Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is dat ik dat kozijn met die deuren voor een heul, heul erg zacht prijsje op de kop kon tikken en een kennis van mij gratis het gat in de muur heeft gezaagd, anders stond mijn brommer ook in een houten kotje. Al mocht ik van moeders de vrouw 'm ook in de woonkamer zetten in de wintermaanden (zal nu wel anders zijn met 2 rondbanjerende kids.. :') ), maar is met het schuurtje ook niet meer nodig... :)
 
Heb vorig jaar op marktplaats een goedkoop houten schuurtje gekocht, nieuwe lik verf en nu heeft de SP een droge slaapplaats.
Niet verwarmd, maar iig droog.
 
Nog even een foto van vorig jaar, toen het nog warm was '(
full
 
Vandaag maar even een sneeuwwandeling gemaakt :+ weer eens wat anders ;)

daarstraks nog wel even de stalen remleiding achter gemonteerd en verse rem olie erin .

dat was het makkelijke en snelle werk ,morgen wellicht de voorleidingen , iets meer werk kwa ontluchten .

ook de teller en kroonplaat voorzien van carbon , nice *D

ik heb de sp nog niet zo lang en maar 1 tank mee gereden maar er al voor 800E aan verspijkerd _O-

ach ,is hij weer helemaal fris en fruitig ;)
 
Lekker bezig :t

Ik heb 'm nu een jaartje of 4 ofzo, ik ben de tel kwijtgeraakt van wat ik er aan uitgegeven heb. Hobby mag wat kosten zeggen ze toch? :X
 
idd , alles nalopen , klepspeling checken , stond goed , nieuwe koppeling erin ,ook de tussenplaten , waren wat blauw .

paar duotechs ,stalen remleiding set ,en ga zo maar door , maar is erg leuk om te doen :t
 
Zeker leuk om te doen :Y Heb al meerdere keren gezegd dat ik klaar was, maar het lukt me gewoon niet... _O-




Al is het einde wel in zicht *D
 
heeft iemand nog een set oem uitlaatophangpunten met de duostepjes liggen waar die niks meer mee doet , kan ik mijn set aanpassen en de stepjes eraf halen ,dan zaag ik die uitsteeksels waar de stepjes op zaten eraf .

maar wil wel de originele er bij houden mocht ik hem ooit verkopen aan iemand die graag zijn vriendin achterop wil .

(niet dat ik hem snel verkoop ) veel te gaaf ding !
 
heeft iemand nog een set oem uitlaatophangpunten met de duostepjes liggen waar die niks meer mee doet , kan ik mijn set aanpassen en de stepjes eraf halen ,dan zaag ik die uitsteeksels waar de stepjes op zaten eraf .

maar wil wel de originele er bij houden mocht ik hem ooit verkopen aan iemand die graag zijn vriendin achterop wil .

(niet dat ik hem snel verkoop ) veel te gaaf ding !
Heb aardig wat onderdelen in mijn schuur, maar heb maar besloten niets meer te bewaren aan onderdelen die ik toch niet meer ga gebruiken.
En zeker niet om mee te kunnen geven bij de verkoop, sp-tje gaat nooit meer weg. Als ik er niet meer op kan rijden, dan blijft het een mooi pronkstuk om naar te kijken. Gek eigenlijk, heb ik nog niet met mijn eerdere motoren gehad...
Maar goed, enige wat ik nog bewaar, zijn wat boutjes en kleine dingetjes. Er is geen betere raad dan voorraad wat betreft dat :P
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor zo n instelling groot gelijk. Is bij mij ook zo. Ben al aardig op leeftijd maar wil er ook nooit afstand van doen al te veel op beleefd gaat later in een glazen kastje als ik er niet meer op kan rijden zo ver Is het nog lang niet,maar heb dan nog iets moois om naar te kijken ha ha
 
Ik heb ook zat liggen, maar denk altijd, mocht je hem plat rijden kan je hem zo weer opbouwen.
Of een keer een schade sp kopen die je dan ook voor weinig kan opknappen....blijft dan toch een leuke hobby...
 
Zit ook wat in hoor René, extra kuipset die ik straks af ga maken is makkelijk om extra te hebben voor het geval dat. Maar ik heb niet zo'n grote schuur, dus dan is het een beetje behelpen met de ruimte. De OEM topkuip bewaar ik straks wel als ik de endurance topkuip heb... :Y
Mocht ik nog eens een schade sp kopen, dan wordt dat een naked sp, maar daar krijg ik voorlopig toch geen toestemming voor :N
 
Laatst bewerkt:
En drie keer raden wat de kerstman in zijn vrije tijd rijdt als ie niet met de arre slee onderweg moet....













santa_zpsoblzkell.jpg


:] Opzij Rudolf!!!!! _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan