produktie

Zo, het ding is rijdbaar! Morgen eens gaan proefrijden en de remmen weer wat inslijten. Tevens even kijken of het stuur recht staat (dat is wel een dingetje met naafbesturing) en wat foto's maken van de WiFi 2.0. Wordt vervolgt!
 
Filmpje nog niet gelukt, wel wat foto's:

full

full

full


En het stuur stond inderdaad aardig scheef.......
 
Laatst bewerkt:
Hartstikke leuk Sara, mijn dochters gaan ook al mee sinds de jongste 9 maanden is!
 
Zeker ruig, maar zo'n span lijkt me steenkoud in de winter, of zie ik dat verkeerd?
Dit is een nieuwe test, de vorige zat je lekker beschut. Maar omdat je stil zat kreeg je het koud. Bij deze moet je meehangen en zo. Daarom hebben we het idee dat je warmer blijft. Wellicht komt er ook nog een schermpje voor.
 
haha, ach juist leuk toch kermitc.

@enigma: MOET je meehangen? of KAN je gaan meehangen? *D

het lijkt me zo langzaam aan het een ideaal winterspan te worden; praktisch en veel grondspeling en robuust van opbouw
 
: MOET je meehangen? of KAN je gaan meehangen? *D

het lijkt me zo langzaam aan het een ideaal winterspan te worden; praktisch en veel grondspeling en robuust van opbouw

#1; meehangen kan, het hoeft niet.
#2; we hebben afgelopen weekend gekampeerd in Zeeland en hebben dus een kleine test kunnen uitvoeren. Zoals al eerder vermeld; een windschermpje voor de passagier zou welkom zijn, maar niet noodzakelijk. Wel een waterdicht motorpak hebben we gemerkt, maar dit terzijde. Maar ik heb de bevestigingspunten er al voor gemaakt omdat ik toch al van plan was om er een, afneembaar, windscherm op te zetten. Zeker op de snelweg met 110 ~ 130 km/u wordt de winddruk wel aardig groot. En 's winters dus ook koud.
 
Terug
Bovenaan Onderaan