Suzuki GN400 "less is more"

Gisteren de 12volts convertor binnen gekregen dus zien dat ik tijd maak om de boel aan te sluiten en dan maar hopen dat dat het allemaal gaat functioneren😄...
Ronaldt, jij hebt ook zon klein caferacer-lampje voor achter... wat voor een lamp heb je daar inzitten?... ik neem aan 12 volt maar met
welk wattage... en weet je zo ook wat je er in de koplamp hebt zitten?
 
PFFFFFFFFFFF uhm.

voor dacht ik 25/25 of 35/35 watt (licht/grootlicht)
en achter is meende ik 5/10 watt. (achterlicht/remlicht)

en allebei 12v uiteraard.

ben ook een boutje van het achterlicht verloren op de terugweg. en een van de uitlaat en een paar parkers van de db killer........... wordt traditie :X

maar ik kom meestal heelhuids aan *O* *O* _O- _O-

alles alweer gefixt en ja mijn abonnement op locktite komt zeker van pas 8-)
 
hoi!... ohoh ik kom er niet uit met de nieuwe reciever... de voeding vanuit de reciever... de rode draad... iemand enig idee waar ik die op aan moet sluiten?... hier even war fotos vanuit het schema
full
 
die rode draad die normaal dus vanuit de accu loop... ehe wat moet ik daarmee?... moet die aangelsoten worden op de rode draad vanuit de reciever?... zodat deze dus gevoed wordt?
 
en dan de paarse draad vanuit de kabelboom dus, vanuit de dynamo is ie inmiddels afgeknipt... moet deze dan ook aangesloten worden met de voeding dus de rode draad vanuit de reciever?...
full
 
en als laatste de blauw witte draad... die inmiddels doorgelust is met de groen witte omdat de orginele spanningsregelaar, dat witte blok, eruit is ivm de nieuwe reciever... moet ik deze ook aansluiten op de rode draad vanuit de reciever?...

dus... zowel de rode draad uit het orgininele schema vanuit de accu?... de paarse draad vanuit de kabelboom én de blauw witte draad vanuit de kabelboom?... ohoh kben blij dak geen elektricien ben geworden :? '(
 
rode vanuit de spannningsregelaar/gelijkrichter moet op de blauwwitten en de paarse.
rood van de accu isoleren als je geen accu gebruikt.

de groenwitte loop normaal via de lichtschakelaar weer terug naar de voeding van de accu en daarna naar de achterlicht, knippers en remlicht. als het licht aan staat via de blauwitte en dan via lichtschelaar weer naar achteren.

zo heb ik het aangesloten althans..
 
superbedankt voor alle hulp!... zo!... helemaal klaar denk je dan maaaar... blijkt mn tank voor de tweede keer een lek te hebben😁😁... op zoek naar een andere dus lijkt me...

heeft iemand toevallig een tank liggen en te koop staan? of weet iemand een andere tank die er mooi oppast en waar ik naar uit kan kijken?
 
Als je die tank kwijt wil hou ik mij aanbevolen! Ben nog op zoek naar zo'n tank. (Hoeft niet dicht te zijn)!

Er kunnen best wel veel tanks op, even de maten erbij en kijken op m.p
:P
 
Laatst bewerkt:
Lekker weer aan het sleutelen geslagen!... ik ben van plan om een andere voorvork in mijn GN te zetten. Eentje die van orgine al lager is... ca. 75 cm lang en 35 mm breed zodat hij mooi past. Heb de originele voor vork verlaagd dmv bussen maar vind toch dat dat ten koste gaat van de veerweg. Tevens wil ik het liefst een dubbele remschijf voor zodat het allemaal wat beter remt en het liefst wél het originele wiel erin... deze is namelijk gespaakt... én het wiel heeft de mogelijkheid voor een tweede remschijf:)

Iemand enig idee naar welke voorvork ik het best op zoek kan gaan??
 
Ik weet geen kant en klaar voorbeeld, maar je weet de diameter van je poot de breedte van je balhoofd en de lengte van je poot! Zet dit op Facebook in al die motorpagina's gegarandeerd weet je het binnen 24uur en heb je er een aantal aangeboden gekregen.!
 
Terug
Bovenaan Onderaan