Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft 5 weken in Ville St. Laurent in Canada liggen wachten tot de postcontainer vol genoeg was om naar NL te vliegen. 9e in NL en 10e thuis afgeleverd... :/ Maar hij is er... *O*
Hoefde aan de deur maar €28,- rechten te betalen, en dat voor 3 undertails... :P

En Yep... :9
Ik had ze wel voor je mee kunnen nemen dan! Ik ben er ruim 5 weken geweest!
 
Nee,ik wilde wel gaan,maar heb mijn Jawa verkocht gisteren aan een MF-er.Was gezellig,en later kreeg ik visite,dus ben gaar,beetje te leuk gisteravond, O-)

:+
 
Ik had ze wel voor je mee kunnen nemen dan! Ik ben er ruim 5 weken geweest!
Ach ja, had je er weer mee moeten zeulen... ;) Ben benieuwd hoe lang het gaat duren met de volgende bestelling. Maar dat duurt nog ff voordat ik die ga plaatsen, eerst nog wat sparen/zooi verkopen... :)
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

Ben niet naar de beurs geweest, ben net pas thuis van een verjaardag. Zo eerst nog een rondje lopen en dan verder relaxen...
 
Nee,had hem in het Jawa-topic gepost,omdat ik wou dat ie naar een liefhebber ging,was hem eigenlijk binnen een half-uurtje kwijt. Beetje kletsen,fotoo's over en weer,gekregen wat ik wou..En hij blijft op MF,dus leuk!
:Y
sammie in "JAWA MENGSMERING & PLZEŇSKÝ PRAZDRO..."


Zo blijft alles leuk,vind ik.MF-style, :t
even naar bovenscrollen, :)
 
Laatst bewerkt:
Nou iemand naar de motormarkt geweest

Ik ben even geweest. Is een erg klein beursje.
Ik ben er naar toe gegaan met het idee als er te weinig bezoekers zijn gaat hij misschien verdwijnen terwijl het zou uit kunnen groeien tot iets leuks.

Grote stand van Motoport Rotterdam met zaken met een luchtje.
Motoport Rockanje was er ook en een mooie/grote Harley stand.

Olie spuitje gekocht. Inclusief de toegang kostte hij € 10,--.
 
Die Harley stand gelijk vooraan was niet van Rockanje, was van bedrijf in Hellevoetsluis.

Sunshine cars & bikes
 
Laatst bewerkt:
Vond et weer net zo'n loze bedoeling als vorig jaar, mij zien ze er niet meer terug. Binnen et uur stond ik buiten, Al die harley's etc doen me niks,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan