Ervaringen met HP motoren Eemnes

Ik kan me toch niet voorstellen dat er in Nederland 1 persoon rond loopt die € 59,500 neer gaat leggen voor een Manta :N .Ondanks ik erg gek op Opels ben uit die tijd ( en zeker de Manta ) zou dat nooit in mijn kop halen.En mocht ik dat wel doen woont er nog iemand bij mij die dat weer heel snel uit mijn kop haalt. _O-

En niet luisteren naar je vrouw Peter dan eindig je als hondenbrokken :+
 
Ik kan me toch niet voorstellen dat er in Nederland 1 persoon rond loopt die € 59,500 neer gaat leggen voor een Manta :N .Ondanks ik erg gek op Opels ben uit die tijd ( en zeker de Manta ) zou dat nooit in mijn kop halen.En mocht ik dat wel doen woont er nog iemand bij mij die dat weer heel snel uit mijn kop haalt. _O-

Ik wel :)

full



in het duits _O- _O-

:+
 
Laatst bewerkt:
In 1993 had een stapmaatje een Opel Manta.
Ding stond voor 50 200 gulden te koop in rijdende staat.
Maar drie, vier aanstaande kopers kwamen niet opdagen.
En bij de sloperij waren de regels net veranderd.
Daar moest hij een milieubijdrage van 50 gulden betalen om hem achter te laten.
Bij de zoveelste aanstaande koper die niet kwam reed hij het ding naar een andere sloperij..
Mag ik deze laten staan zonder betalen? Ja? Ik ben snel weg.
_O- _O-
 
Laatst bewerkt:
60k voor dit type Manta is wel een long shot.
Vooral gezien alles toch open moet om elk rubbertje, sealtje, keerinkje en pakkinkje te vervangen.

Ik denk dat ze nog heel lang van deze Manta kunnen genieten.
In hun eigen showroom dan wel :P
 
:+ Elke boer rijdt in een Opel :)

OPEL Onderweg Panne En Lekkage
OPEL Onderweg Pech En Last
OPEL Ons Product Eist Levens
OPEL Oud Plaat- En Lakwerk
OPEL Oud, Primitief En Lelijk
OPEL Oude Pruttel En Lelijk
OPEL Ouderwets Papperig En Lelijk
OPEL Overal Pech En Last
OPEL Overal Pech En Lawaai
OPEL Overal Plakken En Lijmen
OPEL Overal Plassen En Lekkage
 
Laatst bewerkt:
Vandaag op Radio10 werd hier gruwelijk sluikreclame voor gemaakt. Ze schijnen een vrijwel nieuwe Opel Manta te hebben staan.

Kan me zo voorstellen dat iemand daar dan een aankoopkeuring voor wil laten doen...
(Erik v Lent doet nog geen autos, helaas?)
 
Moet altijd zo lachen om hun advertenties....

Tenminste 11x "LET OP" en heel veel "!!!!!!!!!!!!!"

en precies daarmee slaan ze eigenlijk de spijker op de kop, heel goed opletten daar _O-
 
Moet altijd zo lachen om hun advertenties....

Tenminste 11x "LET OP" en heel veel "!!!!!!!!!!!!!"

en precies daarmee slaan ze eigenlijk de spijker op de kop, heel goed opletten daar _O-


Toen ik mijn eerste motor zocht, en nog nooit van HP had gehoord zag ik dat wel paar interessante fietsen staan, en voor mij een acceptabele afstand, maar door de manier van adverteren met al die "!!!!!!" en "LET OP" en al die hoofdletters had ik al een vreemde smaak in m'n bek van hun, en ben ik door die manier van adverteren al nooit van kijken daar.
 
Tsja, het zou mij ook wegjagen, maar ze bestaan nog steeds, dus het zal wel werken?
Bij wat voor mensen vraag ik me dan fa?
 
:+ Elke boer rijdt in een Opel :)

OPEL Onderweg Panne En Lekkage
OPEL Onderweg Pech En Last
OPEL Ons Product Eist Levens
OPEL Oud Plaat- En Lakwerk
OPEL Oud, Primitief En Lelijk
OPEL Oude Pruttel En Lelijk
OPEL Ouderwets Papperig En Lelijk
OPEL Overal Pech En Last
OPEL Overal Pech En Lawaai
OPEL Overal Plakken En Lijmen
OPEL Overal Plassen En Lekkage


Wat een Opel is voor een boer, is de kut voor een hoer...
 

Weinig/geen boeren hier in de buurt welke met een Opel rijden óf zelfs reden. Mercedes óf Volvo, veel anders zag en zie je niet (meer). Vroeger toen Opel nog fatsoenlijke auto's bouwde (Senator / en sporadisch een Omega 3.0, voor de minder bedeelden) kwam je ze nog wel eens tegen, maar tegenwoordig??

Het ding moet natuurlijk wél een béétje tweepaards trailer kunnen en mogen trekken, hé. Dat gaat je met een Insignia van tegenwoordig niet meer lukken :X
 
Laatst bewerkt:
Opel Kadett koekblikkie was voor Jan de Arbeider. Hele straten stonden er mee vol!
Maar toen Kadett is veranderd naar Astra was 't feest over.
Snap ik wel, want wat waren die eerste Astra's gruwelijk lelijk.

En een beetje boer reed altijd een Mercedes.
Tegenwoordig zie je ze steeds vaker in zo'n (1:5 op gas) USA-Pick-up. Handig voor trailers.
 
ik heb altijd gedacht (en gehoopt) dat de Omega het laatste model van Opel zou zijn...ik heb niks met Opel, ik had niks met Opel en ik denk niet dat ik ooit wat met Opel zal hebben. en met de rest van GM.

het enige wat ik van GM zou willen rijden is de Holden Ute V8.


Ehhmm, Saab... was dat ook niet een tijdje van GM :Y

:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan