FZ Topic meeting 2017

Patrock

Die hard MF'er
28 aug 2015
252
7
Arnhem
FZ Meeting 2017 - Zaterdag 22 April 2017

afgelasting

Met deze kleine opkomst, en het koude en ietswat onvoorspelbare weer is tussen mij en SollX besloten om een andere datum uit te gaan zoeken.

Voor de paar die nog zou de komen helaas.




Locatie: McDonalds Amersfoort Noord
Tijd: 11:00
Route: 22 april Route FZ Meeting
route.png

ITN Bestand:Klik hier
GPX Bestand:Klik hier
KMZ Bestand:Klik hier

Afgelopen jaar is door SollX de FZ Topic-meeting 2016 georganiseerd.

Na deze meeting hebben zich al weer een legio nieuwe FZ rijders gemeld in het naked/FZ1 en FZ8 topic, en zijn er ook mensen aanwezig in het Fazer hangplek topic. De laatste generatie van de FZ1, de MT10 zien we natuurlijk ook graag langskomen.


Gereageerd:

Onder voorbehoud:
 
Laatst bewerkt:
Datum is vastgesteld op 22 April. Iedereen die de datum prikker in heeft gevuld kan op deze datum.
 
Ik heb eventueel wel route suggestie(s) vanuit Amersfoort. Is in ieder geval centraal als startpunt. (is mijn persoonlijke vertrekpunt)

Als dat optie is, hoor ik het en kan ik gpx bestanden aanleveren.

Gr., Gijs
 
Route suggesties zijn altijd welkom! het is wel de bedoeling een plek zien te vinden, waar de meeste mensen het mee eens kunnen zijn! Amersfoort is volgens mij vanuit alle hoeken wel vlot te bereiken.

Als je de myroute app kent, kun je evt. daar de routes wel inzetten bij het evenement. Anders graag een PB voor de routes. Dan kan ik je wel mijn mailadres enzo doen.
 
Route suggesties zijn altijd welkom! het is wel de bedoeling een plek zien te vinden, waar de meeste mensen het mee eens kunnen zijn! Amersfoort is volgens mij vanuit alle hoeken wel vlot te bereiken.

Als je de myroute app kent, kun je evt. daar de routes wel inzetten bij het evenement. Anders graag een PB voor de routes. Dan kan ik je wel mijn mailadres enzo doen.


pb gedaan
 
Ik ben er ook weer bij en ik wil ook wel weer helpen met het regelen van de meeting.

wat we nodig hebben is een mooie route, met een goed starpunt dat ergens centraal ligt. meer is er niet nodig voor een route.

pas als de groep erg groot word dan moeten we de groep goed kunnen begeleiden tijdens de rit.
 
Bij een grote groep is het ook nog mogelijk om de groep te splitsen op basis van tempo waarbij je elkaar weer ontmoet bij de tussenstops. Rijdt voor iedereen het prettigst :)
 
Ik ben er ook weer bij en ik wil ook wel weer helpen met het regelen van de meeting.

wat we nodig hebben is een mooie route, met een goed starpunt dat ergens centraal ligt. meer is er niet nodig voor een route.

pas als de groep erg groot word dan moeten we de groep goed kunnen begeleiden tijdens de rit.


Ik heb al wat suggesties gedaan vanuit Amersfoort.
Zit ook stukken dijk bij en weet niet welke stukken nieuw afgesloten zijn in 2017. Geloof dat gemeente Lopik z'n zin heeft gekregen.

Voor wat betreft verkeersregelaar acties, zou ik liever willen dat ieder zijn/haar eigen (veilige) rit blijft rijden.

Bedoel het niet verkeerd, maar heb het vaak juist mis zien gaan met goed bedoelde verkeersregelaars. Daarbij mag het ook niet zo maar.....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al wat suggesties gedaan vanuit Amersfoort.
Zit ook stukken dijk bij en weet niet welke stukken nieuw afgesloten zijn in 2017. Geloof dat gemeente Lopik z'n zin heeft gekregen.

Voor wat betreft verkeersregelaar acties, zou ik liever willen dat ieder zijn/haar eigen (veilige) rit blijft rijden.

Bedoel het niet verkeerd, maar heb het vaak juist mis zien gaan met goed bedoelde verkeersregelaars. Daarbij mag het ook niet zo maar.....

ik bedoelde ook geen verkeersregelaars. dat is niet de juiste oplossing, daarnaast zo groot zal de groep niet worden
 
ik bedoelde ook geen verkeersregelaars. dat is niet de juiste oplossing, daarnaast zo groot zal de groep niet worden

Top

Gewoon lekker rijden. Ik hoor wel wat jullie van de routes vinden. Kan altijd aanpassen en andere routes is ook helemaal top. Mijn eigen routes ken ik wel.....
 
Misschien is het wel aardig om bij Ten Kate te starten of te eindigen :)
Kunnen we ook wel een FZ dyno competitie houden waarbij Wimmel uiteraard uitgesloten is :+

Lijkt me overigens wel grappig om de chart van de FZ1 en de MT10 naast elkaar te zien, kan deze op internet nergens vinden. :P


Ten Kate Motoren Pitstopdag 2017 22april !!!
 
Laatst bewerkt:
Dat is een mogelijkheid, het is wel een stuk uit het midden, en het is er vast druk.

geen idee wat anderen er van vinden

misschien is het beter om meer richting de veluwe af te spreken
 
Dat is een mogelijkheid, het is wel een stuk uit het midden, en het is er vast druk.

geen idee wat anderen er van vinden

misschien is het beter om meer richting de Veluwe af te spreken

Ik had een route uitgezet vanuit Amersfoort met Veluwe en mooi stuk dijken.

Eventueel, als er behoefte is voor Ten Kate zou ik de route ook kunnen aanpassen met een brake bij hun.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan