naafbesturing EZS

Ben de buurman bij Dave. Heb daar een opslagruimte gehuurd.
Heb Dave ook al een week geholpen met karts in elkaar zetten, zodat hij verder kon met zijn werk.
Ondertussen is er een dame op kantoor aangenomen, heeft Dave meer tijd voor zijn eigen werk.
Lopen plannen om iemand aan te nemen voor de werkplaats.

Heb vrijdag je naafbesturing al een heel eind op weg gezien.

@allen: Bedenk je wel dat je voor iedere motor dingen opnieuw moet ontwikkelen. Een naafbesturing op een bmw past niet 1 op 1 op een honda. Honda op Honda van zelfde formaat motorfiets is al anders.
Let wel, ik praat niks goed. Afspraak is afspraak.

Als je vragen hebt hoor ik het wel. Ben vrij regelmatig bij EZS binnen. Ook om aan mijn eigen project te werken.
 
haha lol. Misschien iets anders moeten verwoorden. Blijkt toch lastiger te zijn dan gedacht. Gelukkig snapt iedereen hem wel...
 
De arm was toch universeel vanuit ezs zijspanframe?

Ja, dat isdie ook. Maar dat zijspanframe moeg nog wel aan de Blackbird. En dat is best een uitdaging. Er zijn motoren waar niet veel ophangpunten voor een frame zijn. En dan hefft zo'n Blackbird er nog minder....
Het vraagt janpanse handjes en inventiviteit om da voor elkaar te krijgen. En hoe het er dan uitziet is wag minder van belang, daar ver verstopt achter de (bijna) onaangpaste kuip....
 
Ben de buurman bij Dave. Heb daar een opslagruimte gehuurd.
Heb Dave ook al een week geholpen met karts in elkaar zetten, zodat hij verder kon met zijn werk.
Ondertussen is er een dame op kantoor aangenomen, heeft Dave meer tijd voor zijn eigen werk.
Lopen plannen om iemand aan te nemen voor de werkplaats.

Heb vrijdag je naafbesturing al een heel eind op weg gezien.

@allen: Bedenk je wel dat je voor iedere motor dingen opnieuw moet ontwikkelen. Een naafbesturing op een bmw past niet 1 op 1 op een honda. Honda op Honda van zelfde formaat motorfiets is al anders.
Let wel, ik praat niks goed. Afspraak is afspraak.

Als je vragen hebt hoor ik het wel. Ben vrij regelmatig bij EZS binnen. Ook om aan mijn eigen project te werken.
Hey buurman ,

dat is goed dat we een buurman hebben om de zaken een beetje in het oog te houden ...noem je soms Dave ?? lol
Dave is zo een beetje met van alles en nog wat bezig , en dat kan ik begrijpen , ook dat zijn collega al 2 maand ziek is , zal wel niet een griepje zijn ...
MAAR , zoals eerder vermeld , dat maakt mijn zaak niet en ik geloof dat hij het begrepen heeft .

Maar in denk ook dat het geheel een mooi geheel gaat worden en dat ik zeker 2 maand met het span ga rijden voor ik het te koop stel hahahaha grapje hoor :-)

Wat heb ik van vragen , tja , wanneer denk je dat het gaat af geraken ? lol
 
Hey buurman ,

dat is goed dat we een buurman hebben om de zaken een beetje in het oog te houden ...noem je soms Dave ?? lol
Dave is zo een beetje met van alles en nog wat bezig , en dat kan ik begrijpen , ook dat zijn collega al 2 maand ziek is , zal wel niet een griepje zijn ...
MAAR , zoals eerder vermeld , dat maakt mijn zaak niet en ik geloof dat hij het begrepen heeft .

Maar in denk ook dat het geheel een mooi geheel gaat worden en dat ik zeker 2 maand met het span ga rijden voor ik het te koop stel hahahaha grapje hoor :-)

Wat heb ik van vragen , tja , wanneer denk je dat het gaat af geraken ? lol
Wat is jouw projectje ??
 
Whaha nee ben niet Dave. Ben de glazenwasser die de achterste ruimte huurt van Motoport. De ruimte die vroeger van Dave was. Zit nog 1 unit tussen dave en mij.

Heb geen verstand van hoe lang het duurt voor jou zijspan af is. Weet alleen wat ik zie en vorderingen. Daar kan ik dan een conclusie uit trekken of hij veel of weinig tijd heeft gehad om er aan te werken. Weet alleen dat Dave soms een beetje een verstrooide professor is. Met heel veel dingen druk, en eigenlijk te weinig tijd inplannen voor alles om het op tijd af te krijgen.

Ik ben bezig een oude cb650z om te bouwen naar caferacer.
Dit project.
honda cb650z 1982 ombouw naar cafe racer
Hiervoor loop ik wat vaker bij Dave binnen. Wat draaiwerk wat ik zelf niet kan moet Dave dan even doen.

Wil natuurlijk niet tussen jou en EZS/Dave in staan. Kan af en toe wel even kijken hoever het er mee staat en foto maken en hier posten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan