Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus als iemand nog geïnteresseerd is in een setje mooie wielen met zgan MPP 2ct banden, haakse ventielen, binnenste bussen. Alleen voor MF-ers die er bijv circuit mee willen rijden, kunnen de pasbussen en tandwieldrager er ook bij. Zat aan €550,- voor alles er op en er aan te denken...

als het 1:1 past met die van mij,.. ja hoor :)
 
Hoppa . Net ff langs bolski geweest .hadden gelukkig nog 2 originele db killers voor de duotech .
Wel weer ff 100e verder .maar mag blij zijn dat ze het nog hadden :t

En nu klinkt de sp oke .wel luider dan originele dempers maar niet te heftig .

Weekend *O* helaas nog niet echt lekker weertje om motor te rijden '(
 
En wat betreft de uilaat ophanging . De duo stepjes kunnen eraf .de oortjes wegzagen of slijpen en dan fijn naschuren en polijsten kan ook.

En kost alleen wat tijd.

Bovendien is het wel sterk dan .die aftermarked houders zijn veel flexibeler denk ik.heb liever dat de dempers stevig vast zitten
 
Wel weer aanzienlijk goedkoper dan voor de SP1 :/
Waarom moet zoiets wat exact hetzelfde artikel is alleen qua vorm wat anders voor de SP weer duurder zijn :N

Als SP eigenaar word je wel uitgemolken :(
Het zijn er ook meteen twee, dat speelt natuurlijk ook mee.
 
Wel weer aanzienlijk goedkoper dan voor de SP1 :/
Waarom moet zoiets wat exact hetzelfde artikel is alleen qua vorm wat anders voor de SP weer duurder zijn :N

Als SP eigenaar word je wel uitgemolken :(

Ze weten dat SP's geliefd zijn bij mannen op "gevorderde" leeftijd met een hoger vrij besteedbaar inkomen....

Gaat bij mij althans op... :-)
 
Waarom niet een sp wattsap groep maken ?.
Veel makkelijker .
Ff snel foto schieten met sleutelen of upgrades .afspreken enz.
 
Waarom niet een sp wattsap groep maken ?.
Veel makkelijker .
Ff snel foto schieten met sleutelen of upgrades .afspreken enz.
Hebben we (gehad), maar ik ben daar uit gegaan omdat de telefoon bleef gaan 200-300 berichten per dag was niets...

Nadeel dat er hier amper nog gecommuniceerd werd... :/
 
Nix kriezus...

All shiney and NEW!!!!

large.IMG_0067.JPG.1e965af8f952c9815da75dcb0dcf3882.JPG







Heb ik dus de oude Ohlins veer over, een 01092-31/95 L033
Hoef er zeker niet de hoofdprijs voor; als ik er een krat Grolsch beugels (zonder statiegeld) voor kan kopen is ie goed. :+

Zie foto's
Kan een likkie verf gebruiken, of je draait/monteert 'm zo dat de mooiere kant zichtbaar is

"Bleh"
full


"Beter"
full
 
ja zo.n lelijke veer heb ik ook , voor 100 euro heb je een nieuwe van technoflex .

maar ga mijn veer wel spuiten ,of raden jullie technoflex aan of is de veer van ohlins net zo goed ?
 
ps :je moet nog steeds je uitlaatbocht poetsen -O- :Y


waarmee is dat een beetje efficient te doen? en "houdbaar" opdat dit geen maandelijks klusje wordt :+

Misschien moet ie er toch af, mocht ik besluiten voor een PCV+Autotune te gaan....
 
geen idee , zal na een poosje er net weer zo uitzien , hittebestendig zwart spuiten wellicht ? maar dat valt er ook weer af
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan