EHE en zij(n)spannen; deel 2

Bedankt allemaal!

We zijn zo goed als klaar om te vertrekken


Wat een boel ruimte trouwens in die bak. Het is dat ik nog aardig wat sloophout had liggen om mee te nemen, anders had je mijn tent niet eens terug kunnen vinden in de bak
 
ik moet zeggen dat ik diep onder de indruk ben van je vastberadendheid om hem op tijd klaar te krijgen. ik had al alang het bijltje er bij neer gegooid.
ik hoop dat de reis en verbijf verder probleemloos verloopt.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal!

We zijn zo goed als klaar om te vertrekken


Wat een boel ruimte trouwens in die bak. Het is dat ik nog aardig wat sloophout had liggen om mee te nemen, anders had je mijn tent niet eens terug kunnen vinden in de bak
Ik hoor niets meer, dat betekent volgens mij dat het gelukt is, veel plezier!
 
Erwin appte net
Laatste update de XS van Geoff is gisteren elektrische overleden thv Keulen
dus ze zijn terug naar de woonplaats van G gereden om een aanhanger op te halen
Erwin is nu op 13 km van AET p. pauze
 
Laatst bewerkt:
Je hebt op de camping bijna geen bereik alleen bij het restaurant en bij de ingang
maar vaak is er genoeg te beleven dus even wachten tot ze terug zijn
 
dat is wel typisch dan.... Erwin heeft al dagen problemen en een hoop moeite moeten doen om überhaupt te kunnen gaan, en nota bene die van Geoff houdt er mee op....
 
Ook hier is er vooruitgang, want inmiddels ook boven op de berg 4G ontvangst.

Een echte update komt er na t weekend wel (met foto s)
Voor nu lekker genieten van lekker eten en drinken aan het vuur in een prachtige witte omgeving!
 
Ook hier is er vooruitgang, want inmiddels ook boven op de berg 4G ontvangst.

Een echte update komt er na t weekend wel (met foto s)
Voor nu lekker genieten van lekker eten en drinken aan het vuur in een prachtige witte omgeving!

lekker genieten eten en drinken aan het vuur , rijden komt in het rijtje niet voor , wilt dit zeggen dat je ergens van kant staat met panne ? :-)
 
echt een held *O* , die erwin! mij nog naar huis brengen dan samen met de auto mijn span ophalen en weer terug naar mij huis. wel ff een whisky gedronken en toen slapen om s'ochtends vroeg door te gaan naar Altes. ik kon mee gaan maar ik was kapot van mijn span duwen op de snelweg. het avontuur was veel uitgebreider dan wat ik nu vertel en was zeker daarom de moeite waard.
E, volgend jaar weer een poging??? :t
 
echt een held *O* , die erwin! mij nog naar huis brengen dan samen met de auto mijn span ophalen en weer terug naar mij huis. wel ff een whisky gedronken en toen slapen om s'ochtends vroeg door te gaan naar Altes. ik kon mee gaan maar ik was kapot van mijn span duwen op de snelweg. het avontuur was veel uitgebreider dan wat ik nu vertel en was zeker daarom de moeite waard.
E, volgend jaar weer een poging??? :t

Super!!!
ik geloof nooit dat ik het aan zou durven met zo'n net opgebouwd span zomaar even naar het altes te knallen...
Super dat jij zo goed geholpen bent Geoff, wat was er mis met jouw XS?
 
Het was een enerverend weekend, ben zonder problemen thuis gekomen vanmiddag.
De maxis 4season bandjes doen het ook super in de sneeuw, want ik kwam zowaar zonder al te veel problemen de berg op om van t terrein af te geraken.

Jij zou zelf ook precies hetzelfde gedaan hebben Geewiz, dus zo bijzonder is het niet :)

Het was een mooie testrit en ben slechts een paar kinderziektes tegen gekomen.

Er zit nog een probleempje in de carburatie waardoor die onder in de toeren op een klein beetje deellast loopt te sputteren. Gewoon meer gas geven en t is over... Ik verdenk de acceleratie pomp als boosdoener.

De stuurdemper zit aan de schoorstang met een scharnierrubber in de bevestigingslip, maar doordat ik die last minute nog even verplaatst heb is het rubber door het lassen zo bros geworden dat t er voor een deel uit is getrild. Op de lagerde snelheden slaat het stuur nu dus een klein beetje

Het bakspatbord loopt aan op de band... Ja G je had het toch goed gehoord, alleen niet aan de zijkant, maar aan de voorkant zijn nu die verdiepte vlakjes voor een deel door gesleten

Verder rijdt die top. De zit is heerlijk ontspannen. Geen zere reet na drie dagen rijden. Hij stuurt niet flitsend licht (maar dat had ik ook niet verwacht van zo n zwaar schip) maar hij ligt wel heel strak op de weg als het wat sportiever de bocht door gaat. Geen onder of overstuur kunnen bereiken. En het bakwiel blijft ook heel makkelijk aan de grond.

Kortom voor een eerste "testrit" ben ik dik tevreden en heb een top weekend gehad. Zoek later van de week wel een paar plaatjes bij de praatjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan