naafbesturing EZS

Ik denk dat het nog vies tegenvalt, is allemaal handwerk en en je bent zo een dag bezig exclusief materiaal en evt spuit/poedercoatwerk.
Dus al 600 aan uren en dan nog materiaal en spuitwerk.
 
Begrijp die hoge prijzen niet. Mag dan dom wezen te zijn maar wat moet die velgen nu duur maken ten opzichte van auto velgen. Met een beetje fantasie kun je in een paar uur enorm veel produceren en voor een conventionele draai- en freesbank betaal je toch niet meer dan is een keer € 75,00 per uur. :Z

Tja , een zijspanvelg is al uit 3 stukken , zitten al ruim 50 boutjes in lol

Ik herinner mij nog in de tijd met mijn bmw dedome , achtervelg 16" 1000 euro !!
 
Velghelften hoef je natuurlijk niet zelf te maken, er zijn bedrijfjes waar je naar wens kunt shoppen in breedte en diameter.
Sonderräder - Mad'In - Mad'In Felgen für Rennsport

Seit 1987 liefern wir Felgenbetten, natürlich für die grundlegenden internationalen Abzeichen wie die Felgen BBS, OZ, RH, ARTEC, SCHMIDT, RIAL, COMPOMOTIVE, DELTA MICS, PLS, GOTTI..., aber ebenfalls für unsere Produkte MAD'IN. Nach ihren Bedürfnissen werden Sie zu Hause eine Lösung finden... Mehr als 300 Größen sind verfügbar : von 8 zu 23 Zoll, was der Durchmesser betrifft, … in den unterschiedlichen Breiten: ab 0.5" zu 5 " für die Außenhälften , und ab 3 " zu 10 " für die Innenhälften.
Dus een velg van 3,5x15 is heel goed zelf te bouwen.
De kosten zitten hem natuurlijk in de ontwikkeling. je moet bij een motor vrijwel altijd op de originele naaf bouwen. Dan is telkens een paar spaken uitmeten en zetten/persen best kostbaar.
 
Laatst bewerkt:
Pppfff , gaat hier al zo snel als oma :)

Iemand de laatste week nog bij EZS langs geweest , wat zou de stand van zaken zijn ?
ik ben niet ongeduldig hoor , ik ben heeel ongeduldig







Had in die tijd al 3 andere spannen kunnen kopen _O- _O- _O-
 
Pppfff , gaat hier al zo snel als oma :)

Iemand de laatste week nog bij EZS langs geweest , wat zou de stand van zaken zijn ?
ik ben niet ongeduldig hoor , ik ben heeel ongeduldig






Had in die tijd al 3 andere spannen kunnen kopen _O- _O- _O-


Ja ik. Vorige week niet, masr de week daarvoor. Toen stond de merel op tafel met dd voorkant op een bokje. Er zat weinig Honda meer aan....
 
Je hebt 3 mogelijkheden:
1.= Heel ongeduldig afwachten op het belletje van Dave
2.= Telefoon oppakken en Dave bellen
3.= Ga naar Zelhem om met eigen ogen te aanschouwen hoe het er bij staat
 
Je hebt 3 mogelijkheden:
1.= Heel ongeduldig afwachten op het belletje van Dave
2.= Telefoon oppakken en Dave bellen
3.= Ga naar Zelhem om met eigen ogen te aanschouwen hoe het er bij staat

Spreek jij ook uit ondervinding ??? :)

Maar er is beweging in de zaak , hulpframe zou gemaakt zijn , achterwiel ook .
Is nu bezig met de naafbesturing en de bak zou ongeveer klaar moeten staan om naar de spuiter te vertrekken :?

MAAR , leveringsdatum is overschreden !!!
 
gewoon stil zitten en afwachten tot de tijd om in en dan hopen dat alles goed is gekomen is tegenwoordig niet echt de standaard meer in de grote mensen wereld...

Ook in mijn werk merk ik dat je bedrijven echt wel achter de vodden aan moet blijven zitten want het zijn net mensen; dus wie het hardst schreeuwt wordt het eerst bediend...
 
Spreek jij ook uit ondervinding ??? :)

Maar er is beweging in de zaak , hulpframe zou gemaakt zijn , achterwiel ook .
Is nu bezig met de naafbesturing en de bak zou ongeveer klaar moeten staan om naar de spuiter te vertrekken :?

MAAR , leveringsdatum is overschreden !!!

Ja helaas wel, maar als het dan wel klaar is heb je ook wat. Ik neem aan dat je wel aan Dave het gevraagd wanneer het dan wel klaar is?
En over levertijden... ach in mijn werk is 26 weken ook geen uitzondering, maar dit is voor je zelf dus toch anders.
Succes en we horen en zien het vast wel
 
Tja , Dave doet ook wat hij kan , collega is al 2 maand ziek ,is sneu maar dat maakt mijn zaak niet , ik moet ook zien dat ik mijn chit in orde krijg ....


Nog eens over de naafbesturing , nog steeds geen tegenvallers , alles nog naar wens ?
 
Bert, in de tussentijd kun je het span van kwastert kopen, heb je weer een overbruggingsding ;).
 
Tja , Dave doet ook wat hij kan , collega is al 2 maand ziek ,is sneu maar dat maakt mijn zaak niet , ik moet ook zien dat ik mijn chit in orde krijg ....

Dat is inderdaad dike pech

Nog eens over de naafbesturing , nog steeds geen tegenvallers , alles nog naar wens ?

Jahoor, nog steeds probleemloos. Rijdt en stuurt heerlijk.
Dus dat vooruitzicht heb je wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan