Toerseizoen afsluitingsweekend 2017

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.489
177
Oss
Toerseizoen afsluitings weekend 2017

Zoals ieder jaar organiseren wij van "Hét MF Motorweekend" een toerseizoenafslutingsweekend, eind september in Vianden. Het begint dan al behoorlijk koud te worden in de nacht maar overdag is het meestal nog prima toeren. En gezellig.

Iedere MFér is welkom, deelnemers of geïnteresseerden van Hét MF Weekend maar ook als je gewoon zin hebt er ff it te zijn met de motor ben je welkom. Ben je van plan te komen, óók als je het niet zeker weet maar wel overweegt, meld dat dan even hier.

AutoCollageVianden.jpg


Wanneer
weekend vanaf vrijdag 29 september tot en met zondag 1 oktober. Uiteraard nóg leuker als je vrijdagavond al komt (altijd weer gezellig bij du Pont), dan hebben we mooi een hele zaterdag voor een toertje.

Waar
Luxemburg, "Scammies place" ofwel Camping de l'our. Ideaal daar is de combi Hotel (kamers beperkt, op tijd boeken!) en Camping. Voor wie daar nog niet geweest is... Luxemburg klinkt ver maar het is pak 'm beet 1,5 uur vanaf grens NL (Whoopie's).
In ieder geval zul je ZELF je hotelkamer of campingplaats moeten boeken. Details op de site van de camping. De ervaring leert dat er in die periode op de camping altijd voldoende plek is (maar zeker=zeker) maar de hotelkamers da's een andere kwestie. Wil je persé een hotelkamer dan moet je op tijd boeken.

Wat
Vrijdagavond komt iedereen zo'n beetje aan, op eigen gelegenheid of samen, whatever. Tentje opzetten of spullen in de kamer leggen, beetje ouwehoeren
Zaterdag leuk toertje rijden. Er zit vast nog wel wat leuks in het geheugen van de ScammieScammie™. In iedergeval even over Scammies GP Circuit.
Zaterdag avond de traditionele BBQ
Zondag via leuk toertje weer naar huis.


Deelnemers (interesse peiling, uiteindelijk zien we wel wie er komt)
 
Laatst bewerkt:
Zo daar ben je op tijd bij :} :] *O*
Het afsluitings weekend plannen als het seizoen nog moet beginnen :t
 
Laatst bewerkt:
Yess, dan ben ik al vrij, dus perfect!!
Voor degene die teveel vrije dagen hebben, de donderdag ben ik al in Vianden *O*
 
Laatst bewerkt:
Dan zijn we net terug van onze honeymoon, dus we zijn er weer bij :] :]

(Hotel Auberge de l'Our alweer op het oog)
 
Laatst bewerkt:
Jep, ik ben erbij voor zover ik het nu kan bekijken.



Note to myself: ff rustiger rijden dan O-)
 
Mijn zoektermen waren: "MF Motorweekend aftermeet Vianden 2017" Geen van allen stonden in de titel ;)

Maar ik heb het gevonden en ga er bij zijn als alles goed gaat...
 
Mijn zoektermen waren: "MF Motorweekend aftermeet Vianden 2017" Geen van allen stonden in de titel ;)

Maar ik heb het gevonden en ga er bij zijn als alles goed gaat...


Ja weet je, ik dacht ik trek het wat breder; andere mf'ers of groepen zijn ook welkom wat mij betreft
 
Terug
Bovenaan Onderaan