Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Groep app is gezellig en handig
Toffe gasten in de groep app

Maar heb belooft wat meer ook op het forum bezig te zijn
 
Ik ben ook weer van de partij!Ik heb even gebeld met Japparts, zij durfden niet te zeggen of die set ook in een SP-2 past. Er staat specifiek bij voor SP-1... Ik denk haast wel dat ze gelijk zijn maar je zult net zien dat er minimale afwijkingen zijn :')

Sp1 en Sp2 hebben andere maten remzuigers in de klauwen zitten.

De Sp2 heeft per klauw 2x 30mm en 2x 32mm.

Ik heb hier een jaar of twee geleden een revisieset voor de sp2 besteld. on2wheels_motorfietsonderdelen

full
 
Laatst bewerkt:
Hoppa . Net ff langs bolski geweest .hadden gelukkig nog 2 originele db killers voor de duotech .
Wel weer ff 100e verder .maar mag blij zijn dat ze het nog hadden :t

En nu klinkt de sp oke .wel luider dan originele dempers maar niet te heftig .

Weekend *O* helaas nog niet echt lekker weertje om motor te rijden '(

Die Bolski zit vlak bij mijn werk, reed er een keer toevallig langs.
 
grappig , deze sp heeft precies dezelfde dempers als ikke

http://www.speurders.nl/overzicht/p...&no_qs=True&query=onderdelen+honda+vtr1000+sp

extreem weinig gelopen .

is de kleurstelling origineel ? ook grijs geleverd ?
Yep, is origineel geleverd. Sp1 zilvergrijs en de rood-zwarte editie. Sp2 is in het zwart-zilver-rood, wit-zwart en black editie. Zijn de EU kleuren... In de OP staat de sp van Aspencade, dat is een USA kleurstelling. Verder heb je dan nog een Castrol, Repsol en Stars and Stripes die geregeld langs komen...

Edit: Begreep dat als je een nieuwe wit-zwarte sp2 kocht, je de Castrol stickers erbij kreeg of erbij kon kopen om er zo'n editie van te maken.
 
Laatst bewerkt:
Edit: Begreep dat als je een nieuwe wit-zwarte sp2 kocht, je de Castrol stickers erbij kreeg of erbij kon kopen om er zo'n editie van te maken.


Geen idee waar "mijn" stickerkit vandaan kwam....


full





trouwens, ik kijk en zoek maar vind het niet..... hoe kan ik mijn "documentenlijst" opschonen cq afbeeldingen opruimen uit de lijst. Kan niks naar de prullebak verschuiven....
 
Geen idee waar "mijn" stickerkit vandaan kwam....

[afbeelding]

trouwens, ik kijk en zoek maar vind het niet..... hoe kan ik mijn "documentenlijst" opschonen cq afbeeldingen opruimen uit de lijst. Kan niks naar de prullebak verschuiven....
Die set heb ik wel eens op Ebay te koop zien staan, is niet origineel volgens mij...

Documentenlijst kan je niet opschonen, alleen je lijst met pb's kan je naar de prullenbak verplaatsen. Maar als je naar je prullenbak gaat, blijven de pb's daar ook gewoon in staan...
 
Laatst bewerkt:
ik moet eerlijk zeggen dat ik deze wel erg mooi vind kwa kleurstelling . *D

http://www.speurders.nl/overzicht/h...0756.html?sr_ab=1&no_qs=True&query=vtr1000sp2

ach ,anders koop ik die voor erbij :+


Als ik die prijs zie (ex afleveringskosten!), met OEM pijpen, OEM achtervering (SHOWA sticker op achterbrug maar witte veer?) en zonder passagierszitje dan denk ik :W :W :W

Maak ik mij geen zorgen als ik ooit mijn SP wil verkopen (met Ohlins achter, K-Tech voor, Laser GP's en OEM pijpen)...... :]
 
Laatst bewerkt:
die sneeuw hier niet .

dan maar even de set stalen remleidingen plaatsen *D

mooie tank hoor dozo 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hier is het net een beetje aan het ophouden met sneeuwen. Beste dag om wat te sleutelen, heb er vandaag alleen even helemaal geen zin in. De undertail kan ik er nog niet onder gooien, moet eerst even 2 beugeltjes (of 1 wat grotere) aan het subframe laten lassen zodat ik het achterlicht er aan kan monteren. Blijft ie iig op z'n plek zitten en kan ie netjes rond de randen afgekit worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan