T-max meeting

Als Apeldoorn de voorkeur heeft heb ik misschien wel een locatie .
Mits ik zelf kan verelden keer was ik helaas op vakantie ....''
 
Nee nog niks geprikt ..misschien wordt het is stilaan tijd om er nog is werk van te maken !
Misschien kunnen we best zoals vorige keer te werk gaan ..eerst een Doodle met enkele datums en jij prikt dewelke voor jouw het best uit komt !

https://doodle.com/poll/hi6mnt4s4aueqs76

Klik op de Link vul je Nick naam in en vink aan welke datums jij zou kunnen ...een locatie spreken we nog af,eerst zien we wie er kan !

Ik zou ook graag erbij zijn! Is er al een datum geprikt?

[afbeelding]
 
Ik heb de poll ingevuld.
Mids het aardig centraal is, anders wordt het voor mij te ver!
 
Hoi allen,
Tmax fanaten die hebben deelgenomen aan de Doodle gelieve je Nickname alsook jouw locatie te vermelden. Later wanneer iedereen dit heeft gedaan krijgen we een overzicht en proberen we een locatie te prikken die zowat centraal ligt ..dit lijkt me de meest eerlijke manier om een locatie te bepalen.


1 TMax4Life Lummen (Bel)
2
3
4

full
 
Laatst bewerkt:
Hoi allen,
Tmax fanaten die hebben deelgenomen aan de Doodle gelieve je Nickname alsook jouw locatie te vermelden. Later wanneer iedereen dit heeft gedaan krijgen we een overzicht en proberen we een locatie te prikken die zowat centraal ligt ..dit lijkt me de meest eerlijke manier om een locatie te bepalen.


1 TMax4Life Lummen (Bel)
2 T-Maxdijkie Zwijndrecht (Ned)
3
4

[afbeelding]
 
TMax4Life Lummen (Bel)
2 T-Maxdijkie Zwijndrecht (Ned)
3 JXP , Hellevoetsluis (Ned)
4 Tsjarlie Gullegem (Bel)
5 Cyb0rg - Rotterdam (Ned)
 
1 TMax4Life Lummen (Bel)
2 T-Maxdijkie Zwijndrecht (Ned)
3 JXP , Hellevoetsluis (Ned)
4 Tsjarlie Gullegem (Bel)
5 Cyb0rg - Rotterdam (Ned)
6 Jempie - Hasselt (Bel)
 
Oei 320km heen en terug en daar nog rijden, da word niks voor mij.
Volgebde keer misschien. Veel olezier in ieder geval.
Groeten
Theemaks
 
Laatst bewerkt:
Het zijn 2 aparte meetings. Ik had vorig jaar beloofd om ook een meeting te organiseren in Belgie, vandaar.
Ik probeer het gewoon via verspreiding van een foldertje. Als het lukt dan doe ik het volgend jaar weer, lukt het niet , dan stopt het natuurlijk.
Ook naar de meeting van Tmax4life in Nederland zou ik graag komen maar voorlopig staat 21 mei op kop en dan kan ik niet. Ik hou het wel in de gaten. Groetjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan